![]() |
Citaat:
|
Citaat:
schitterend gewoon.... |
Citaat:
|
Citaat:
Dus, ik begon naar aanleiding van jouw vraag even op te zoeken in De Standaard. botste ik toch wel op volgend bericht, dat ik nog niet gezien had: http://www.standaard.be/artikel/deta...3-e32d424a0aa0 titel: Taliban hangen achtjarige jongen op in Afghanistan tekst: Citaat:
die gast in Noorwegen is ernstig gestoord; maar de "organisatie" die de feiten hierboven pleegde, zijn wel "in groep ernstig gestoord". |
Citaat:
|
Citaat:
Wilt u absoluut uzelf iets wijsmaken ? Dat is uw zaak natuurlijk. |
Citaat:
Het VB is een vergaarbak van mensen die enerzijds door niemand anders dan door deze hardnekkige koppigaards worden vertegenwoordigd en anderzijds door de ganse politiek correcte kultuurmarxistische gemeenschap in de verdrukking worden gejaagd.... Steek hun in een cordon, neem hun hun democratische rechten af, fnuik hun politieke vertegenwoordiging, demoniseer hun, discrimineer hun, broodroof hun....en laat ons hopen en bidden dat er tussen die massa outcasts geen pipo zit wiens breekpunt ten langen leste wordt bereikt en de pacifistische weerstand van vandaag inruilt voor een criminele en bloederige wanhoopsdaad... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-lid van de originele VMO, later mede heroprichter samen met meerdere keren veroordeelde holocaust revisionist Verbeke en meerdere keren veroordeelde Bert Erikson -in '73 de resten van collaborateur Cyriel Verschaeve naar belgie gebracht -in '77 veroordeling wegens pedofilie, ontzet uit burgerrechten, ontslag als parlementair. -nooit uit de partij gezet !!! -nog steeds actief voor vlaams belang, zij het enkel op regionaal niveau Een partij die een leider van het infame VMO als lid accepteert en als mandataris voordraagt ondanks veroordelingen niet extreem-rechts noemen, lijkt met de waarheid geweld aandoen :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens moet je het VB in wereldcontext zien, daar is VB gewoon centrum rechts net zoals de PVDA centrum links is. |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be