Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Walter Capiau beschuldigd van seksueel misbruik tienerjongens (https://forum.politics.be/showthread.php?t=154489)

SDG 28 april 2011 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5432854)
Ik vroeg me al of hoe lang het zou duren vooraleer er iemand afkwam met het feit dat hij ooit eens op een lijst gestaan heeft. Niet lang dus en daarenboven nog eens doorspekt met een leugen ook. Fantastisch toch, dat NVA bashen.

Iedereen kan zich vergissen. Dat meteen afdoen als een doelbewuste leugen en dat dan ook nog eens als N-VA bashen omschrijven, is zelfs nog fantastischer.

SDG 28 april 2011 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5432835)
Gelogen.

http://inwoner.koksijde.be/gemeenter...#samenstelling en

http://inwoner.koksijde.be/raadperso...#samenstelling

Wil je de volledige waarheid omtrent zijn politieke voorkeur? Tip: de Wiki.
(en kom daarna niet meer af dat de nva homo-onvriendelijk zou zijn)

Voor jou hetzelfde. Gelieve bovendien in de toekomst dit soort goedkope suggesties als zou ik de N-VA als een homo-onvriendelijke partij beschouwen voor jezelf te houden, begrepen?

fox 28 april 2011 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5432940)
Iedereen kan zich vergissen. Dat meteen afdoen als een doelbewuste leugen en dat dan ook nog eens als N-VA bashen omschrijven, is zelfs nog fantastischer.

Waarom zou je anders dit irrelevante gegeven meteen de wereld ingooien? Gewoon ter volledigheid zeker.

SDG 28 april 2011 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5432948)
Waarom zou je anders dit irrelevante gegeven meteen de wereld ingooien? Gewoon ter volledigheid zeker.

Vroeg of laat zou er toch iemand de link naar de N-VA gemaakt hebben. Dat hij geen gemeenteraadslid is, is een foutje van mijn kant. Indien je mij kent zou je echt wel weten dat de N-VA in diskrediet brengen het laatste is wat in mijn gedachten opkomt.

fox 28 april 2011 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5432961)
Vroeg of laat zou er toch iemand de link naar de N-VA gemaakt hebben. Dat hij geen gemeenteraadslid is, is een foutje van mijn kant. Indien je mij kent zou je echt wel weten dat de N-VA in diskrediet brengen het laatste is wat in mijn gedachten opkomt.

Ok dan, excuseer.

SDG 28 april 2011 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5432972)
Ok dan, excuseer.

OK. Discussie gesloten, wat mij beteeft.

Pin en Puk 28 april 2011 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5432961)

Dat is nu één van de vele nadelen van een vlug groot wordende partij
Hoe groter de partij, hoe meer kans dat er pipos tussen zitten.
En trouwens, indien je aan politiek gaat doen en je bent zowat een wit konijn, mag je zeker zijn dat ze in je verleden blijven spitten tot ze iets vinden.
Weer een kindvriendelijke badstad er bij.
Weverke zou hem tijdelijk op non-actief moeten zetten tot het tegendeel bewezen is.

fox 28 april 2011 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5432984)
Dat is nu één van de vele nadelen van een vlug groot wordende partij
Hoe groter de partij, hoe meer kans dat er pipos tussen zitten.
En trouwens, indien je aan politiek gaat doen en je bent zowat een wit konijn, mag je zeker zijn dat ze in je verleden blijven spitten tot ze iets vinden.
Weer een kindvriendelijke badstad er bij.
Weverke zou hem tijdelijk op non-actief moeten zetten tot het tegendeel bewezen is.

Gast, Capiau heeft ooit eens op een lijst gestaan van de NVA, er valt helemaal niemand op non actief te plaatsen. Jezus zeg

Pin en Puk 28 april 2011 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5432989)
Gast, Capiau heeft ooit eens op een lijst gestaan van de NVA, er valt helemaal niemand op non actief te plaatsen. Jezus zeg

Ze zeggen hierboven juist dat hij dit nu wel is - wat is het nu?

De schoofzak 28 april 2011 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5432947)
Voor jou hetzelfde. Gelieve bovendien in de toekomst dit soort goedkope suggesties als zou ik de N-VA als een homo-onvriendelijke partij beschouwen voor jezelf te houden, begrepen?

Sorry.

De paragraaf die ik toevoegde, was niet aan jou gericht. Maar dat was dus in mijn post helemaal niet duidelijk, eer omgekeerd.
Dat was niet mijn bedoeling natuurlijk.

De schoofzak 28 april 2011 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5432998)
Ze zeggen hierboven juist dat hij dit nu wel is - wat is het nu?

Zijt gij lid van de nva ?
Moet gij u dat dan aantrekken ?

En als alle politieke partijen iedereen moeten on hold zetten, als ze in Dag Allemaal gestaan hebben ...

den dinges 28 april 2011 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5432186)
Waarschijnlijk zullen dezelfde als altijd weer zeggen - Belachelijk

Wil toch weer eens lukken dat het een homo is

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...rjongens.dhtml

Wou priester worden, maar stapte in het onderwijs...Dat is dan wat je noemt een pragmatische pedofiel. Indien hij aan de feiten waar deze twee mannen hem vandaag van betichtten schuldig is, natuurlijk. Alleszins ziet het er geen koosjere kerel uit, die Capiau...Die showbizz-ventjes denken dat alles hen toegestaan is...

den dinges 28 april 2011 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd (Bericht 5432201)
Sorry dat ik je nogmaals citeer op deze tekst.

Wil je zeggen dat HIV patienten ook geen respect verdienen? Aan je reacties over homo's van hetzelfde laken,.... sorry voor de echte slachtoffers als jullie dit lezen maar dikwijls als er zoiets in de media komt heb je altijd mensen die daar misbruik van maken (omdat ze geld ruiken of iemands reputatie verder willen schaden,....)

En wil jij zeggen dat de twee mannen die Capiau beschuldigen geen respect verdienen ? Waarom zouden die nu met zo een verhaal afkomen ? Of denk je dat het iets is om fier over te zijn, dat je als minderjarige misbruikt werd door zo een vetzak ?
Misschien deze zaak eens grondig onderzoeken, en niet in de doofpot stoppen omdat het om een bekend iemand gaat...

Eigenzinnig 28 april 2011 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5432989)

Waar blijft Henri1 ?
Zo'n communautaire voorzet en geen Belgicist aan de doellijn ?..wat jammer..:-o

den dinges 28 april 2011 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5432930)
Neen. Er zijn meer niet-Vlaamse pedofielen dan Vlaamse pedofielen.

In de wereld ? Dat zal wel kloppen. In België ? Bewijzen dan graag. Dutroux bvb , de tot heden meest beruchte Belgische pedofiel is niet precies een Vlaming...

den dinges 28 april 2011 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5432936)
Mijn stelling:

legde net de nadruk op het feit dat èèn en ander niet geheel uitmuntte in duidelijkheid.

Cijfers komen daar dus niet aan te pas. Als voorbeeld het geval Walter Capiau, langs de ene kant een zelfverklaarde homo, langs de andere kant kinderen die zeggen dat ze door hem misbruikt zijn.

Is Walter Capiau dan pedo of homo?

Op het eerste zicht zou ik zeggen pedo vermits er sprake is van sex met kinderen, homo's doen het met instemmende volwassenen wordt altijd gezegd.

Capiau is zowel homo als pedo, hij deed het met zowel volwassenen als minderjarigen. Een eersteklas godsdienstleraar mag men wel zeggen...

Ratatosk 28 april 2011 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5432188)
Ik citeer enkel maar een artikel van het laatste nieuws
Gelieve je klacht aan die krant te richten aub
En nog even dit - voor pedos heb ik totaal GEEN respect
Het lijkt wel of je deze verdedigt (eveneens in mijn topic over HIV)

Als je goed leest, zijn het 2 nieuwe klachten
Kan ik daar iets aan doen dat hij met zijn fikken niet van kinderen kan afblijven ?

in de krant stond dat de er bij de politie geen klachten zijn ingediend wegens seksueel misbruik. Een aantal jaren geleden waren er dezelfde geruchten maar net zoals nu geen klachten.

Als je misbruikt bent en in het openbaar brengt dan dien je klacht in, zoniet dan ben je aan het roddelen.

den dinges 28 april 2011 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5433296)
in de krant stond dat de er bij de politie geen klachten zijn ingediend wegens seksueel misbruik. Een aantal jaren geleden waren er dezelfde geruchten maar net zoals nu geen klachten.

Als je misbruikt bent en in het openbaar brengt dan dien je klacht in, zoniet dan ben je aan het roddelen.

Hoe zit het nu ? Hebben er twee mannen klacht ingediend of niet ?

Ratatosk 28 april 2011 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5433307)
Hoe zit het nu ? Hebben er twee mannen klacht ingediend of niet ?

Volgens de politie niet.

Xenophon 28 april 2011 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5433294)
Capiau is zowel homo als pedo, hij deed het met zowel volwassenen als minderjarigen. Een eersteklas godsdienstleraar mag men wel zeggen...

Ja, ik begrijp ook wel dat een leraar godsdienst geen celibataire verplichtingen heeft, maar dit is er inderdaad wat over.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be