![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, als jij op het VB mag stemmen waarom wij dan niet op een vreemdelingenpartij? Ik zie het probleem niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit met mijne 'core-business' al helemaal in het 'post-historisch' tijdperk vrees ik. Mijn scoop is nu Europa en erbuiten... De steden in West-Europa zijn voor mij een aflopend verhaal. Een heel pijnlijk iets om te verteren, die 'Untergang des Abendlandes'... maar onomkeerbaar. Wegwezen uit die Titanic is dan de boodschap! Naar waar en hoe? Voor jou een vraag, voor mij misschien een weet! |
Citaat:
|
Citaat:
Geen traffiek... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ο εχων ωτα ακουετω
Omdat het mij vandaag een geschikte dag lijkt -de tweede zondag van oktober- ga ik maar meteen de 'officiële' aftrap geven van de 'campagne' naar de verkiezingen van 2012.
Belangrijkste uitgangspunt van de beweging: Iedereen moet de kans/keus hebben om in die samenleving of op die wijze te leven die hem of haar het beste past. In de huidige 'samen'leving is dit quasi onmogelijk en wordt de keuze van cultuur steeds kleiner, naarmate hogere echelons als EU en UNO steeds meer gaan dicteren aan lagere echelons hoe er moet geleefd worden. Het antwoord: Een beweging die ernaar streeft dat mensen opnieuw (na 30 eeuwen van imperialisme) zelf kunnen bepalen hoe en in welke cultuur zij zelf willen leven. Einddoel van deze beweging is het creëren van een wereldwijd netwerk van maximaal zelfstandige 'vrijsteden' waarbij elke vrijstad zijn eigen cultuur vrij bepaalt. Kandidaat 'mede'-werkers voor deze nieuwe beweging mogen zich vanaf nu aanmelden bij [email protected] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afijn, van de rand, het mag ook in de bergen zijn. Als het maar niet in stad is. Μισώ τις πόλεις |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga naar daar waar je het best past. Pas je ergens niet, ga er dan weg - of wordt verbannen. Je ziet, er zal heel wat juridisch studiewerk aan te pas komen om zo'n systeem van 'vrij-steden' uit te werken dat waterdicht functioneert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be