![]() |
Ik wil eens terug naar het item van de draad:
heeft die vakbondsman van de politie gelogen, of werd hijzelf bedrogen ? Waarom gilt gans dat politieapparaat van Molenbeek niet unisono dat die man liegt of overdrijft ? Waarom vlooit de pers dat niet grondig uit ? Want het is wel iets dat kan tellen: een gemeentebestuur dat zijn ambtenaren iets uit religieuze sfeer zou willen opdringen !! |
Citaat:
Anderzijds is zeker niet de hele bevolking racistisch, je ziet veel gemengde huwelijken, meer dan hier. De politie is brutaal en corrupt, en vermits velen niet de toestemming krijgen om in Moskou te wonen en "propsika" nodig hebben eindigt elke ontmoeting met de politie in het overhandigen van geld. Met racisme heeft dat niet noodzakelijk veel te zien, ook Russen zijn daar slachtoffer van. Dat gezegd zijnde, het provocatieve gedrag van sommige migranten in België (zoals bvb. een oude vrouw of de chauffeur bedreigen of slaan op een volle bus) is in Rusland onmogelijk, dan worden ze zowel door de politie en door de lokale bevolking in elkaar getrapt tot ze niet meer bewegen. |
Citaat:
ik krijg straks nog goesting om naar ginder te verhuizen ... |
Sorry maar Oost Europa in 't algemeen en Rusland in 't bijzonder zijn een pak racistischer dan West Europa en Belgie.
|
Citaat:
ik ga naar [naief] mode: elke agent moet steeds onder elke omstandigheid nooit aan het eten zijn tijdens zijn dienst ook en ZEKER TIJDENS DE ISLAMITISCHE schnransPERIODE WAARBIJ ZE NA ZONSONDERGANG ZITTEN TE VRETEN EN TE NEUKEN (OOK MET HUN NICHTJES EN KOZIJNTJES) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Russen zijn extreem nationalistisch, en van daaruit is een deel racistisch. Er is geen traditie van omgang met andere talen, je past je aan, of je trekt je plan. Een land met een gewelddadig veleden, geen traditie van democratie, wel een bijzonder sterk gecultiveerde trots voor natie en identiteit. En arm naar onze standaarden. Als er dan een instroom is van nog veel armere paupers uit de kaukasus, is dat een explosief mengsel. Dat haalt bij ons bijna nooit het nieuws, maar raciale kloppartijen zijn daar heel frekwent.
Je hebt nu eenmaal toelating nodig om in moscou te wonen (je hebt zowat voor alles toelating nodig in rusland) en als je die niet hebt, ben je een vogel voor de kat als ze je klissen. Dit is een maatschappij die op heel andere manier omgaat met autoriteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moureaux levieten lezen is te makkelijk |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ik wens niet op d�*t soort forum te zitten. Hopelijk heeft de moderatie dezelfde visie. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, doei en veel plezier op uw volgende forum... |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=156725 |
Citaat:
een minimum aan fatsoen is nodig in het leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be