![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik eet graag frietjes, en 't doet me altijd plezier dat die mensen dan ook goesting krijgen in een goe pak friet... Ik vermoed toch dat ze zich uit het park begeven om naar 't frituur te gaan ... Maar als't u plezier doet, ik eet ook frieten in openlucht als de christenen hun vasten hebben ...:-D Voor de rest is 't groot verlof daguitstappen maken en een paar keer voor een koppel nachten gaan kamperen , geen goesting om veel en ver weg te gaan ... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit vooral hier: http://www.youtube.com/watch?v=CJU8xeGhWiY |
Citaat:
![]() kinky is dat zoiets als een schotse rok ? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wedden dat ge mee moogt op kosten van die turk als ge er zo bijloopt: ![]() |
Citaat:
vandaar dat ik zo'n vrouwenkleed als kinky catalogeer hé... Citaat:
|
Citaat:
![]() Dat vrouwenkleed valt mee. Ik vind zoiets vele mooier en makkelijker om te dragen: ![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Nooit regenen is misschien wat overdreven. Het regent daar niet vaak maar als het regent kunt ge spreken van een storm bij wijze van... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3,5 weken naar de USA (Westkust), 4 staten doorkruisen (Las Vegas, Yellow Stone, Alcatraz, San Francisco, Death Valley, ...). Ik kijk er al naar uit, ik zit hier sinds maart van dit jaar al weer onafgebroken in België, veel te lang voor mij.
|
Vs.
|
Wij twijfelen nog een beetje. Ofwel een roadtripje naar Kopenhagen, Malmö en Stockholm, maar we hebben maar een dag of tien en dan zie ik er een beetje tegen op om 3000 kilometer in de auto door te brengen. Of Porto en Lissabon. Ik denk dat het dat laatste gaat worden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be