![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou je anders dit irrelevante gegeven meteen de wereld ingooien? Gewoon ter volledigheid zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
Ok dan, excuseer. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe groter de partij, hoe meer kans dat er pipos tussen zitten. En trouwens, indien je aan politiek gaat doen en je bent zowat een wit konijn, mag je zeker zijn dat ze in je verleden blijven spitten tot ze iets vinden. Weer een kindvriendelijke badstad er bij. Weverke zou hem tijdelijk op non-actief moeten zetten tot het tegendeel bewezen is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De paragraaf die ik toevoegde, was niet aan jou gericht. Maar dat was dus in mijn post helemaal niet duidelijk, eer omgekeerd. Dat was niet mijn bedoeling natuurlijk. |
Citaat:
Moet gij u dat dan aantrekken ? En als alle politieke partijen iedereen moeten on hold zetten, als ze in Dag Allemaal gestaan hebben ... |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien deze zaak eens grondig onderzoeken, en niet in de doofpot stoppen omdat het om een bekend iemand gaat... |
Citaat:
Zo'n communautaire voorzet en geen Belgicist aan de doellijn ?..wat jammer..:-o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je misbruikt bent en in het openbaar brengt dan dien je klacht in, zoniet dan ben je aan het roddelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be