![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu gaat het ineens om zo veel mogelijk verwezenlijken van partijprogramm's? Ik dacht dat het naar verluidt ging om 'compromissen' maken? :lol:
:roll: Citaat:
|
Lees eerst eens zelf het artikel, alvorens weer direkt met scherp te schieten. Op basis van een voorval in een werkgroep meent deze tweederangsfiguur van de MR dat hij zich even in de belangstelling kan praten door wat stoere praat te lanceren. Kwestie van wat FDF stemmers naar zijn richting te laten kijken ?
Le Soir lacht hem eigenlijk gewoon uit, door zijn eerdere samenwerking met Theo Francken in het zonnetje te zetten, en de felecitaties die hij daarvoor kreeg. Ze vragen letterlijk of hij "Denis Ducarme a-t-il la mémoire courte ?" Als een krant dat als titel gebruikt, dan wil dat zeggen dat ze hem uitlachen. Waarde van zijn mededeling : caféruzie, waarbij de betrokkene hoopte op succes bij de eigen taalgenoten en nu merkt dat die hem een pipo vinden. |
Ik heb net deze boodschap achter gelaten op de standaard :lol:
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ehh, ik teken met Eddy B ;) Mijn échte boodschappen met mijn volledige naam. Beide aliassen zijn met zelfde e-mail gekend bij de standaard. |
Citaat:
De stekker steekt ook al een tijdje weer in. |
Citaat:
La N-VA, c'est fini. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Lees er dan eens Bwarrior zijn post op na. |
Er zijn 2 redenen waarom een Cordon rond N-VA niet zal komen, of kan lukken:
1: N-VA zit al in beleidsfuncties zowel op Vlaams als gemeentelijk vlak 2: teveel nationale en internationale organisaties los van N-VA maken dezelfde analyse als N-VA. Zelfs het VBO kan niet meer langs N-VA. (hebben ze zelf toegegeven.) |
Filo, ik zie de link tussen de twee posts niet. Langs geen kanten, zelfs...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be