![]() |
Citaat:
Typisch een sport voor aandachtshoeren. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet alle vrouwen hebben een papa die hun dochter op bananen laat oefenen. |
Ik erger mij aan...
...de vroege opgaan, en met het OV naar't werk moeten :-(
|
Citaat:
"Mja, nu dat ge een ander jobeke hebt, moogt ge nog wel de late doen, maar ge moet wel beginnen om 10 uur." (tot tien dan):|:lol: |
Aan ouw zakken die 50 rijden ipv 70 waar dat ge 70 moogt.
|
Al die rugzakken. Bijzonder dan de rugzakdragers die denken dat ze geen extra volume innemen op het OV, of die u voorbijlopen en dan terug naar rechts uitwijken waarna ge moet duiken om die zak niet tegen uw smoel te krijgen.
|
Het feit dat ze Vader Abraham niet uitnodigen op de wereldpremière in New York van die nieuwe Smurfen film. Vader Abraham zei zelf nog dat die producenten de auteursrechten van het smurfenlied willen hebben, en dat moesten ze hem uitgenodigd hebben hij ze zeker zou overdragen aan die producenten.
Hollywood is een barbarendorp geworden. |
Ik erger mij hier serieus aan het voorspelde onweer waarvan er niks terechtgekomen is. Zelfs geen druppeltje regen is er deze avond gevallen . Niks, noppes, nada. Mijn ramen staan hier al uuuuren wijdopen en wat is het resultaat? Eén graad is het hierbinnen afgekoeld. Eén.:evil:
Hetgeen betekent dat het hier nog 26 graden heet is!!! Zoals de meesten hou ik wel van een lekker zomerweertje maar teveel is trop en trop is teveel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen die het niet doorslikken.
|
En vrouwen die hun grotje niet ontharen.
|
Waarom gaat dat hier eigenlijk altijd over seks?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be