![]() |
Je zou elke bully-post van negatieve reputatie kunnen voorzien of van verwelkende bloemetjes.
|
Citaat:
|
Met reputatiepunten is mijn dorst nie gelest.
'k Ben eerder voorstander van reputatiepinten ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
1 week geband = 1 week gratis pinten. 1 maand geband = 30 dagen gratis pinten. Permban= levenslang- tot ge sterft- gratis pinten.:lol::lol: |
Ik doe een voorstel voor een test.
Iedereen mag de post van iemand anders aan een "rating-pool" melden en die "pool" geeft dan een quotering die het geachte forumlid dan hoog of laag in het vaandel kan dragen. Naar analogie bestaan er volgende rating : AAA+ AAA AAA- AAB+ ... enz.. tot de meest nagatieve rating nl : CCC- Het staat iedereen vrij om een "rating agency" op te richten (bij wijze van een getolereerde dubbelnick) kiezen uit volgende namen : Agency "Rooinek" Agency "Quistenbiebel" Agency "Mr Rosewater" Ik dank dat 3 "rating agentschappen" wel genoeg zullen zijn. Doen ? |
ik wil wel ccc zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moderatierep voorstellen kan jij beter doen |
EEN reputatiepunt voor Rudy voor het verdedigen van bordeelbezoek van moderatie in de draad suggesties en mededelingen
|
Citaat:
Toch bedankt voor de suggestie ivm reputatiepunten. Ik voel mij geflatteerd. Misschien moet ik wel voorstander worden van reputatiepunten. Gezien de context zou een mening van de politics-madammen toch geen overbodige luxe zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be