![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weerleg wat ik schrijf, 't land waar ik en al mijn voorvaders en -moeders geboren zijn is niet m�*jn land, nee? ...'t land waar ik NÚ woon �*s niet 't land van de autochtonen, zij hebben 't niet opgebouwd en gemaakt tot wat 't nu is, 't is n�*et m�*jn land, nee, 't is en blijft hún land! Ik mág er gewoon wonen en blij zijn dat ik dat kán en mág, ik ga niet zeiken op de bevolking hier! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze beweert daadwerkelijk dat ik in "haar" (vader)land ben, terwijl ze later beweert dat dit niet "haar" (vader)land is. Later zegt ze dat wanneer ze "mijn land" zegt, meent ze haar (vader)land en dit land niet. Als ze een Spaanse is, wil ze dan zeggen dat ik nu in Spanje woon? Zelfs als ze "België/Vlaanderen" spelletje speelt, liegt ze. Citaat:
|
Citaat:
2 Jaar later kwam hij uit ! |
Citaat:
Maarre... waarom denk je dat ze NU in Belgique woont? Dat staat toch nergens? Misschien woont ze wel in Griekenland? of in Marokko? als ze uit Belgique komt (haar vaderland) dan is Belgique h�*�*r land. nu woont ze in Griekenland, en daar zal ze zich aanpassen want het is niet h�*�*r land. Maar ja, we weten dat sommigen moeilijkheden hebben met het begrip "mijn land" en het begrip "aanpassen" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Op basis van welk criterium wens je te remigreren? Als je criterium is : 'Iedereen die homofoob is" dan zal je een serieus deel van je eigen volk ook moeten remigreren. |
Citaat:
Citaat:
Dat is niet om iets negatiefs te zeggen, hé. |
Citaat:
Citaat:
Dit land is gemeenschappelijk goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=149336 Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Schreef ik érgens; dit is niet artisjoks land, maar énkel 't mijne? 't Is m�*jn land en iedereens land die 't gemaakt hebben tot wat 't is, niet dat dat nog iets is om erg trots op te zijn! In 't land waar ik NU woon, draag ik óók bij, toch zal 't nóóit m�*jn land zijn, maar van degenen die 't gemaakt hebben tot wat 't is! Derhalve heb ik hier niks te zeiken op de 'autochtone' bevolking. Als zij morgen beslissen; "Alle buitenlanders buiten", heb ik me daarnaar te schikken en mn biezen te pakken, er zijn in élk Europees land soortgelijke partijen als 't VB, maar ik wéét dat die niet tégen m�*j gericht zijn, dus ga ik niet iedereen hier allerhande geestelijke ziektes toeschrijven of hen om de haverklap 'racisten' noemen! |
Citaat:
|
Citaat:
't Land waar ik, mijn ouders, grootouders, overgrootouders, voorouders geboren zijn IS m�*jn land! Zal altijd m�*jn land blijven om 't even waar ik woonBedankt om te verduidelijken; het is ons land "iedereens land die 't gemaakt hebben tot wat 't is"Van eenieder die bijgedragen heeft; of wiens voorouders bijgedragen hebben. QuasiX, Suqar; het is dus ook jullie land. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be