Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Na het barsten van FDF/MR, het uiteenbarsten van de N-VA. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160410)

subocaj 17 september 2011 02:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5695522)
Ze worden allemaal opgeroepen om te gaan pissen ...

Maar ze blijven pissen. Bij ons noemen ze dat zeiken!:-D

subocaj 17 september 2011 03:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar (Bericht 5695580)
ik heb de indruk dat er veel belgicisten bang zijn van de NVA,daarom dat ze zoiets opstarten om hun frustratie kwijt te geraken,droom maar verder jongens...

Doen we, enkel om jou een plezier te doen. Zo zijn we ook wel weer.

AsGardSGO 17 september 2011 03:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 5693622)
Gennez gaat op rust. Te moe van al dat ja knikken. Volgend jaar zit ze in de appelpluk.:-D

Niet alleen van dat ja-knikken.. met haar pijpmond heeft ze ook veel "onderhandelingen" gedaan, letterlijk en figuurlijk (onder de tafel) mijn gedacht!

subocaj 17 september 2011 03:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO (Bericht 5695679)
Niet alleen van dat ja-knikken.. met haar pijpmond heeft ze ook veel "onderhandelingen" gedaan, letterlijk en figuurlijk (onder de tafel) mijn gedacht!

Bron?:-D:-D

GZV 17 september 2011 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 5695684)
Bron?:-D:-D

SPA.

guido 007 17 september 2011 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GZV (Bericht 5696301)
SPA.

Plat of bruis?

roger verhiest 17 september 2011 14:24

We kunnen nog wel veel politieke partijen doen uiteenvallen; "splitsen" is bepaald een vlaamse volkssport.. Je kan bv; de LDD zien als een afsplitsing van de Open VLD, Rood+
is dan weer een afsplitsing van de sp.a.. RAL, SAP, LSP, PVDA zijn zovele kleine linkertjes
die nooit ofte nimmereen eenheid zullen (kunnen) vormen...

FDF is een zuiver brussels fenomeen, misschien wordt het Vlaams Blok wel een zuiver antwerps fenomeen ? Onze beide belgische "grootsteden" denken in ieder geval dat ze een wereld op zich vormen...

De NV-A loopt inderdaad ook een "splitsingsrisiko" de beweging van Vlaams Blokmilitanten en kiezers naar deze partij gezamelijk met zowat de gehele conservatieve CD&V vleugel maakt dat deze partij ook diverse strekkingen herbergd...

In welke Europarlementsfractie zit de N-Va nu ook alweer ? De "groenen en regionalisten ?" het is sedert de laatste verkiezingen inderdaad een partij met vele gezichten (zoals het overigens een echte "volkspartij" betaamd)

subocaj 17 september 2011 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GZV (Bericht 5696301)
SPA.

Denk ik niet, daar had ze het voor het zeggen en "onderhandelen" doe je met andere partijen.:-D

UFSIA 17 september 2011 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 5694776)
Op jou draadjes.

Ik heb gelezen:
N-VA was nooit een kartel partij.
Ik heb gelezen:
N-VA is een partij die ooit in kartel geweest is met CD&V. Ze kwamen op onder de naam CD&V/N-VA.

Lees in het vervolg even je post na voor je hem verstuurd. Spaar je je het leer lezen uit.

Voor je tegen anderen begint in de "lees even na" stijl, heb je posts 21 en 22 in deze draad gelezen ? Daarin werd dat perfect uitgelegd. Als je de moeite had genomen om die 2 posts even na te lezen dan zou je het nu gesnapt hebben.

mvg. Sint Ignacius

Raymond.De.Koninck 18 september 2011 12:27

Ik maak mij zorgen over wat de gemiddelde man van de straat begrijpt onder het 'splitsen' van BHV want het is nooit gebeurt. Maar om nu te zeggen dat N-VA barst vind ik onrealistisch. cdv,vld,spa hebben meer bedreigingen.

Max van Dietschland 18 september 2011 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5693513)
Misschien wat opportunisten die naar CD&V overlopen?

Ik denk dat het eerder omgekeerd zal zijn ;-)

ViveLaBelgique 17 september 2012 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 5696510)
We kunnen nog wel veel politieke partijen doen uiteenvallen; "splitsen" is bepaald een vlaamse volkssport.. Je kan bv; de LDD zien als een afsplitsing van de Open VLD, Rood+
is dan weer een afsplitsing van de sp.a.. RAL, SAP, LSP, PVDA zijn zovele kleine linkertjes
die nooit ofte nimmereen eenheid zullen (kunnen) vormen...

FDF is een zuiver brussels fenomeen, misschien wordt het Vlaams Blok wel een zuiver antwerps fenomeen ? Onze beide belgische "grootsteden" denken in ieder geval dat ze een wereld op zich vormen...

De NV-A loopt inderdaad ook een "splitsingsrisiko" de beweging van Vlaams Blokmilitanten en kiezers naar deze partij gezamelijk met zowat de gehele conservatieve CD&V vleugel maakt dat deze partij ook diverse strekkingen herbergd...

In welke Europarlementsfractie zit de N-Va nu ook alweer ? De "groenen en regionalisten ?" het is sedert de laatste verkiezingen inderdaad een partij met vele gezichten (zoals het overigens een echte "volkspartij" betaamd)

Denk je dat N-VA intern verdeeld is omdat ze Elio Di Rupo I zonder draagvlak in het zadel hebben gezet ?

De Brabander 17 september 2012 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5693462)
Het FDF heeft MR een ultimatum gesteld. De eisen van het FDF komen terug op tafel en moeten door de MR worden onderhandelt, anders barst het FDF weg uit de MR.

De vraag is nu, wanneer barst de N-VA uit elkaar ?

Vraag maar eens aan Hugo Schiltz wat een crapuul er in de N-VA rondloopt:

http://www.youtube.com/watch?v=o_MxLOv9yyQ

Robrecht de Fries 17 september 2012 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6330412)
Denk je dat N-VA intern verdeeld is omdat ze Elio Di Rupo I zonder draagvlak in het zadel hebben gezet ?

Vreest u niet dat die zeven Nostradamussen die de enquête hebben ingevuld, zich nu eindeloos belachelijk hebben gemaakt?

Robrecht de Fries 17 september 2012 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6330434)
Vraag maar eens aan Hugo Schiltz wat een crapuul er in de N-VA rondloopt:

http://www.youtube.com/watch?v=o_MxLOv9yyQ

Ja, een Belgische geridderde is op dat gebied geloofwaardig!! :roll:

Brakelaar 17 september 2012 18:20

Citaat:

het slaat wat tegen he..ze barsten niet ze staan nog sterker door reaktie's van mensen zoals jij die niet anders doen dan afbreken en denken dat ze zelf sterk staan,als je het met bub moet doen ga je nog lang bezig zijn om ze te doen barsten...doe gewoon verder waar je mee bezig bent,oooit lukt het wel eens!:roll:

peter1962 17 september 2012 18:22

Het recycleren van ouwe rommel uit het archief begint echt ergerlijke proporties aan te nemen... Triestig.

nabat54 17 september 2012 18:27

Citaat:

Het FDF heeft MR een ultimatum gesteld. De eisen van het FDF komen terug op tafel en moeten door de MR worden onderhandelt, anders barst het FDF weg uit de MR.

Je wensen niet voor waarheid aannemen.:roll:
De vraag is eigenlijk de volgende, "wanneer barst Belgie" ?
Oei heb ik nu gevloekt ?
Zal ik nu eeuwig branden in de hel ?

Henri1 17 september 2012 19:12

Citaat:

De vraag is niet "of".
De vraag is wanneer.

quercus 17 september 2012 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6330627)
De vraag is niet "of".
De vraag is wanneer.

U bedoelt toch la Belgique? Mag ik hopen ...8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be