Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Breivik stuurde manifest ook naar Vlaams Belanger Veys (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158368)

Albrecht 25 juli 2011 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5587473)
FIFY.

Volgens de definitie van -Jo- klopt dit inderdaad. Als het hier gaat om neo-nazi's en de derde weg, helemaal niet.

De Garde 25 juli 2011 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5587487)

:rofl:

schitterend gewoon....

daiwa 25 juli 2011 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5587392)
Ik heb ooit eens een reportage van een onthaalmoeder gezien op TV, daar hing Adolf gewoon tussen de familiekiekjes aan de muur.

Bij mijn grootmoeder zag ik zelfs nog een foto hangen van een andere misdadiger tegen de mensheid Leopold II.

De schoofzak 25 juli 2011 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5587491)
Welke berichten? en werden die bevestigd? ik heb er nergens iets van gelezen.

Ik heb dat gehoord bij de eerste berichten op televisie. Ik weet niet meer juist, ik vermoed tussendoor bij het bekijken van de Ronde van Frankrijk.

Dus, ik begon naar aanleiding van jouw vraag even op te zoeken in De Standaard.

botste ik toch wel op volgend bericht, dat ik nog niet gezien had:

http://www.standaard.be/artikel/deta...3-e32d424a0aa0

titel: Taliban hangen achtjarige jongen op in Afghanistan

tekst:
Citaat:

Het kind werd vier dagen geleden gekidnapt in de zuidelijke provincie Helmand. Daarmee wilden de militanten zijn vader, een politie-officier, treffen. De man moest zich overgeven met zijn politievoertuig en wapens, anders zouden ze het kind ombrengen.

Omdat de man niet is ingegaan op de eis, werd de jongen vrijdag opgehangen. De taliban heeft nog niet officieel gereageerd.

Vorig jaar werd al eens een zevenjarige jongen om het leven gebracht die werd verdacht van spionage voor de buitenlandse troepenmacht.
en mijn bedenking was:
die gast in Noorwegen is ernstig gestoord;
maar de "organisatie" die de feiten hierboven pleegde, zijn wel "in groep ernstig gestoord".

Alboreto 25 juli 2011 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief (Bericht 5587295)
Het beste is dat u terugkeert naar uw land van herkomst. U hebt totaal niets te vertellen hoe wij onze samenleving moeten opbouwen.

Ge zijt dus tegen de vrije meningsuiting merk ik.

Henri1 25 juli 2011 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5587485)
en waar stond in die reportage dat die kwieten VB aanhangers waren? Neo-nazi's zijn niet welkom bij het VB.

Wat bent u nu bezig ?
Wilt u absoluut uzelf iets wijsmaken ?

Dat is uw zaak natuurlijk.

Fieseler 25 juli 2011 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5587408)
Vlamingen met extreem rechtse opvattingen, hebben niet veel keuze om hun stem uit te brengen; lid te worden van een partij ... bla bla ...

De vakbonden trachten het Belang ook meer naar rechts te duwen ...

De enkele overlevenden of directe familieleden van mensen die te zwaar getroffen werden door de epuratie .. hebben ook al niet veel keuze ...

Belgicisten trachten het Belang ook meer naar rechts te duwen ...

Extreem katholieken hebben ook niet veel keuze ...

Fundi's flaminganten hebben beperkte keuze (ik ben zo'n fundi, maar toch nva'er)

Maar Europees of internationaal bekeken, mag je hen gewoon rechts noemen.
In realiteit is het nogal een vergaarbak.

Volledig akkoord Schooffie.
Het VB is een vergaarbak van mensen die enerzijds door niemand anders dan door deze hardnekkige koppigaards worden vertegenwoordigd en anderzijds door de ganse politiek correcte kultuurmarxistische gemeenschap in de verdrukking worden gejaagd....

Steek hun in een cordon, neem hun hun democratische rechten af, fnuik hun politieke vertegenwoordiging, demoniseer hun, discrimineer hun, broodroof hun....en laat ons hopen en bidden dat er tussen die massa outcasts geen pipo zit wiens breekpunt ten langen leste wordt bereikt en de pacifistische weerstand van vandaag inruilt voor een criminele en bloederige wanhoopsdaad...

Alboreto 25 juli 2011 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5587473)
FIFY.

:thumbsup:

Albrecht 25 juli 2011 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5588047)
:thumbsup:

Wat bestempel jij als extreem-rechts?

Macchiavelli 25 juli 2011 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5587848)
Ge zijt dus tegen de vrije meningsuiting merk ik.

Net zoals jij tegen de vrije meningsuiting bent. Wie weet bloeit er nog iets moois op tussen jullie twee.

Another Jack 25 juli 2011 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5587445)
Ik heb het in dat ander topic ook al gezegd. Tegenwoordig is iedere kaalkop die "weg met de makakkeuh" roept een neo-nazi :roll:

Of zijn alle jongemannen met een bles homo.;-)

Ratatosk 25 juli 2011 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5588065)
Of zijn alle jongemannen met een bles homo.;-)

Volgens mij wel.

Albrecht 25 juli 2011 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5588068)
Volgens mij wel.

Ik heb ooit een bles gehad. 8O

Ratatosk 25 juli 2011 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5588075)
Ik heb ooit een bles gehad. 8O

De jaren 80 was nu eenmaal gay.

Albrecht 25 juli 2011 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5588081)
De jaren 80 was nu eenmaal gay.

Ik heb de jaren '80 niet meegemaakt. Loop ik nu een excuus mis?

peter1962 25 juli 2011 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5587289)
Ik denk toch dat de meeste groepen die als "extreem-rechts" bestempeld worden, de daden van de man niet goedkeuren.

Vlaams Belang, dat niet echt "extreem-rechts" is, past echter haast perfect in het plaatje van Breivik.

Niet extreem rechts ? Een partij die een sujet als Xavier Buisseret als lid heeft kun je toch niet anders beschouwen ?
-lid van de originele VMO, later mede heroprichter samen met meerdere keren veroordeelde holocaust revisionist Verbeke en meerdere keren veroordeelde Bert Erikson
-in '73 de resten van collaborateur Cyriel Verschaeve naar belgie gebracht
-in '77 veroordeling wegens pedofilie, ontzet uit burgerrechten, ontslag als parlementair.
-nooit uit de partij gezet !!!
-nog steeds actief voor vlaams belang, zij het enkel op regionaal niveau

Een partij die een leider van het infame VMO als lid accepteert en als mandataris voordraagt ondanks veroordelingen niet extreem-rechts noemen, lijkt met de waarheid geweld aandoen :?

Ratatosk 25 juli 2011 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5588084)

Jeugdtrauma?

Albrecht 25 juli 2011 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5588090)
Niet extreem rechts ? Een partij die een sujet als Xavier Buisseret als lid heeft kun je toch niet anders beschouwen ?
-lid van de originele VMO, later mede heroprichter samen met meerdere keren veroordeelde holocaust revisionist Verbeke en meerdere keren veroordeelde Bert Erikson
-in '73 de resten van collaborateur Cyriel Verschaeve naar belgie gebracht
-in '77 veroordeling wegens pedofilie, ontzet uit burgerrechten, ontslag als parlementair.
-nooit uit de partij gezet !!!
-nog steeds actief voor vlaams belang, zij het enkel op regionaal niveau

Een partij die een leider van het infame VMO als lid accepteert en als mandataris voordraagt ondanks veroordelingen niet extreem-rechts noemen, lijkt met de waarheid geweld aandoen :?

Je hebt daar een punt, maar in het algemeen neigt de partij net naar anti-nazistische en pro-zionistische standpunten.

me gusta 25 juli 2011 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5588084)

Alles komt uit, ik heb ook nooit de jaren 80 meegemaakt en ook een bles gehad.

Overigens moet je het VB in wereldcontext zien, daar is VB gewoon centrum rechts net zoals de PVDA centrum links is.

Albrecht 25 juli 2011 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5588092)
Jeugdtrauma?

Ik wou als kind haar zoals Tommy van de Power Rangers. Maar mijn haar werkte niet mee.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be