![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat over die "goede argumenten en bewijzen". |
Citaat:
Citaat:
|
Wees gerust filosoof, het aanzetten en oproepen tot moord of andere criminele actie is zelfs wettelijk niet eens toegelaten. Dat verdedig ik dan ook nergens in mijn betoog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het korte maar éénvoudige antwoord is "neen".
|
Genereren niet; samenbrengen, daar kan over gediscussieerd worden. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het internet niet als de dader in dit alles, het internet bied net de mogelijkheid om deze zaken op een menselijke manier te bespreken. Het is wel zo dat bepaalde grenzen overschreden worden. Er is een hele hoop laster aanwezig die onder het mom van de vrije mening toegelaten worden, deze laster zet aan tot racisme en meer, niet het internet. Ik denk dat men eerder personen die forums en allerhande media hanteren strenger moet aanpakken en zonodig moet opleiden. |
Citaat:
Hopelijk ben je bij machte om te begrijpen dat hetgeen waar je hier voor pleit, wel eens als een boemerang terug zou kunnen komen, en dan zou jij wel eens degene kunnen zijn die streng aangepakt en heropgevoed moet worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Internet is een deel van die opvoeding. |
Citaat:
Je schaft een internetaansluiting aan, en dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eneuh, dat was ook de argumentatie van de clericus in de iets of wat donkere middeleeuwen " de gewone man kan al die informatie niet aan, dus neen, die mag geen bijbel of andere literatuur kunnen lezen". Gelukkig dat Gutenberg andere plannen had. En Martin Luther had ook een andere stelling. Die wou volkstaalbijbels, om maar 1 voorbeeld te geven. Laat ons veronderstellen dat ik morgen de kennis vergaar om XTC te maken.(de middelen is gewoon investeren) Zou ik dat doen? |
Citaat:
Net zoals de boekdrukkunst een enorme invloed heeft gehad op de mensen, is dit ook het geval met het internet. Breivik is een recent en extreem voorbeeld, maar vele mensen worden er door beïnvloed. Ik ben zeker dat er mensen zijn die niets tegen vreemdelingen zouden hebben mochten ze niet beïnvloed geweest zijn door de propaganda van het VB. Er zijn vele voorbeelden in onze geschiedenis waar xenofobe propaganda de maatschappij ontwricht hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be