Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Wat de pers verzwijgt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=149743)

filosoof 24 januari 2011 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 5248017)
De naam TAK alleen al. Een tak om tegenstanders aan te lynchen ofzo ? Zo agressief. Geen idee of ze zomaar aangevallen werden of dat ze herhaaldelijk stokebrand gespeeld hebben. Daarom juich ik niet dat ze opgepakt werden.

idd.

respublica 24 januari 2011 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B (Bericht 5248025)
Even verduidelijken, de mensen met de Belgische Vlaggen zijn geen nationalisten of taal imperialisten. Dat zijn de goeie die alleen maar het beste willen voor iedereen en willen dat de echte problemen worden opgelost...

Een Vlaamse vlag werkt echt als een rode lap op een stier bij die tolerante Belgen. Maar beweerde TAK niet dat ze geen papiertjes rondstrooiden? Dat zie ik daar toch zeer duidelijk gebeuren...

poekieJ 24 januari 2011 00:26

Het zal mij worst wezen wat ze nu wel of niet gedaan hebben. Er is alleszins op één of andere manier actie ondernomen, en dat lijkt me het belangrijkste.

Pelgrim 24 januari 2011 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 5247396)
Hoezo, was het dan een betoging tegen separatisme vandaag, misschien? Ik dacht dat het doel van de manifestatie een snelle vorming van een regering was?

Voor zover ik kon zien liep daar dertigduizend man voor separatisme.

Txiki 24 januari 2011 08:44

:cheer: leve TAK :cheer:

eralepsa 24 januari 2011 11:05

http://www.facebook.com/video/video....84861804869997

Pelgrim 24 januari 2011 11:36

:-d

poekieJ 24 januari 2011 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eralepsa (Bericht 5248573)

Zulke beelden zien we dan niet in het nieuws, het kan niet verbazen.

Boduo 24 januari 2011 17:44

;-)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5248717)
Zulke beelden zien we dan niet in het nieuws, het kan niet verbazen.

In het nieuws tonen ze gaarne massa's volk. Op zondag.
En de boer, hij ploegde voort. Op maandag.

;-)

system 24 januari 2011 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 5247094)
Het Taal Aktie Komitee hield op zondagnamiddag 23 januari ter hoogte van het Brusselse Berlaymontgebouw een tegenbetoging. Een tiental actievoerders toonde, op veilige afstand van de betogers, een Vlaamse Leeuw en een aantal op karton geplakte affiches. Tot zover de feiten. Maar die waren voor de media (in dit geval o.a. De Standaard), niet genoeg. Er werd verkeerdelijk bericht dat TAK de betogers dozen met pamfletten afhandig zou gemaakt hebben om ze daarna de straat op te keilen. Noch de TAK-militanten, noch de betogers konden elkaar echter fysiek aanraken (zie foto op de webstek van De Standaard).

Tijdens de actie werden de TAK-militanten door de betogers bekogeld met stenen, glazen flessen en plastic drankflesjes. Enkele lichtgewonden later keerden de activisten naar hun wagens terug. Onderweg onderschepte de politie zes actievoerders en hield ze administratief aan. Over de aanhoudingen werd bericht, over de bekogeling van de actievoerders niet. Het doel is duidelijk: TAK moet en zal in discrediet gebracht worden om in één beweging ook onze rechtmatige, Vlaamse, eisen van tafel te kunnen vegen. Dood aan de boodschapper!

http://www.taalaktiekomitee.org/hoofd.htm

Jaja, een zeer vredige betoging...

Als ge de macho wilt uithangen en stoer doen, kom dan achteraf niet janken dat ge klop krijgt.

Txiki 24 januari 2011 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5249693)
Als ge de macho wilt uithangen en stoer doen, kom dan achteraf niet janken dat ge klop krijgt.

Die ga ik onthouden :cheer:

Ratatosk 24 januari 2011 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5249693)

Dus al jij vredelievend je mening uit en ik gooi een fles naar uw gezicht dan heb je het zelf gezocht.

Xenophon 24 januari 2011 17:52

We onthouden, Belgische onverdraagzaamheid en geweld = goed.

Txiki 24 januari 2011 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5249708)
We onthouden, Belgische onverdraagzaamheid en geweld = goed.

geweld = goed :cheer:

Txiki 24 januari 2011 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5249706)
Dus al jij vredelievend je mening uit en ik gooi een fles naar uw gezicht dan heb je het zelf gezocht.

Tuurlijk. Als ik jou omverknal, heb jij dat zelf gezocht. Je moest maar niet in de buurt komen stoer doen.

system 24 januari 2011 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5249706)

TAK is altijd uit op provocatie. En het geweld schuwen ze echt niet, neem dat maar aan.

Ratatosk 24 januari 2011 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5249781)
TAK is altijd uit op provocatie. En het geweld schuwen ze echt niet, neem dat maar aan.

Ik neem dat niet aan.

TAK provoceert niet maar spreiden een boddschap dat Vlamingen opkomen voor hun rechten.

En welk geweld heeft TAK ooit gepleegd? TAK moet je niet vergelijken met linksen, die laatste gebruiken bewezen geweld.

Xenophon 24 januari 2011 18:17

Citaat:

hela, stop met liegen, Tak zijn geen Belgen hè.

system 24 januari 2011 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5249800)
hela, stop met liegen, Tak zijn geen Belgen hè.

Ach mens, ga toch door. Ik ben ook niet akkoord met de houding van de Burgemeester van Wezembeek-Oppem. Maar ik ga de mensen niet belagen in hun eigen huis zoals TAK-leden dit overlaatst deden.

En meer inkt en tijd ga ik niet aan die beroepsagitatoren verknoeien. Als dat rapaille het voor het zeggen krijgt, dan zijn we terug naar af.

manta 24 januari 2011 20:03

Citaat:

Die mensen staan daar gewoon met een affiche en da's voor u een goei reden om geweld te gebruiken ??? 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be