![]() |
Citaat:
|
Citaat:
belt eens naar die gasten van woestijnvis. |
Citaat:
en wel hierom : http://forum.politics.be/showthread.php?t=151928 mod was er zelfs pissed voor en gaf me waarschuwing ... in t Engels nog wel :lol: |
Citaat:
- Een pastoor die op onverwacht tijd en stond opduikt samen met een misdienaar die in de reeks ontsponnen worden als een occult duo waarbij de jongen een reïncarnatie is van een of andere duivel. - Koeiemelk met LSD en anabolica a la rundskop voor de nodige flashbacks en woodstock-achtige scènes. - Een allochtone straatbende die op het eind zelf de boel mag redden. - Een inteelt boerenfamilie - De tetten van Decock - ... Zou der bij woestijnvis geen plaats zijn voor ons 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
ik zie dat al voor ons zie, zo elk nen sjieken bureau, met bevallige medewerkster, ... ;-) en dan een redactie ruimte met pooltable, playstation, een grote frigo vol drank, en ne sofa om te filosoferen en plots en programma`s te bedenken, ... |
Nog nooit gezien.
|
Ik ben nog steeds afwachtende, kan nog alle kanten uit. Ik weet 't: dat is de bedoeling van de makers, dat je nieuwsgierig blijft kijken, het definitieve oordeel komt misschien na de laatste aflevering.
Hoe dan ook, het feit dat de serie goed zou zijn omwille van de sterrencast is maar een rare redenering, alsof een film per definitie goed is omdat pakweg Tom Cruise er in meespeelt. |
Gisteren voor de 1ste keer gekeken.
Niet echt barslecht ,maar ook geen WOWgevoel. Ik had er meer van verwacht. |
Citaat:
Als men genoegen schept in zich ontlastende midgets in het gezicht van hulploze slachtoffers ...... inderdaad, meer van dat ! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik versta niet waarom mijnheer six zit te wieteren in zijn auto, ... ;-) Het is fictie natuurlijk maar als scenario schrijver zou ik dat toch iets spectaculairder aanpakken... 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be