Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Oprichting nieuwe partij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161240)

Torkilson 7 oktober 2011 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5731472)
Kortzichtig en dom is degene die niet inziet dat het om een sarcastische opmerking ging.

Hoeveel smileys ge er ook achterzet, het maakt voor sommigen niet uit.. :?

suqar_7loe 7 oktober 2011 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson (Bericht 5731488)
Hoeveel smileys ge er ook achterzet, het maakt voor sommigen niet uit.. :?

Het grappige is dat zulke figuren anderen ervan beschuldigen 'dom' en 'kortzichtig' te zijn. De schaamte voorbij.

suqar_7loe 7 oktober 2011 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5728472)
EIGEN VOLK EERST hé!

Je moet zo niet brullen, meisje.

Nou, als jij op het VB mag stemmen waarom wij dan niet op een vreemdelingenpartij? Ik zie het probleem niet.

Torkilson 7 oktober 2011 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5731539)
Je moet zo niet brullen, meisje.

Nou, als jij op het VB mag stemmen waarom wij dan niet op een vreemdelingenpartij? Ik zie het probleem niet.

mie nieter..

E. Migrant 8 oktober 2011 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5731293)
Aangezien ik toch met gelijkaardige plannen loop ben ik wel benieuwd naar het programma. Misschien valt er wel iets te regelen, het zou stom zijn elkaar nodeloos voor de voeten te lopen.

Hey Pelgrim. De Heel-Nederlandse gedachte -of iets in die aard- is het die jij huldigt, dacht ik?

Ik zit met mijne 'core-business' al helemaal in het 'post-historisch' tijdperk vrees ik. Mijn scoop is nu Europa en erbuiten...

De steden in West-Europa zijn voor mij een aflopend verhaal. Een heel pijnlijk iets om te verteren, die 'Untergang des Abendlandes'... maar onomkeerbaar.

Wegwezen uit die Titanic is dan de boodschap! Naar waar en hoe? Voor jou een vraag, voor mij misschien een weet!

eno2 8 oktober 2011 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 5733003)
Hey Pelgrim. De Heel-Nederlandse gedachte -of iets in die aard- is het die jij huldigt, dacht ik?

Ik zit met mijne 'core-business' al helemaal in het 'post-historisch' tijdperk vrees ik. Mijn scoop is nu Europa en erbuiten...

De steden in West-Europa zijn voor mij een aflopend verhaal. Een heel pijnlijk iets om te verteren, die 'Untergang des Abendlandes'... maar onomkeerbaar.

Wegwezen uit die Titanic is dan de boodschap! Naar waar en hoe? Voor jou een vraag, voor mij misschien een weet!

Groeten uit 'elders'

eno2 8 oktober 2011 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 5731264)
We leven vandaag in den tijd van facebook, youtube en twitter. Een website met hosting en registratie en al kost nog geen 100€ per jaar.

]

Mijn armenpartij (in planning) heeft al een website. Ik weet al het webadres niet meer.

Geen traffiek...

eno2 8 oktober 2011 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5733069)
Mijn armenpartij (in planning) heeft al een website. Ik weet al het webadres niet meer.

Geen traffiek...

trafiek

vrijevlaming 9 oktober 2011 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5733069)
.

Geen traffiek...

het mobiliteitsprobleem dus perfect opgelost?

guido 007 9 oktober 2011 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5728122)
Een vreemdelingenpartij?

Mijn stem heb je! :lol:

Dus je gaat niet voor inhoud? :lol:

E. Migrant 9 oktober 2011 09:34

ο εχων ωτα ακουετω

Omdat het mij vandaag een geschikte dag lijkt -de tweede zondag van oktober- ga ik maar meteen de 'officiële' aftrap geven van de 'campagne' naar de verkiezingen van 2012.

Belangrijkste uitgangspunt van de beweging:
Iedereen moet de kans/keus hebben om in die samenleving of op die wijze te leven die hem of haar het beste past.
In de huidige 'samen'leving is dit quasi onmogelijk en wordt de keuze van cultuur steeds kleiner, naarmate hogere echelons als EU en UNO steeds meer gaan dicteren aan lagere echelons hoe er moet geleefd worden.

Het antwoord:
Een beweging die ernaar streeft dat mensen opnieuw (na 30 eeuwen van imperialisme) zelf kunnen bepalen hoe en in welke cultuur zij zelf willen leven.

Einddoel van deze beweging is het creëren van een wereldwijd netwerk van maximaal zelfstandige 'vrijsteden' waarbij elke vrijstad zijn eigen cultuur vrij bepaalt.

Kandidaat 'mede'-werkers voor deze nieuwe beweging mogen zich vanaf nu aanmelden bij [email protected]

Torkilson 9 oktober 2011 09:58

Citaat:

Een beweging die ernaar streeft dat mensen opnieuw (na 30 eeuwen van imperialisme) zelf kunnen bepalen hoe en in welke cultuur zij zelf willen leven.
Personaliteitsbeginsel?

eno2 9 oktober 2011 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5734092)
het mobiliteitsprobleem dus perfect opgelost?

Naar beneden wel ja

eno2 9 oktober 2011 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 5734231)
Omdat het mij vandaag een geschikte dag lijkt -de tweede zondag van oktober- ga ik maar meteen de 'officiële' aftrap geven van de 'campagne' naar de verkiezingen van 2012.

Iedereen moet de kans/keus hebben om in die samenleving of op die wijze te leven die hem of haar het beste past.
In de huidige 'samen'leving is dit quasi onmogelijk en wordt de keuze van cultuur steeds kleiner, naarmate hogere echelons als EU en UNO steeds meer gaan dicteren aan lagere echelons hoe er moet geleefd worden.

Het antwoord:

Einddoel van deze beweging is het creëren van een wereldwijd netwerk van maximaal zelfstandige 'vrijsteden' waarbij elke vrijstad zijn eigen cultuur vrij bepaalt.

Kandidaat 'mede'-werkers voor deze nieuwe beweging mogen zich vanaf nu aanmelden bij [email protected]

Ik ben voor de cultuur van het platteland
Afijn, van de rand, het mag ook in de bergen zijn.

Als het maar niet in stad is.

Μισώ τις πόλεις

suqar_7loe 9 oktober 2011 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5734116)
Dus je gaat niet voor inhoud? :lol:

Ik ga altijd voor de inhoud ;-)

E. Migrant 9 oktober 2011 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5734322)
Ik ben voor de cultuur van het platteland
Afijn, van de rand, het mag ook in de bergen zijn.

Als het maar niet in stad is.

Μισώ τις πόλεις

'Stad' betekent voor mij een 'stede', een afgebakend stuk terrein waar je thuis bent, beperkt in de ruimte tot de behoefte tot comfortabele instandhouding en zelfvoorziening. Dit in tegenstelling tot 'naties' of 'staten', die grotere en kleinere gedeelten van de continenten indelen en daar hun 'rule' opleggen.

Mam 9 oktober 2011 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 5734231)

Het antwoord:

Neen, er moet een soort van centraal gezag zijn in de samenleving.

E. Migrant 9 oktober 2011 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson (Bericht 5734267)
Personaliteitsbeginsel?

Personaliteit gekoppeld aan territorialiteit.

Ga naar daar waar je het best past.

Pas je ergens niet, ga er dan weg - of wordt verbannen.

Je ziet, er zal heel wat juridisch studiewerk aan te pas komen om zo'n systeem van 'vrij-steden' uit te werken dat waterdicht functioneert.

eno2 9 oktober 2011 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 5734425)
'Stad' betekent voor mij een 'stede', een afgebakend stuk terrein waar je thuis bent, beperkt in de ruimte tot de behoefte tot comfortabele instandhouding en zelfvoorziening. Dit in tegenstelling tot 'naties' of 'staten', die grotere en kleinere gedeelten van de continenten indelen en daar hun 'rule' opleggen.

Je wilt dus terug naar de tijd van voor Alexander de Grote of zelfs van voor de Pharao's?:lol:

eno2 9 oktober 2011 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 5734451)
Personaliteit gekoppeld aan territorialiteit.

Ga naar daar waar je het best past.

Pas je ergens niet, ga er dan weg - of wordt verbannen.

Je ziet, er zal heel wat juridisch studiewerk aan te pas komen om zo'n systeem van 'vrij-steden' uit te werken dat waterdicht functioneert.

En zullen jouw steden tyrannen hebben, plutocraten, theocraten of democraten aan de macht?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be