![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- het "Anti-Partij Comité". - ook wel "Afbouwers van de Parlementaire Cumul" - of "Afstraffers van de Politieke Corruptie" - of nog "Alles voor Publieke Controleerbaarheid". Oei, ik hoor daar al een verdachte 'ting' op mijn telefoonlijn .... :roll: |
Citaat:
Of het zou ironisch moeten bedoeld zijn :lol::lol: Moeilijk om uit te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik begrijp. De politiek moet grondig gesaneerd worden. Maar wie gaat het doen? Groen stelt maatregelen voor om die dingen te beletten. Dus bash nog maar een beetje verder Groen. :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De stal moet grondig gekuist maar hoe? Massaal misbruik heeft in Engeland het partijsysteem niet in het minst in gevaar gebracht. Er is ook nauwelijks een alternatief. We kunnen alleen vechten voor zoveel mogelijk structurele inbreng van verscheidene vormen en proceduren van directe democratie en subsidiariteit, dat lijkt me de enige hoop. |
Citaat:
|
Trouwens Gatzke heeft ook nog recht op zijn pensioen. Als hij de brouwerijen moe is, heeft hij nog zijn pensioen om op terug te vallen. Hem zullen we tenminste niet ergens aan den dop zien.:-D
Eigenlijk hebben we nog geluk dat hij een "links liberaal" was, anders zouden ze zeggen dat hij een zakkenvuller is?:-D:-D |
Citaat:
zo'n attitude zou in een voorafgaandelijke test moeten zitten zo de beschaving kan zien welke sujetten compleet niet geschikt zijn om de politiek in te stappen. Mensen die zo klein denken zijn toch echt niet geschikt om leiding te geven. |
Citaat:
|
<< Het schrappen van de uittredingsvergoeding voor wie zelf opstapt is een geode beslissing. Zo neemt de politiek haar verantwoordelijkheid.>>
Citaat: Sven Gatz HN - 27.09.11 Ondertussen is Louis Michel vertrokken van de EU met een ontslagpremie van 288.000 euro. Hoeveel dat Dirk Sterckx gaat krijgen is nog niet bekent bij de pers… Voor wat betreft het vertrek destijds van Norbert De Batselier . <<Hoewel hij nu als directeur van de nationale bank aan de slag gaat, en daar 10.000 euro netto per maand verdient, strijkt hij de komende vier jaar via het Vlaams parlement nog een riante vergoeding meer dan 225.000 euro netto - op.>> einde citaat: Hln 13.07.06 Titel: wie krijgt meer dan 225.000 euro opzeg? Artikel: Stefan Vanderstraeten Archief: de blankenbergse stalker |
Citaat:
dat valt simpelweg niet te ontkennen. Wat toch serieus triest is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be