pajoske |
11 september 2011 19:54 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999
(Bericht 5683109)
1)Hij zegt zelf dat hij van zichzelf vind dat hij niets onwettig heeft gedaan...
2)Hij zegt openlijk dat zijn gemeente 87 % franstalig is.
3)Hij wilt dat zijn gemeente bij Brussel word geannexeerd.
4)De gordel mag niet meer in zijn gemeente plaatsvinden omdat een paar flamiganten voor het gemeentehuis de vlaamse leeuw zongen.
Duidelijke stellingen van pure haat tegenover vlaanderen en alles dat vlaams is.
|
1) Ik heb hem dat ook horen zeggen. Met de nodige uitleg waarom hij die mening had. (Omzendbrieven=/=wetten) Ik weet niet of hij ongelijk had. Jij wel?
2) Is dat dan niet correct? Volgens mijn bronnen zijn de Nederlandstaligen nog minder in aantal in Linkenbeek.
3) Dat is zijn wens, en waarschijnlijk de wens van de meerderheid van de gemeente die hij vertegenwoordigt. Mag een politieker niet meer zeggen wat hij graag zou realiseren?
4) Hij mag als burgemeester doen wat hij nodig acht voor het behoud van de rust. Je kan van mening verschillen over de noodzaak. Maar dat is iets anders.
Ik zie daar geen enkele haat tegenover Vlaanderen bij de punten die jij opsomt. Ik zie daar wel een gebrek aan respect voor de Nederlandse taal van de de topic schrijver want die vindt dat Vlaanderen en Vlaams niet met hoofdletter moet geschreven worden. Het valt me op dat veel Flaminganten veel taalfouten maken. Zo verkrijg je geen respect voor je taal.
http://vrttaal.net/taaldatabanken_ma...st-10033.shtml
|