![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er dus bedrijven zijn waar werknemers onder druk worden gezet geen middagpauze te nemen, dan is dat tegen de voorschriften. |
Dat al diegenen die de hele dag achter een bureau zitten al eens beginnen met dat thuis te doen. Dat zijn al vier op de tien werknemers. Fileproblemen meteen gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar mocht ik een bedrijf hebben met veel administratieve bedienden dan zou ik ze toch samen zetten. En ik in het midden, een beetje hoger dan de rest dat ik ze zie. En een prikklok voor hun breaks..sigarettenpeuk...wc pauze...en andere pauzes. En privé gesprekjes met de bedrijfs telefoon zou ik toch proberen onmogelijk te maken. Voor de rest ben ik geen moeilijke...3 keer 5 minuten te laat is wel buiten natuurlijk. |
Citaat:
Jammer genoeg beperken hun leidinggevende capaciteiten zicht tot de stok en de wortel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar waarom, Mambo? Waarom gaat het werk beter vooruit als we allemaal op een hoop zitten. Ik zou zeggen dat het dan juist niet vooruitgaat.
|
Thuiswerk...we kennen dat allemaal.
Tot 10 uur in hun pyjama, dan kakske gaan doen...hola eerst wat eten...dju al zo laat? Vlug wat emails..druk doen via de webcam...hola facebook eerst eens bijwerken...dag voorbij. En de baas mag nog opdraaien voor de laptop en de verbindingen en noem maar op. |
Citaat:
De priemende blik van de baas doet wonderen. |
Kantoorwerk...we kennen dat allemaal.
Half tien binnen - ja, 't was weer file tot in ..., dan koffie drinken, dan kakske gaan doen. Vlug nog een soepke, dan een vergaderingske of een functioneringsgesprek, nog wat emails doen en een paar telefoons, nee deze namiddag kan ik niet want ik ben op opleiding. En de dag is weer voorbij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist dat je naïef bent maar nu overdrijf je toch. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be