![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En in welke zin zijn die kinderen dan geholpen ? In de veronderstelling dat deze kids bij hun ouders blijven . |
Citaat:
Noem het dan religisme, als het woord racisme je stoort. |
Citaat:
|
Citaat:
U verdedigt toch nooit een ideologie die voor het onderdrukken van vrouwen is? Of toch wel, een beetje en nooit openlijk? Zeg het maar hoor! |
Citaat:
Vol open in het zicht en ik heb er geen probleem mee. |
Citaat:
Kan je dat ook staven? |
Citaat:
Ik zeg het toch dat ik er geen probleem mee heb. Dat mag toch dacht ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Doet er me aan denken dat ik nog een citaat met link te goed heb. Zodat jij je leugens kan aantonen. Citaat:
Citaat:
In post #32 vertel ik dat het racisme in deze draad niet zo verdoken is. Longhorn wil me in post #33 doen vertellen dat de islam als de minst favoriete kiezen ook racisme zou zijn. http://forum.politics.be/showthread....91#post5255691 Wat lees jij? Het verdedigen van het onderdrukken van vrouwen; of althans een beetje en verdoken. Moest jouw "verkeerd begrijpen" niet zo irritant zijn, ik zou nog medelijden krijgen. |
Citaat:
“Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.” (Koran, 4:34) |
Citaat:
Ze beweert dat ik het onderdrukken van vrouwen(rechten) verdedig. Citaat:
Waar praat ik onderdrukking van de vrouw goed? Of de onderdrukking van vrouwenrechten.maar je moet dan wel een citaat van mij geven waarin ik dit verdedig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamitisch_feministe |
Citaat:
dat zult ge aan die éne trees moeten vragen. Ga je die altijd bovenhalen? Geen kat die ernaar luistert. Vers 4.34 blijft vers 4.34 |
Citaat:
Je hebt niet op de link geklikt. Ik vraag het jou. Jij weet toch zo goed wat islamofoob betekent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be