![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik pis ook wel eens naast de pot, vooral als ik teveel gedronken heb, maar mijn madam laat mij altijd wel opkuisen
|
Ik heb gehoord dat Steve "tegen mensenhandel/bonussen en prostitutie" Stevaert, die mensen die hem probeerden te chanteren, heeft proberen chanteren, toen dit niet lukte zou hij naar verluid de politie hebben ingeschakeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een verslaving heeft wel degelijk een reëel risico op je professioneel functioneren. |
Citaat:
Er zou in de pers mogen komen: een man heeft klacht neergelegd tegen een vrouw wegens ... bla bla ... smeuïg, smeuïg ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik ook nog wou zeggen over die heilige paterkes die beweren dat Steve Stunteligaard zou geijverd hebben voor bescherming tegen vrouwenhandel edm ... dat zal wellicht kloppen, maar ook hier aub een beetje inzicht in zaken: er is/was geen enkele partij en geen enkele politieker die voorstelde prostitutie op zich te verbieden. Ge moet Steve Stuntelig dan ook niet daar proberen te pakken. (en nogmaals: hij is mijn politieke concurrent. Ik geniet van elke achteruitgang van hem en van zijn partij. Maar liefst enkel met politieke wapens en open vizier.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Maar je hebt geen gelijk. |
Citaat:
Ik blijf wel bij mijn mening: ook voor huiselijk geweld behoort een beloning van reëel genot van een staatslogement. |
Citaat:
Zo zegt Verstrepen in zijn boek blz 137: .../... (het nieuws lekt uit dat Verreyken fikse klappen heeft uitgedeeld aan zijn vrouw in volle straat en dit in volle kiescampagne) "Trouwens, die Verreyken had zijn bijnaam Rob Klop niet gestolen. Hij stond bekend als een echte agressieveling die niet aan zijn proefstuk was geweest". Maar gelukkig is Robert Stevaert, alias en zogenaamd eervol 'Minister van Staat', niet zo'n aggressieveling. Want hij laat zich slechts voor tienduizend(en?) Euro's chanteren door een hoertje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be