Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Van Aelst geeft er nog eens een lap op: solidair met de Turken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=155706)

bgf324 27 mei 2011 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5477907)
Nog liever mijn straat vol Walen dan vol Turken. Up yours Van Aelst

Toch niet.
Turken proberen over het algemeen Nederlands te spreken. Loop maar eens door Gent en spreek daar een Turk aan. Die zal u kunnen helpen in het Nederlands (Als het iemand is van de oudere generatie welliswaar met een accent)

Loop daarnaast eens door Sint-Genesius-Rode, en spreek daar iemand aan in het Nederlands. Zij gaan u bezien als een stuk onbenul. Totaal een gebrek aan respect.

Xenophon 27 mei 2011 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5478034)
Men kan natuurlijk ook zeggen: "België moet vallen" en helemaal verketterd worden door de tegenstand. Het zou een mooi excuus zijn voor de rest om het zonder N-VA te doen. En wat bereiken we dan?

Dat ze electoraal vernietigd worden volgende kiezing?

Xenophon 27 mei 2011 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5478042)
Toch niet.
Turken proberen over het algemeen Nederlands te spreken. Loop maar eens door Gent en spreek daar een Turk aan. Die zal u kunnen helpen in het Nederlands (Als het iemand is van de oudere generatie welliswaar met een accent)

Loop daarnaast eens door Sint-Genesius-Rode, en spreek daar iemand aan in het Nederlands. Zij gaan u bezien als een stuk onbenul. Totaal een gebrek aan respect.

Precies, dus als we toch vreemdelingen moeten kiezen, dan in geen geval de Walen.

Nebur 27 mei 2011 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Branwen (Bericht 5477835)
En het zijn uiteraard de nationalisten die gaan beslissen met wie ik verplicht solidair moet zijn zeker. :roll:

En nu zijn het de Belgicisten die ons Vlaamsnationalisten verplichten solidair te zijn met die mesthoop in het zuiden.

bgf324 27 mei 2011 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5478055)
Precies, dus als we toch vreemdelingen moeten kiezen, dan in geen geval de Walen.

De Walen heb ik over het algemeen geen problemen mee. Die wonen in kleine dorpjes en zijn meestal heel vriendelijk tegenover buitenlanders.

Het is dat soort hardnekkig en imperialistisch Franstalige FDF-crapuul dat zich in de rand huisvest dat het vergif in Vlaanderen is. Die noemen zich doorgaans geen Walen.

Xenophon 27 mei 2011 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5478065)
De Walen heb ik over het algemeen geen problemen mee. Die wonen in kleine dorpjes en zijn meestal heel vriendelijk tegenover buitenlanders.

Het is dat soort hardnekkig en imperialistisch Franstalige FDF-crapuul dat zich in de rand huisvest dat het vergif in Vlaanderen is. Die noemen zich doorgaans geen Walen.

Ja, leg het maar uit hoe je wil, ik zeg u dat de Walen vreemdelingen zijn!

Dus, weg met de Walen, leve de Turken.

Eberhard Leclerc 27 mei 2011 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5478077)
Dus, weg met de Walen, leve de Turken.

http://www.youtube.com/watch?v=EqeIhyeG_GE
Altin- Omdat Ik Een Turk Ben (350.000 hits)

Another Jack 27 mei 2011 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 5478173)
http://www.youtube.com/watch?v=EqeIhyeG_GE
Altin- Omdat Ik Een Turk Ben (350.000 hits)

Voor wanneer: -Eberhard -Omdat ik een fils-�*-papa ben-?

EddyBal 27 mei 2011 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door White Raven (Bericht 5477835)
En het zijn uiteraard de nationalisten die gaan beslissen met wie ik verplicht solidair moet zijn zeker. :roll:

Yep, al JAAAREN beslissen de Belgische Nationalisten je verplichte bijdrage. :roll: Gisteren geboren of zo? :roll:

Xenophon 27 mei 2011 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5478343)
Yep, al JAAAREN beslissen de Belgische Nationalisten je verplichte bijdrage. :roll: Gisteren geboren of zo? :roll:

Ja, ik had ook al de indruk dat de jongen enigszins verward klonk.

Steve_M 27 mei 2011 17:08

Ik moest direct aan Marc Van Peel denken, blijkbaar de mentor van Vic Van Aelst. Die is jaren geleden zijn job ook kwijtgespeeld door te grappen dat een Antwerpenaar nog liever met een Marokkaan dan met een Nederlander op een eiland vast zou zitten. Vol spanning kijk ik uit naar de volgende sketch van Van Aelst!

Weyland 27 mei 2011 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5478373)
Ik moest direct aan Marc Van Peel denken, blijkbaar de mentor van Vic Van Aelst. Die is jaren geleden zijn job ook kwijtgespeeld door te grappen dat een Antwerpenaar nog liever met een Marokkaan dan met een Nederlander op een eiland vast zou zitten. Vol spanning kijk ik uit naar de volgende sketch van Van Aelst!

Het ergste lijkt me nog dat het waarschijnlijk is dat meneer Van Aelst het woord Turk gebruikt heeft in de ouderwetse betekenis van het woord, nl. 'Islamiet' of 'iemand met Islamtische voorouders'. Vroeger bestond die gewoonte in Europa, omdat het Ottomaanse Rijk nu éénmaal gigantisch was. Oude gewoonten zinderen vaak generaties na, zeker bij de lagere klassen. Het is niet dat de Turkse gemeenschap in Brussel zoveel groter is dan de rest, hè ?

Koevoet 27 mei 2011 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 5478382)
Van Aelst ... lagere klassen.?

'Nuff said. Wat een proleet.

Weyland 27 mei 2011 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koevoet (Bericht 5478396)
'Nuff said. Wat een proleet.

Van Aelst heeft volgens mij zeker zijn volkse manieren. Zo heeft hij ook eens het Nederlands 'het Vlaams' genoemd gehad in een ander interview. Hij denkt minder na over zijn woorden. Dat is een houding die je normaal terugvindt bij proletariërs, inderdaad.

Grof dat het dan ook moge klinken: meneer Van Aelst is een beetje een parvenu.

peter1962 27 mei 2011 17:32

:-D als je zulke vrienden hebt, heb je geen vijanden meer nodig :-D

Zal niet lang meer duren voor ze dit sinds een paar weken nieuw geboren politiek talent zullen spreekverbod geven

Toegegeven : strafpleiters kunnen goed op emotie spelen, voelen wat mensen graag willen horen, verstaan de kunst van het drama en op emotie inspelen. Er bestaat geen voorbehoud voor clowns en volsmenners om in de politiek te gaan.

Vroeger zij men dan : "let op met laattijdige roepingen..."

Volgens mij is dit een goedkope poging van een ouder wordende advocaat om zich noch een laatste nieuwe carrière aan te meten.

Xenophon 27 mei 2011 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 5478382)
Het ergste lijkt me nog dat het waarschijnlijk is dat meneer Van Aelst het woord Turk gebruikt heeft in de ouderwetse betekenis van het woord, nl. 'Islamiet' of 'iemand met Islamtische voorouders'. Vroeger bestond die gewoonte in Europa, omdat het Ottomaanse Rijk nu éénmaal gigantisch was. Oude gewoonten zinderen vaak generaties na, zeker bij de lagere klassen. Het is niet dat de Turkse gemeenschap in Brussel zoveel groter is dan de rest, hè ?

:D

Xenophon 27 mei 2011 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 5478413)
Van Aelst heeft volgens mij zeker zijn volkse manieren. Zo heeft hij ook eens het Nederlands 'het Vlaams' genoemd gehad in een ander interview. Hij denkt minder na over zijn woorden. Dat is een houding die je normaal terugvindt bij proletariërs, inderdaad.

Een kleine parvenue dan toch vergeleken bij de parvenue's van de CD&V, OVLD en SPa.

Svennies 27 mei 2011 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5478425)
Een kleine parvenue dan toch vergeleken bij de parvenue's van de CD&V, OVLD en SPa.

En die op hun beurt ook maar kleine parvenu's zijn vergeleken met wat er bij de franstalige partijen zoal rondloopt....

Kawadude 27 mei 2011 22:52

Een al even intelligente repliek op het soort provocaties die dhr. Van Aelst al eens pleegt, vanuit franstalig België:

"Les Francophones ont depuis toujours habité dans toute la Belgique sans en demander l'autorisation �* quiconque.

C'est pas les psychorigides de la NVA qui vont changer cela..."

Meer weten? http://www.lalibre.be/actu/elections...663563/?page=2

De schoofzak 28 mei 2011 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 5478413)

Amaaaaai.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be