![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt niet gehoord over de BBB-notatie in dat interim-bedrijf. |
Citaat:
Jouw gelijkheid is ongelijkheid en jouw zogenaamde antidiscriminatie is niets anders dan pure discriminatie. |
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die wensen te emigreren worden in het thuisland reeds voorbereid en kunnen daarna nog rekenen op steun van anderen van hun land van herkomst. Eén van de doelstellingen van VIW is het invullen van vacatures in het buitenland, dus is het duidelijk dat ze de mensen een toekomst willen bieden en hen niet in het wilde weg uitsturen om dan later door één of andere sociale dienst in het nieuwe land geholpen te moeten worden. Als andere landen van waaruit druk geëmigreerd wordt ook zo’n voorbereidingen troffen voor de kandidaten-emigranten zou dat vele van de problemen die wij nu kennen en die typisch zijn voor de huidige migratietrend vermeden kunnen worden. |
@ Snerror: Ik zou die persoonlijke aanval achterwege laten mocht ik van jou zijn. Jij maakt hier een fout en ik verbeter die. Je hoeft me daarom nog niet uit te maken voor iets dat ik niet ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wonen er in andere landen geen kinderverkrachters, moordenaars, racisten, pedofielen? U kijkt ook nooit naar het nieuws zeker! Bent u zo'n bange man die in iedere autochtoon een verkrachter ziet? U loopt niet gerust over straat in een blanke buurt, zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die daarenboven verkondigde dat zwarten superieur zouden zijn aan blanken, zoals de persoon in jouw avatar, is een racist in de oorspronkelijke betekenis des woords. Tevens was hij vooraanstad lid van de Nation Of Islam, die behalve hun moslim en zwart supremacisme ook bekend staan om hun antisemitisme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Graag citaat met link, waaruit dit zou moeten blijken. |
Citaat:
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.Zoals ik al zei, je kan dus geen citaat met link geven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be