![]() |
Citaat:
Turken proberen over het algemeen Nederlands te spreken. Loop maar eens door Gent en spreek daar een Turk aan. Die zal u kunnen helpen in het Nederlands (Als het iemand is van de oudere generatie welliswaar met een accent) Loop daarnaast eens door Sint-Genesius-Rode, en spreek daar iemand aan in het Nederlands. Zij gaan u bezien als een stuk onbenul. Totaal een gebrek aan respect. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is dat soort hardnekkig en imperialistisch Franstalige FDF-crapuul dat zich in de rand huisvest dat het vergif in Vlaanderen is. Die noemen zich doorgaans geen Walen. |
Citaat:
Dus, weg met de Walen, leve de Turken. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=EqeIhyeG_GE Altin- Omdat Ik Een Turk Ben (350.000 hits) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moest direct aan Marc Van Peel denken, blijkbaar de mentor van Vic Van Aelst. Die is jaren geleden zijn job ook kwijtgespeeld door te grappen dat een Antwerpenaar nog liever met een Marokkaan dan met een Nederlander op een eiland vast zou zitten. Vol spanning kijk ik uit naar de volgende sketch van Van Aelst!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grof dat het dan ook moge klinken: meneer Van Aelst is een beetje een parvenu. |
:-D als je zulke vrienden hebt, heb je geen vijanden meer nodig :-D
Zal niet lang meer duren voor ze dit sinds een paar weken nieuw geboren politiek talent zullen spreekverbod geven Toegegeven : strafpleiters kunnen goed op emotie spelen, voelen wat mensen graag willen horen, verstaan de kunst van het drama en op emotie inspelen. Er bestaat geen voorbehoud voor clowns en volsmenners om in de politiek te gaan. Vroeger zij men dan : "let op met laattijdige roepingen..." Volgens mij is dit een goedkope poging van een ouder wordende advocaat om zich noch een laatste nieuwe carrière aan te meten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een al even intelligente repliek op het soort provocaties die dhr. Van Aelst al eens pleegt, vanuit franstalig België:
"Les Francophones ont depuis toujours habité dans toute la Belgique sans en demander l'autorisation �* quiconque. C'est pas les psychorigides de la NVA qui vont changer cela..." Meer weten? http://www.lalibre.be/actu/elections...663563/?page=2 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be