![]() |
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
De financiële crisis: een opportuniteit. Puntje 6 is vandaag wel bijzonder actueel: de onbekwaamheid van de politieke bestuurders en gebrek aan vertegenwoordiging van de referentie-aandeelhouders met intransparantie als gevolg. Wat een bepaalde onbekwame bankier ertoe aanzette om te weigeren voor het Vlaamse parlement te verschijnen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je me de brontekst kan geven, dat is altijd gemakkelijker om iets te begrijpen. Citaat:
Wat staat er over Dexia & KBC in dat regeerakkoord volgens N-VA ? |
Citaat:
Is de N-VA nog altijd voorstander van een opsplitsing tussen spaarbanken en zakenbanken zoals in de nota ? Hoe sterk zijn ze hiervan overtuigd dat dit noodzakelijk is voor Dexia en onze andere banken ? Het is nu dat Dexia wordt hervormd, dus nu is het ook het moment om van de opsplitsing tussen een spaarbank en zakenbank een punt te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is in tegenstelling tot het Fortis scenario niet de ambitie van onze overheden om aandeelhouder te worden van een bad bank. |
Citaat:
|
Citaat:
u komt ook tot het inzicht, 3 jaar later dan de rest van de populatie maar u komt er wel PS welke lettergreep ontglipt er u in het samengestelde woord : staatswaarborg |
Wie is Bart De Wever ? :-D
|
Citaat:
:roll: |
Die van N-VA zijn zich nu echt wel serieus aan het vastrijden en er zal geen traktor komen om hun uit de blubber te bevrijden.
N-VA en geld.... hopelijk nemen ze de visie van Orakel Pieters niet over want dan is het water nog dieper. |
Citaat:
Zeker weten. Waar ze nu de lijsten aan het vormen zijn, komt dat nogal duidelijk naar voor. :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ik zie hier dat men nog altijd geen link gegeven heeft naar een persconferentie van de N-VA met betrekking tot Dexia & KBC.
Ondertussen heb ik wel het volgende gevonden: Persconferentie N-VA van 04.10 met Bart De Wever, Muyters & Bracke: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...itiek/1.877175 |
Citaat:
Voorbeeld I. Citaat:
Voorbeeld II. Citaat:
Besluit. Als u de taalverbeteraar wilt spelen, zorg dan tenminste dat u zich niet belachelijk maakt, dubbele oen! |
Citaat:
De dichterlijke vrijheid laat uiteraard toe 'bataillon' (de geijkte uitdrukking) te vervangen door 'régiment'. Alles is nog niet verloren, u maakt vorderingen op vele gebieden, ik hoop, dat het u goed gaat. |
Citaat:
Overigens en bij nader inzien had ik dit niet eens moeten corrigeren: 'inconnu dans le régiment' is taalkundig even correct als 'inconnu au régiment'. En 'régiment' wordt even vaak gebruikt als 'bataillon', zoals ik aantoonde. Maw, u vertelt zo maar wat.Maar u bent dan ook een dubbele oen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be