![]() |
Citaat:
Wat je niét doet is vermelden dat de daders allochtonen zijn, wat je wél doet is zeggen dat het 'eigen volk' was, waarmee je dus suggereert dat het Turken waren, terwijl je de nationaliteit van de daders helemaal niet kende. Dom dus, of gewoon je racistische reflex die boven komt. |
Citaat:
Maar je hebt gelijk, de titel had moeten zijn "ander volk eerst afgeklopt door ander volk"... maar dat gaf dan ook niet correct weer wat er aan het handje was. Trouwens, wat is nu het probleem? dat "bulgaren" negatief in de kijker komen (ik denk trouwens dat het Finnen waren) want alles wat oost-europees klinkt mag nu door de marokkanen en turken worden gediscrimineerd heb ik de indruk. Als men maar kakt op oost-europeanen is het toegestaan? zoiets? of nee, ook niet, want de titel liet niet uitschijnen dat Bulgaren £Turkse Top zijn kop hadden ingeklopt! d�*t was de juiste titel geweest zeker? Mag de afkomst nu ineens wèl vermeld worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
over die dubbele nationaliteit nog iets. Ik coach nog al wat spelertjes van Turkse afkomst. Dit weekend zaten we in de auto en ze waren aan het babbelen over de voetbal, over de Rode Duivels jawel.
ik vroeg aan 1 van hun, die van Turkse oorsprong dus, voor wie hij supportert. Antwoord: als Turkije speelt, voor Turkije en als België speelt, voor België. ik vroeg: en als ze tegen elkaar spelen? antwoord, na echt wel lang nadenken: dat is te zien wie wint, voor die supporter ik dan! maw, ze hebben echt wel lastig met die dubbele nationaliteit hoor, je mag dat ook niet onderschatten. |
Citaat:
"Ergun Top in elkaar geslagen door buren nadat hij hen beschuldigde van drughonden te zijn." Kwatongen vertellen dat hij dat cafè dicht wil omdat hij het pand wil kopen... Ik zeg dat dus niet, kwatongen zeggen dat. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zeer veel respect voor de man die HARD WERKT voor zijn brood, die uitgeput thuiskomt, dat geld dat je dan verdiend dat noemen wij "Halal" geld, Gewoon een Karcher nemen en deze drugsdealers wegspuiten in de rioolput, |
Ok... dus laat me het even concreet resumeren:
2 buren hebben een conflict gehad met elkaar. Goed, volgens Dag Allemaal heeft 1/3e van de Belgen al eens een burenruzie gehad. Kunnen we nu stoppen met dit draadje en verder gaan met ons leven? Dankujewel. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo'n akkefietje regel je toch gewoon even zelf. |
Citaat:
Dat is zoals een knuppel in een hoenderhok gooien? |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer is dat gebeurd? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Just is just. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be