![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel grappig dat de wolken op dezelfde grens verschijnen als bij buienradar.nl. Het is dezelfde data, maar op een kleiner en iets naar het zuiden geschoven kaartje. Edit: O ja, op het Europese kaartje was het in het begin wel even dreigend ja. |
Citaat:
|
Citaat:
"Ze" hebben een lange tijd zitten onderhandelen met "hen" en "zij" hebben 2011MD terug op z'n juiste baan gezet. Met hun (door de regering gekende) stralen was het een klein kunstje...8-) http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...n-Londen.dhtml In de link zie je "ze" net voor de onderhandelingen van start gaan. Op de achtergrond zie je duidelijk dat Churchil en Kennedy uit een zwarte wagen met geblindeerde ruiten stappen (niet zichtbaar voor degenen die reeds een "probe"behandeling kregen). Volgens niet nader genoemde bronnen zal Nederland een enorme hoeveelheid gatenkaas moeten leveren aan Groot Brittanië om "hen" het nodige materiaal te geven om een nieuwe maan te maken ... 8-) |
Citaat:
|
Wat met onze zonnepanelen? Zijn zij ertegen bestand?
|
Ik hoor dat er geen problemen gaan zijn.
De dikke hagelbollen van 6cm zouden enkel vallen in Antwerpen. |
Citaat:
Ik had gehoopt op een totale ontwrichting van de maatschappij....:twisted: |
Het was weer een storm in een glas water.
|
Ha nee hé! Ze hebben het beloofd, wel, dan moeten ze het weer zelf maar maken.
|
Citaat:
maar ze dan naar beneden laten donderen op grote schaal, ... daar zit de uitdaging. |
Citaat:
|
op buienrader.nl kan je alles volgen, en tziet er niet echt naar uit dat bij ons zwaar gaat regenen enzo. een beetje boven de kust, maar geen al te zware kleppers :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dikke bomen vangen de meeste hagelbollen. :-) |
Er is nog geen druppel gevallen hier, maar was die wel gevallen dan was hij vast en zeker heel groot en heel koud geweest.
|
Donderslagen hier. De show zal beginnen denk ik.
|
Citaat:
Ik wil zware onweders met windvlagen en hagelstenen. Dat was ons beloofd door het KNMI..:? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be