Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Veel landen zullen failliet gaan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156724)

born2bewild 26 juni 2011 20:21

't is natuurlijk niet zo slim om zilver te kopen aangezien de belgische staat daar dmv BTW nog eens van meeprofiteert

Pelgrim 26 juni 2011 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5528987)
't is natuurlijk niet zo slim om zilver te kopen aangezien de belgische staat daar dmv BTW nog eens van meeprofiteert

Er zijn manieren om die btw te ontwijken hoor, maar zelfs met btw bij zou ik nu nog een serieuze winst gemaakt hebben en die zal op termijn nog veel groter worden.

Allee 't is te zeggen, correcter zou zijn te stellen dat mijn verlies minder groot zal zijn dan al degenen die zweren bij de farce die de euro en de dollar zijn.

fatjohn 27 juni 2011 00:11

4 manieren om het op te lossen

http://www.zerohedge.com/article/pre...ic-debt-crisis

1, 2 en 4 zijn wel ruwweg hetzelfde. 1 lost het probleem duidelijk niet op en stelt gewoon 2, 3 of 4 uit.

2 is gewoon default op de munt, terwijl 4 default op de schuld is.

Oja en 3 gaat nooit lukken. Have a nice day.

JurgenD 27 juni 2011 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 5522115)
Dat zijn geen rellen, maar democratische protesten.
Indien ik ooit honger lijd, eet ik jou wel op.

U zult in de minderheid zijn, dus van veel eten zal niet veel sprake zijn.

JurgenD 27 juni 2011 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5522559)
Hoe verklaart iemand juridisch een staat failliet? En daarna, wat dan?

Een nieuwe staat, met andere mensen die voor het volk opkomen en niet voor de rijkeluizen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5522739)
Mensen van klein extreem links houden van het goede leven (zie Griekenland)... Zij brengen meestal geen centiem bij... integendeel... zij melken het systeem leeg (zie Griekenland)... :-D

Boel is ons Doel, denken zij... Daarom moet Doel blijven bestaan... :lol:

Rijkeluizen brengen meestal ook geen centiem bij, want ze ontduiken belastingen door vennootschappen op te richten die hun kapitaal beheren en halen alle truken uit de doos om maar niet te moeten betalen.

Ze zijn nog veel erger ! Ze profiteren en liggen met hun luie kont aan de Cote d'Azur, terwijl hun vennootschappen geld schijten.

JurgenD 27 juni 2011 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 5524845)
Ik weet niet waar jij je economische kennis hebt opgedaan maar 90% van wat je hier uit je duim zuigt is pure larie.

Dergelijke waardeoordelen hebben geen bewijskracht. Nog heeft U de autoriteit en kennis om dit te evalueren.

Ik denk dat U eens Uw televisietoestel moet aanzetten en wat meer moet surfen op het internet om Uw inschattingsvermogen bij te stellen.

JurgenD 27 juni 2011 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 5524854)
Alles? Toch maar erg gevaarlijk. Ik volg de goudprijs sinds de jaren 70 en weet dat die koers soms heel rare onverwachte bewegingen kan maken.
Dat je zilver koopt begrijp ik al helemaal niet. Zilver is namelijk helemaal geen "valeur refuge" en de koers wordt bepaald door een paar wereldspelers die het merendeel van de zilverstock in handen hebben.

Heeft U al eens de stijging gezien van de goudprijs sinds 1970.
Wordt eens wakker man.

JurgenD 3 oktober 2011 18:47

Opnieuw een voorspelling.

den dinges 4 oktober 2011 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5521811)
Dat U geen eurocent op een spaarboekje staan hebt... dat zal vermoedelijk wel een zekerheid zijn...:-D

Gij binnenkort ook niet meer, eens dat het systeem omvergeworpen is door het volk...:twisted:
Ge doet mij denken aan die miljonairs in Zimbabwe, waar men 100.000 den dollars moet betalen voor een brood...Binnenkort sta jij daar ook met je stapels waardeloze bankbiljetten ...:lol: Zo arm als Job !:twisted:

den dinges 4 oktober 2011 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5521945)
Ik heb een tijd geleden mijn spaarrekening opgedoekt en alles in fysiek goud en zilver gestoken.

Nog geen seconde spijt van gehad.

En waar is dat ?

den dinges 4 oktober 2011 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd (Bericht 5522076)
De vraag is wat jij gaat doen zonder eten ;) werken voor een hongerloon of liever verhongeren. Ik denk immers niet dat bedrijfsleiders enkel inzetten op hun branche maar ook landbouwgrond in hun bezit hebben.

Tuinieren, kippen en konijnen kweken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be