Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik ben de enige hier die... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157435)

manta 6 juli 2011 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5542833)
Ik ben volgens mij de enige hier op 't forum die vandaag wou betalen met de bankkaart om vervolgens op't schermpje van de betaalautomaat te zien verschijnen: "saldo ontoereikend". Shit seg! Iedereen bekeek mij in die winkel. Heb mijn kar dan laten staan, ben naar mijn moeder gereden om haar bankkaart te vragen en heb dan met haar kaart mijn boodschappen kunnen betalen.
Vlug naar de bank gecrosst nadien om mijn rekening te "spijzen"...
Ik ben hier dus de enige die...en jullie?

't Is veel plezanter als er aan alle kassas 20 man staat aan te schuiven en de bancontactterminals er uit liggen... Vooral de snuiten van degenen die diepvriesspullen in hun karretje hebben zijn dan geld waard...:-D

bruggeman 6 juli 2011 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5542833)
Ik ben volgens mij de enige hier op 't forum die vandaag wou betalen met de bankkaart om vervolgens op't schermpje van de betaalautomaat te zien verschijnen: "saldo ontoereikend". Shit seg! Iedereen bekeek mij in die winkel. Heb mijn kar dan laten staan, ben naar mijn moeder gereden om haar bankkaart te vragen en heb dan met haar kaart mijn boodschappen kunnen betalen.
Vlug naar de bank gecrosst nadien om mijn rekening te "spijzen"...
Ik ben hier dus de enige die...en jullie?

Uw verhaal is wel hilarisch maar ikzelf, familie en kring; zijn uw kapitalistische consumptie maatschappij: KOTSBEU!!!!!!!!

Spijtig dat ze U niet hebben opgesloten om het te durven rondlopen met een waardeloze bankkaart. Hoe durf je nou zoiets???????:lol::lol::lol:

Txiki 6 juli 2011 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman (Bericht 5543243)
Uw verhaal is wel hilarisch maar ikzelf, familie en kring; zijn uw kapitalistische consumptie maatschappij: KOTSBEU!!!!!!!!

Spijtig dat ze U niet hebben opgesloten om het te durven rondlopen met een waardeloze bankkaart. Hoe durf je nou zoiets???????:lol::lol::lol:

Wat doe je hier dan nog?

Trixie 6 juli 2011 15:14

Citaat:

Leve de kapitalistische consumptiemaatschappij!
Leve de waardeloze bankkaarten!
Ik ga een petitie starten dat we morgen allemaal in dezelfde winkel staan met een lege bankkaart.:lol::lol:
Stel u voor: lange rijen mensen aan de kassa's en geen ene die kan betalen...:lol::lol:

Txiki 6 juli 2011 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5543262)
Leve de kapitalistische consumptiemaatschappij!
Leve de waardeloze bankkaarten!
Ik ga een petitie starten dat we morgen allemaal in dezelfde winkel staan met een lege bankkaart.:lol::lol:
Stel u voor: lange rijen mensen aan de kassa's en geen ene die kan betalen...:lol::lol:

Dan wordt die winkel gewoon geplunderd :cheer:

Herr Flick 6 juli 2011 15:29

Ik denk hier net aan iets :

Ge hebt toch niet geprobeerd om met uwen E ID te betalen ?

Txiki 6 juli 2011 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5543286)
Ik denk hier net aan iets :

Ge hebt toch niet geprobeerd om met uwen E ID te betalen ?

Misschien wel met het federaal token?

giserke 6 juli 2011 15:33

Citaat:

Troost U, de eerste boot naar de rimboe, mag je mee.

Herr Flick 6 juli 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5543290)
Misschien wel met het federaal token?

Stel u voor, gratis winkelen op kosten van de staatskas, ... ;-)

Euh, matzwart graag voor die 911 S3 8-)

filosoof 6 juli 2011 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5543062)
Is voor mijn kleinkindje- ben deze week oppas-oma!:lol:
En ja; dan wordt er gezond(er) gekookt. Geen pizza, geen frieten maar elke dag verse groentjes. En soep. Die kleine is daar zot van. Ik maak elke dag verse soep klaar. Eergisteren was't champignonsoep, gisteren spinazie/courgettesoep en vandaag gemengde groentensoep (prei, selder, tomaat, ajuin, wortel)
...zondagavond goeie vettige frieten met hamburger, ik kijk er al naar uit.:-)

Citaat:

goeie vettige frieten met hamburger, ik kijk er al naar uit.
En dan zo eindigen zekers?

:twisted:

manta 6 juli 2011 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5543321)
En dan zo eindigen zekers?

:twisted:

Sinds Margriet Hermans zo mager is hebt ge't wel op mensen met overgewicht hé...Heimwee naar mollige margriet??? :-D

Fj9lnir 6 juli 2011 17:37

Bwa, vandaag waart ge mss inderdaad wel den enige... vorige week mij echter ook overkomen in den appeteek.

Ik ben hier de enige die... vandaag boekweitpasta met broccoli heeft g'eten :twisted:
(I dare iemand hier om net hetzelfde te hebben gedaan? :lol:)

From_Vlaanderen 6 juli 2011 23:22

Ik ben zo nog van den ouwe stempel.
Ik betaal nagenoeg altijd cash.

lombas 7 juli 2011 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5542993)
:lol::lol: allee, als ge't echt wilt weten wat er in mijn kar lag: verse champignons, 2 flessen fruitsap, 1 bakske druiven, 2 schnitzels, 1 doosje maïzena, 2 danio's en ne zak patatten. N�*! Nu content? Oh ja; als ge mij uw bankkaart "leent" zal ik den bar hier nekeer aanvullen si.

Jij gaat elke dag naar de supermarkt?

Trixie 7 juli 2011 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5544159)
Jij gaat elke dag naar de supermarkt?

Zo'n 2 keer per week. Ik ga tussendoor ook naar het contact GB"ke hier verderop. Vooral voor vlees, fruit, verse groenten...Ik zou ook 1 keer per week kunnen winkelen natuurlijk, maar ik eet niet zo graag diepgevroren dingen of iets wat al 3 dagen in de frigo ligt. Ja, "k ben daarin nogal een moeilijke.;-)

Dronkoers 7 juli 2011 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5545375)
Zo'n 2 keer per week. Ik ga tussendoor ook naar het contact GB"ke hier verderop. Vooral voor vlees, fruit, verse groenten...Ik zou ook 1 keer per week kunnen winkelen natuurlijk, maar ik eet niet zo graag diepgevroren dingen of iets wat al 3 dagen in de frigo ligt. Ja, "k ben daarin nogal een moeilijke.;-)

Moest er nu "vlees, toebak en drank" gestaan hebben... ;-)

Trixie 7 juli 2011 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5545562)
Moest er nu "vlees, toebak en drank" gestaan hebben... ;-)

Da van die toebak klopt spijtig genoeg wel. :oops:
Zowel ikzelf als mijne man zijn "paffers". Ni da'k daar fier op ben. Kom daar wel eerlijk voor uit. Heb het al lang opgegeven om te stoppen; laatste poging kwam er méér dan 10kg bij. Aaarg!! Dan maar herbegonnen met roken.:oops:

Fj9lnir 7 juli 2011 18:49

Gingen dan ook die 10 kg der weer af? 8-)

Trixie 7 juli 2011 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5545823)
Gingen dan ook die 10 kg der weer af? 8-)

Ja en wonderbaarlijk snel zelfs. (6-8 tal weken).Had dat zelf niet verwacht. Sindsdien durf ik ni meer stoppen met roken- weet dat het flauw klinkt- maar wil nooit meer zo dik zijn se!

Fj9lnir 7 juli 2011 18:55

Het was dan ook geen goed plan om van echte rookwaar over te stappen op chocolade sigaretten ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be