![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We kunnen nog wel veel politieke partijen doen uiteenvallen; "splitsen" is bepaald een vlaamse volkssport.. Je kan bv; de LDD zien als een afsplitsing van de Open VLD, Rood+
is dan weer een afsplitsing van de sp.a.. RAL, SAP, LSP, PVDA zijn zovele kleine linkertjes die nooit ofte nimmereen eenheid zullen (kunnen) vormen... FDF is een zuiver brussels fenomeen, misschien wordt het Vlaams Blok wel een zuiver antwerps fenomeen ? Onze beide belgische "grootsteden" denken in ieder geval dat ze een wereld op zich vormen... De NV-A loopt inderdaad ook een "splitsingsrisiko" de beweging van Vlaams Blokmilitanten en kiezers naar deze partij gezamelijk met zowat de gehele conservatieve CD&V vleugel maakt dat deze partij ook diverse strekkingen herbergd... In welke Europarlementsfractie zit de N-Va nu ook alweer ? De "groenen en regionalisten ?" het is sedert de laatste verkiezingen inderdaad een partij met vele gezichten (zoals het overigens een echte "volkspartij" betaamd) |
Citaat:
|
Citaat:
mvg. Sint Ignacius |
Ik maak mij zorgen over wat de gemiddelde man van de straat begrijpt onder het 'splitsen' van BHV want het is nooit gebeurt. Maar om nu te zeggen dat N-VA barst vind ik onrealistisch. cdv,vld,spa hebben meer bedreigingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=o_MxLOv9yyQ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het recycleren van ouwe rommel uit het archief begint echt ergerlijke proporties aan te nemen... Triestig.
|
Citaat:
De vraag is eigenlijk de volgende, "wanneer barst Belgie" ? Oei heb ik nu gevloekt ? Zal ik nu eeuwig branden in de hel ? |
Citaat:
De vraag is wanneer. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be