![]() |
Citaat:
Er bestaan wel degelijk geitenlaarzen! Anders hebben die dieren koude en natte pootjes ocharme! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga hiervoor, t beste van de markt, ja ge gaat dat betalen ... maar ja ge gaat daar elke week blij om zijn dat ge dat gedaan hebt ook. |
Allé, even kijken wat het voordeligste is,
Voor ons zeven schaapjes: 7ton bieten 100 pakken stro 50 pakken hooi Dierenarts, ontwormen, scheren.... en last but not least, er dagelijks een uur mee "bezig" (neen viezeriken, niet hoe jullie nu denken.) Een grasmaaier zal op termijn goedkoper en tijdsbesparend zijn vrees ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al 10 jaar een Bosch, degelijke Duitse kwaliteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gaat mooi zijn. En ook goedkoop zeker? :-D |
Trouwens het probleem is opgelost.
Ik heb uiteindelijk gewoon de goedkoopste in het segment gekocht. http://www.motorland.net/epages/Moto...Products/20313 Ik zal wel zien wat 't geeft op termijn. In elk geval zal een zelftrekker en geen kabel achter me aan sleuren een hele verbetering zijn. Bedankt voor de vele nutteloze maar leuke reply's. Extra bedankt aan diegenen die een serieuze reply gepost hebben. |
Citaat:
Het Honda productgamma (cirkelmaaiers) is groot genoeg om Uw keuze te maken. Het type hangt af van de maaibreedte. Bij 1500m² is 51 max 61 cm voldoende. Indien met graag in streepjes maait zoals met de Engelse gazons heeft men een kooimaaier nodig. Hier is de leider Ransomes Marsuis 51 of 61 het neusje van de zalm en onverslijtbaar.(dikwijls interessant 2de-hands) Trouwens Ransomes biedt nu ook zijn machines met Hondamotor aan. |
Citaat:
Hoeveel lijntjes moet je niet trekken? Een zitmaaier lijkt interessanter. |
Citaat:
|
als je geen john deer of andere machines wilt waar je makkelijk een golfterrein mee afrijdt, dan koop je gewoon een kubota. da's goedkoop, maar wel fantastische kwaliteit.
|
Citaat:
In de zomer maai ik regelmatig een 20are per keer en die traktor met weidebloter was dan ook niet om te zeveren. ;-) Dan nog ben je al snel een uurtje bezig. :? |
15a is niet zo veel hoor; met een loopmaaier doe je dat op goed twee uurtjes.
|
Idd ik heb het al electrisch gedaan en als je 't gras niet te hoog laat worden valt dat wel mee. Dees machientje moet een verbetering zijn tov het electrische.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be