![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar leg me dan eens uit wat het Vlaams parlement (de door het volk verkozen parlementariers) daarmee te maken heeft aub? |
Citaat:
|
Citaat:
Decleir echter dat is een werkmens en die mag geen vrije mening hebben, die moet luisteren naar big brother. |
Citaat:
Citaat:
|
De Jan is waarschijnlijk nog altijd (terecht) getraumatiseerd door zijn rol in de verfilming van "De Leeuw van Vlaanderen". Hij probeert die trauma's te verdringen.
|
Citaat:
Gelukkig hebben ze Schoenaerts dat min of meer kunnen besparen. Het is een blamage voor degenen die de PR van onze grote Vlaamse acteurs moeten beschermen dat ze zulke dingen toelaten. Schoenaerts zijn zoon is trouwens een goede kennis van me. Dat piekt ook zekers? Citaat:
|
Citaat:
Een blamage zijn zij die slaafs knielen voor het geld en de schone schijn. Citaat:
|
Citaat:
|
Een prijs weigeren heeft meestal een gegronde reden.
Welke genocide, repressie of rassensegregatie heeft de betrokken overheid precies begaan? In het andere geval zou ik zeggen, Decleir, pak nog een pilleke... Veel meer aandacht moet daar niet aan besteed worden, hij zou zich nog eens interessant kunnen vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
goed gevonden zenne! |
Citaat:
Beetje frustratie ook dat hij niet buiten de vlaamsche grenzen is geraakt (buiten een stapje in Nederland ?) Ik wou zeggen dat ik hem nochtans schitterend in "KARAKTER" maar misschien was het niet goed genoeg? http://vorige.nrc.nl/kunst/article15...ce/Jan_Decleir oeis! zou het dat zijn? Citaat:
|
Citaat:
|
Artiesten MOETEN wel anti-Vlaams zijn.
Anders krijgen ze een boycot van de nationale regimezender aan hun broek. Sukkelaars ....... |
Citaat:
|
man man, wat een verzuurde vlaams nationalisten hier.
laat ons werken dat zij nooit een absolute meerderheid halen; u kunt het hierboven (en waarschijnlijk hieronder ook ;)) lezen, een vrije mening mag niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, u slaat de nagel op de kop. Vrije mening mag niet. Of dacht u dat toevallig alle BV's en artiesten anti Vlaams zijn ? Maak u geen illusies. Dat moeten ze 'spelen'. In het stemhokje geven ze hun 'echte' stem. En da's geen vermoeden van mij. Wel een wetenschap. En als u even nadenkt, komt u best wel op dezelfde analyse. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be