![]() |
Citaat:
|
de O van Omen
|
Citaat:
|
2 van tweede Meesterr
ik werd ontdekt in april 2008 is het u niet opgevallen dat we van 2008 tot nu een hele reeks opmerkelijke feiten hebben meegemaakt, die feiten waren bekend in april 2008 door mijn voorspellingen: financiele crisis - vulkaan Ijsland - ontslag Danneels - arabische lente |
Citaat:
Een beetje zoals eind jaren 1900 de oliecrisis-de uitbarsting van de Pinatubo-ontslag Martens x8-De Praagse Lente? |
ik kan u een 10tal feiten opsommen die bekend waren in april 2008
De Onheilvoorspeller |
Citaat:
Dan zal mijn dankbaarheid je eeuwig achtervolgen. Dan ben je mijn nieuwe Messias. Dan hang ik jou aan een gouden kruis met platina nagels. |
mijn gave is inderdaad superhelderziend en magische krachten , kort gezegd alle 5 de kenmerken van parapsychologie
|
Citaat:
|
waarom herhaalt u mijn tekst als die er vlak boven staat ?
lijdt u aan chronisch quoten ? ik zal niet voor u bidden , doe het zelf |
Citaat:
Maar dat wist u als superhelderziende reeds, of niet? Citaat:
Ik ben tegen geweld. |
ik zie en overschouw de hele wereld
en zelfs verder als men kijkt richting oerknal is dat een bleke wolk ik ben dichtbij geweest en het is een witte bol de grootte van de Maan , uit die witte bol komen rotsblokken die later sterren en planeten zullen vormen , zo is de Aarde ontstaan en is daarna het leven uit voorgekomen ( bacterie - vis -mens) |
Citaat:
|
Citaat:
Damian Omen |
Citaat:
|
superdwaas daar schieten we niets mee op
hierboven en -onder leuteren ze over God en het einde van de wereld daar is veel gefantaseer bij en gasten die hun eigen interpretatie voor de norm aanzien ik heb God aangesproken , hij heeft mij gehoord en mij in de juiste richting geleid |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe denk je dat die neurose in de volksmond geëvalueerd wordt? |
de Waarheid
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be