![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat mijn collega's uit de Franstalige gemeenschap toch wel iets afweten van de mentaliteit in de Franstalige gemeenschap. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Werkzaamheidsgraad = aantal mensen die werken/ aantal mensen die in de categorie zitten waar men zou kunnen werken en dan in procent. Als er daar dus 50% wordt aangegeven, wil dat zeggen dat er slechts de helft van de mensen die zouden kunnen werken (juiste leeftijd en niet werkonbekwaam of zoiets) aan het werk zijn. In al de andere landen stijgt dat percentage doorheen de jaren. Belgie is het enige land waar dat niet het geval is. |
Citaat:
|
Citaat:
Aan Vlaamse zijde zijn ook zulke voorbeelden te vinden. Zuhal Demir bijvoorbeeld: Meer Vlaams dan Turks. :-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je na een jaar komt vragen achter een link naar een bestand op een site die constant in verandering is, dan kan het wel eens gebeuren dat dat bestand er niet meer op staat. :roll: De cijfers staan ook op wikipedia, en vroeger dus ook op die site. Ik vind het exacte bestand niet meer terug, maar als je een mailtje stuurt, dan sturen ze het u misschien op? |
Citaat:
Hur? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be