Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De jaarlijkse Grote Vakantiedraad. Pt 2011 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156962)

suqar_7loe 24 juni 2011 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5525915)
Iemand moet toch 't park laten ruiken naar frieten met stoofvlees als't er vol hongerige mensen zit tijdens de ramadan ... ;-)
Dan is't er meestal snel rustig ... :angel:

Doe gij zoiets echt met als reden die vastenden uit te dagen? :evil:

manta 24 juni 2011 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5525933)
Doe gij zoiets echt met als reden die vastenden uit te dagen? :evil:

Ziede gij mij na in staat om mensen te koejoneren ??? 8O

Ik eet graag frietjes, en 't doet me altijd plezier dat die mensen dan ook goesting krijgen in een goe pak friet... Ik vermoed toch dat ze zich uit het park begeven om naar 't frituur te gaan ...
Maar als't u plezier doet, ik eet ook frieten in openlucht als de christenen hun vasten hebben ...:-D

Voor de rest is 't groot verlof daguitstappen maken en een paar keer voor een koppel nachten gaan kamperen , geen goesting om veel en ver weg te gaan ...

Trixie 24 juni 2011 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5525929)
Gij moogt alles, dat weet ge! 8-)
In Marokko houd ik niet van chichabars. Mijn dag bestaat uit: overdag familie bezoeken (grrrrr), 's middags naar de zee en 's nachts naar mijn favoriete plaatsen. Een geweldige sfeer man, alle Europese Marokkanen die zich verenigen :-D Vooral die Hollanders zijn leuk.

De zee en die favoriete plaatsen: coooool. Familiebezoeken lijkt mij (sorry) saai. Pffff. Maar wanneer is er shopping-time voorzien? En wanneer kunnen we de venten versieren?:-)

suqar_7loe 24 juni 2011 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5525949)
De zee en die favoriete plaatsen: coooool. Familiebezoeken lijkt mij (sorry) saai. Pffff. Maar wanneer is er shopping-time voorzien? En wanneer kunnen we de venten versieren?:-)

Familiebezoekjes vind ik ook boooooorrrriiingg. Dat weten ze daar al dus ik krijg die mensen zelf over de vloer. Venten versieren doe je heel de dag door denk ik. En shoppen ook. En zwemmen ook. En jetskiën ook. :-D

Ik zit vooral hier: http://www.youtube.com/watch?v=CJU8xeGhWiY

koe de poing 24 juni 2011 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5525932)
Geen nood. Ik pak u mee. Ik heb wel bruine poeder die we kunnen gebruiken en we lenen mn grootvader's jelaba enazo ;-)

kinky

is dat zoiets als een schotse rok ?

suqar_7loe 24 juni 2011 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5525942)
Ziede gij mij na in staat om mensen te koejoneren ??? 8O

Ja.

Citaat:

Ik eet graag frietjes, en 't doet me altijd plezier dat die mensen dan ook goesting krijgen in een goe pak friet... Ik vermoed toch dat ze zich uit het park begeven om naar 't frituur te gaan ...
Maar als't u plezier doet, ik eet ook frieten in openlucht als de christenen hun vasten hebben ...:-D
Ik vraag het maar hoor. Het staat u vrij te eten wanneer je wilt.
Citaat:

Voor de rest is 't groot verlof daguitstappen maken en een paar keer voor een koppel nachten gaan kamperen , geen goesting om veel en ver weg te gaan ...
Ben jij geen vakantiemens misschien? :-)

suqar_7loe 24 juni 2011 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5525967)

kinky

is dat zoiets als een schotse rok ?

Jamaar, zijde nu een meiske of een jongen? :oops:

Wedden dat ge mee moogt op kosten van die turk als ge er zo bijloopt:

koe de poing 24 juni 2011 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5525979)
Jamaar, zijde nu een meiske of een jongen? :oops:

ne jongen.
vandaar dat ik zo'n vrouwenkleed als kinky catalogeer hé...

Citaat:

Wedden dat ge mee moogt op kosten van die turk als ge er zo bijloopt:

als schaap 8O

suqar_7loe 24 juni 2011 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5525985)
ne jongen.
vandaar dat ik zo'n vrouwenkleed als kinky catalogeer hé...

als schaap 8O

Dan is dit iets voor u:

Dat vrouwenkleed valt mee. Ik vind zoiets vele mooier en makkelijker om te dragen:

koe de poing 24 juni 2011 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5525990)
Dan is dit iets voor u:

misschien een stomme vraag, maar waarom hebben die jelaba's vaak een kap ? In Marokko regent het toch nooit ???

koe de poing 24 juni 2011 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5525990)
Dat vrouwenkleed valt mee. Ik vind zoiets vele mooier en makkelijker om te dragen:

vrouwenkledij moet niet makkelijk zijn om dragen, die moet sexy zijn :oops:

suqar_7loe 24 juni 2011 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5526000)
misschien een stomme vraag, maar waarom hebben die jelaba's vaak een kap ? In Marokko regent het toch nooit ???

Ik zou het niet weten. Alleen die jelabas die een dikke stof hebben een kap. De andere doorgaans niet.

Nooit regenen is misschien wat overdreven. Het regent daar niet vaak maar als het regent kunt ge spreken van een storm bij wijze van...

koe de poing 24 juni 2011 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5526011)
Nooit regenen is misschien wat overdreven. Het regent daar niet vaak maar als het regent kunt ge spreken van een storm bij wijze van...

... een Bart De Wever die het frituur binnenkomt... ?

SDG 25 juni 2011 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5525768)
Gratis internet in de lobby van mijn hotel, he. ;-)

Die computer waar ik momenteel voor zit is overigens een stokoude machine die volgens mij gewoon stijf staat van de virussen en spyware die erop zitten. ;-)

Marxmannetje 25 juni 2011 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5525753)
Wat is daar te zien?

Colosseum en andere oude gebouwen, Vaticaanstad,...

Pelgrim 25 juni 2011 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5525620)
Ik wil graag eens naar west-Ierland. De driehoek Galway-Connemara-Castlebar. Daar ergens een weekje wandelen, strompelen, en wegwaaien. ;-)

Croagh Patrick! (enfin, heel mayo uiteraard)

Savatage 25 juni 2011 12:54

3,5 weken naar de USA (Westkust), 4 staten doorkruisen (Las Vegas, Yellow Stone, Alcatraz, San Francisco, Death Valley, ...). Ik kijk er al naar uit, ik zit hier sinds maart van dit jaar al weer onafgebroken in België, veel te lang voor mij.

Tavek 25 juni 2011 14:49

Vs.

Steve_M 25 juni 2011 15:00

Wij twijfelen nog een beetje. Ofwel een roadtripje naar Kopenhagen, Malmö en Stockholm, maar we hebben maar een dag of tien en dan zie ik er een beetje tegen op om 3000 kilometer in de auto door te brengen. Of Porto en Lissabon. Ik denk dat het dat laatste gaat worden.

manta 25 juni 2011 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5526624)
Colosseum en andere oude gebouwen, Vaticaanstad,...

Dan kan je toch evengoed naar Bokrijk gaan, staat er ook vol met oude huizen...;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be