Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Integreren komaan! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161008)

suqar_7loe 29 september 2011 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5717911)
Of een Marrokaan.

Wat is een Marrokaan? Je bedoelt een 'Marokkaan' zeker? Leer je taal, nationalist.

artisjok 29 september 2011 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5717905)
Hebt u het over de 'positieve' discriminatie vanwege de overheid ?

Neen smiley, ik heb het over mensen van vreemde afkomst die geweerd worden op de arbeidsmarkt.
Je hebt niet gehoord over de BBB-notatie in dat interim-bedrijf.

Macchiavelli 29 september 2011 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5717906)
Ik begrijp het. Jij interpreteert "iedereen gelijk" als "de eigen autochtone bevolking het liefst discrimineren en zwart maken ten voordele van degenen die net zijn komen aanwaaien".

Jij begrijpt er juist geen zier van, want jij interpreteert "iedereen gelijk" als "allochtonen eerst".

Jouw gelijkheid is ongelijkheid en jouw zogenaamde antidiscriminatie is niets anders dan pure discriminatie.

Snerror 29 september 2011 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5717912)
Wat is een Marrokaan? Je bedoelt een 'Marokkaan' zeker? Leer je taal, nationalist.

Rustig, racist. Het was al lang aangepast.

Marie van de koster 29 september 2011 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo (Bericht 5717551)
http://www.viw-austria.at/Overons.html

Dit komt hun integratie niet ten goede, of wel?

Als ik die site zo eens bekijk dan vind ik dat een voorbeeld van hoe het wel kan.
Mensen die wensen te emigreren worden in het thuisland reeds voorbereid en kunnen daarna nog rekenen op steun van anderen van hun land van herkomst. Eén van de doelstellingen van VIW is het invullen van vacatures in het buitenland, dus is het duidelijk dat ze de mensen een toekomst willen bieden en hen niet in het wilde weg uitsturen om dan later door één of andere sociale dienst in het nieuwe land geholpen te moeten worden.
Als andere landen van waaruit druk geëmigreerd wordt ook zo’n voorbereidingen troffen voor de kandidaten-emigranten zou dat vele van de problemen die wij nu kennen en die typisch zijn voor de huidige migratietrend vermeden kunnen worden.

suqar_7loe 29 september 2011 20:59

@ Snerror: Ik zou die persoonlijke aanval achterwege laten mocht ik van jou zijn. Jij maakt hier een fout en ik verbeter die. Je hoeft me daarom nog niet uit te maken voor iets dat ik niet ben.

Marie van de koster 29 september 2011 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo (Bericht 5717587)
Als je een beetje kijkt op andere fora, dan zie je dat wij Belgen bekender staan als racisten en xenofoben dan dat men weet dat ze hier de frieten hebben uitgevonden. :) Thank you guys! Ik ben trots op jullie. :lol:

Wat een geluk voor u dat u zoveel beter bent dan de gemiddelde Belg ! :roll: (of dat toch vindt van uzelf ...)

Marie van de koster 29 september 2011 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5717782)
Je vergeet kinderverkrachters/moordenaars.

In het buitenland staan we bekend als racisten en pedofielen.

Nog zo iemand die denkt dat alle buitenlanders beter zijn dan de Belgen.
Wonen er in andere landen geen kinderverkrachters, moordenaars, racisten, pedofielen? U kijkt ook nooit naar het nieuws zeker!
Bent u zo'n bange man die in iedere autochtoon een verkrachter ziet? U loopt niet gerust over straat in een blanke buurt, zeker?

Macchiavelli 29 september 2011 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5717944)
@ Snerror: Ik zou die persoonlijke aanval achterwege laten mocht ik van jou zijn. Jij maakt hier een fout en ik verbeter die. Je hoeft me daarom nog niet uit te maken voor iets dat ik niet ben.

Als jij geen racist bent, dan vraag ik me oprecht af waarom jij zo te koop loopt met die avatar van je waar een enorme racist op afgebeeld staat. Zowel een religieuze racist als een racist in de oorspronkelijke betekenis des woords.

Snerror 29 september 2011 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5717944)

Geef dan zelf het goede voorbeeld.

suqar_7loe 29 september 2011 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5717956)
Als jij geen racist bent, dan vraag ik me oprecht af waarom jij zo te koop loopt met die avatar van je waar een enorme racist op afgebeeld staat. Zowel een religieuze racist als een racist in de oorspronkelijke betekenis des woords.

Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van die man zn levensloop. Ik vergeef je.

suqar_7loe 29 september 2011 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5717959)
Geef dan zelf het goede voorbeeld.

Ik heb jou niet uitgemaakt dus in dat opzicht ben ik een voorbeeld voor jou.

artisjok 29 september 2011 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5717924)
Jij begrijpt er juist geen zier van, want jij interpreteert "iedereen gelijk" als "allochtonen eerst".

Jouw gelijkheid is ongelijkheid en jouw zogenaamde antidiscriminatie is niets anders dan pure discriminatie.

Graag citaat met link waar ik "iedereen gelijk" als "allochtonen eerst" interpreteer.

Macchiavelli 29 september 2011 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5717960)
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van die man zn levensloop. Ik vergeef je.

Iemand die vrijwillig de islam gaat aanhangen zoals de persoon op jouw avatar, is een religieuze racist.
Iemand die daarenboven verkondigde dat zwarten superieur zouden zijn aan blanken, zoals de persoon in jouw avatar, is een racist in de oorspronkelijke betekenis des woords.
Tevens was hij vooraanstad lid van de Nation Of Islam, die behalve hun moslim en zwart supremacisme ook bekend staan om hun antisemitisme.

Macchiavelli 29 september 2011 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5717973)
Graag citaat met link waar ik "iedereen gelijk" als "allochtonen eerst" interpreteer.

Zowat jouw gehele oeuvre daar waar je geen drugs aan het promoten bent.

artisjok 29 september 2011 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5717982)
Zowat jouw gehele oeuvre daar waar je geen drugs aan het promoten bent.

Je kan dus geen citaat met link geven.

Marie van de koster 29 september 2011 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5717973)

Voorbeeld : het feit dat u zo'n heftig voorstander bent van positieve discriminatie waarmee u bedoelt dat allochtonen voorrang moeten krijgen op autochtonen bij het invullen van een plaats op de arbeidsmarkt.

Macchiavelli 29 september 2011 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5717985)
Je kan dus geen citaat met link geven.

Zoals ik al zei: Zowat jouw gehele oeuvre daar waar je geen drugs aan het promoten bent.

artisjok 29 september 2011 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 5717992)
Voorbeeld : het feit dat u zo'n heftig voorstander bent van positieve discriminatie waarmee u bedoelt dat allochtonen voorrang moeten krijgen op autochtonen bij het invullen van een plaats op de arbeidsmarkt.

Nogmaals, ik ben geen heftig voorstander van positieve discriminatie.
Graag citaat met link, waaruit dit zou moeten blijken.

artisjok 29 september 2011 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5717993)

Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.
Zoals ik al zei, je kan dus geen citaat met link geven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be