Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De Ronde : hype of afgang ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=151503)

Pelgrim 28 februari 2011 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5331804)
Als gij mij een productiebudget van 10 000 000 euro kunt versieren, ... 8-)

Als ik zo'n budget zou kunnen versieren had ik al lang zelf een tv serie gemaakt hoor, de scenario's liggen zelfs al klaar. 8-)

Herr Flick 28 februari 2011 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5331813)
Als ik zo'n budget zou kunnen versieren had ik al lang zelf een tv serie gemaakt hoor, de scenario's liggen zelfs al klaar. 8-)

k hoor het al, k pak er weer al achter, ...

belt eens naar die gasten van woestijnvis.

Anna List 28 februari 2011 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5331813)

jij zou dat zo niet kunnen :-)

en wel hierom :

http://forum.politics.be/showthread.php?t=151928

mod was er zelfs pissed voor

en gaf me waarschuwing ... in t Engels nog wel :lol:

CyberpunX 28 februari 2011 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5331766)
Ne west-vlaamse twin peaks, ...

+

- Een pastoor die op onverwacht tijd en stond opduikt samen met een misdienaar die in de reeks ontsponnen worden als een occult duo waarbij de jongen een reïncarnatie is van een of andere duivel.
- Koeiemelk met LSD en anabolica a la rundskop voor de nodige flashbacks en woodstock-achtige scènes.
- Een allochtone straatbende die op het eind zelf de boel mag redden.
- Een inteelt boerenfamilie
- De tetten van Decock
- ...

Zou der bij woestijnvis geen plaats zijn voor ons 8-)

Pelgrim 28 februari 2011 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5331837)
jij zou dat zo niet kunnen :-)

en wel hierom :

http://forum.politics.be/showthread.php?t=151928

mod was er zelfs pissed voor

en gaf me waarschuwing ... in t Engels nog wel :lol:

Als ik dat budget zou hebben zouden zowel VRT als VTM den boom in kunnen, er zijn talloze andere mogelijkheden.

Herr Flick 28 februari 2011 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 5331838)
+

- Een pastoor die op onverwacht tijd en stond opduikt samen met een misdienaar die in de reeks ontsponnen worden als een occult duo waarbij de jongen een reïncarnatie is van een of andere duivel.
- Koeiemelk met LSD en anabolica a la rundskop voor de nodige flashbacks en woodstock-achtige scènes.
- Een allochtone straatbende die op het eind zelf de boel mag redden.
- Een inteelt boerenfamilie
- De tetten van Decock
- ...

Zou der bij woestijnvis geen plaats zijn voor ons 8-)

Ik denk dat wel.,

ik zie dat al voor ons zie, zo elk nen sjieken bureau, met bevallige medewerkster, ... ;-) en dan een redactie ruimte met pooltable, playstation, een grote frigo vol drank, en ne sofa om te filosoferen en plots en programma`s te bedenken, ...

bgf324 28 februari 2011 15:44

Nog nooit gezien.

Den Ardennees 28 februari 2011 17:50

Ik ben nog steeds afwachtende, kan nog alle kanten uit. Ik weet 't: dat is de bedoeling van de makers, dat je nieuwsgierig blijft kijken, het definitieve oordeel komt misschien na de laatste aflevering.

Hoe dan ook, het feit dat de serie goed zou zijn omwille van de sterrencast is maar een rare redenering, alsof een film per definitie goed is omdat pakweg Tom Cruise er in meespeelt.

Vlaamse Leeuwin 28 februari 2011 18:57

Gisteren voor de 1ste keer gekeken.
Niet echt barslecht ,maar ook geen WOWgevoel. Ik had er meer van verwacht.

Anselmo 21 maart 2011 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5318424)
Duidelijk geen serie voor het plebs.

Meer van dat. :)

Als men genoegen schept in zich ontlastende midgets in het gezicht van hulploze slachtoffers ...... inderdaad, meer van dat !

parcifal 21 maart 2011 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 5372646)
Als men genoegen schept in zich ontlastende midgets in het gezicht van hulploze slachtoffers ...... inderdaad, meer van dat !

Ik had veel sympathie voor het slachtoffer : bij het (her)bekijken / voorbijzappen van ' De kampioenen' ervaarde ik immers steeds weer iets dat in dezelfde lijn ligt. :twisted:

Herr Flick 21 maart 2011 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 5372646)

Dat vind ik er dan weer vreselijk bijgesleurd aan, ... kijk als dien dwerg in mijn gezicht zou schijten, dan lag ik desnoods 3 weken aan een stuk op vinkenslag om dat manneke te vangen , hem daarna dagen aan een stuk vreselijk te martelen en hem daarna te verzuipen in een beerput, ...

Ik versta niet waarom mijnheer six zit te wieteren in zijn auto, ... ;-) Het is fictie natuurlijk maar als scenario schrijver zou ik dat toch iets spectaculairder aanpakken... 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be