![]() |
Citaat:
|
Ze hadden beter de stoottroepen van Luik opgetrommeld.
|
Een geluk dat bijna iedereen tegenwoordig foto's/filmbeelden kan nemen of we hadden dit zelfs niet geweten.
|
Misschien zouden die mensen beter in een islamitisch land gaan betogen.
De politie is daar veel beschaafder. http://www.youtube.com/watch?v=o4KRNCdG4I4 |
Citaat:
Ik niet. |
Ik heb persoonlijk geen probleem om betogende mensen met geweld te verwijderen, dat hoort bij een betoging (ik heb het niet over een vredige optocht he).
Maar geboeide mensen in het gezicht schoppen kan niet, en dat vonden ze ook, daarom is ie geschorst. Ik vraag me natuurlijk ook af hoe het komt dat die vent dat doet, heeft ze zitten roepen en spuwen? Wat is er vooraf gebeurd? Eender wat kan je de feiten niet goedpraten, maar niet alles is zwart wit. Wat een flik?? 't Is een nazi!!! Ja kom, laat ons de kindertijd achter ons laten he |
Citaat:
En waarom doen ze dat? Omdat het een bende debiele gefrustreerde zakken zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval: er zijn veel mensen met andere ervaringen. (en van die anti-globalisten: dat is meer dan dik verdiend. Meestal.) |
Citaat:
Beheersing ispart of the job. Als je nt tegen wat geroep van geboeid meisje kan zoek je mr ander werk. :evil: |
Citaat:
|
Ze zijn gewoon politie omdat ze iemand willen slaan,... .
|
Citaat:
Klein vraagje : wat als het nu zou gegaan zijn om de betoging onlangs in Linkebeek, en de geboeide persoon was niet dat meisje maar bv Ben Weyts. En die zou iets geroepen hebben naar diezelfde politieman. Als die dan Ben Weyts in zijn gezicht zou stampen, en dan nog op de grond opnieuw slagen, zou je daar ook "geen probleem" mee hebben ? Geef daar maar eens antwoord op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel een ziekmakend tafereel en ik ben blij dat de agent in kwestie werd geschorst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be