Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Alweer gruwelijk politiegeweld in Brussel. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161708)

artisjok 15 oktober 2011 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5743930)
Gewone flikken worden geacht zich te kunnen beheersen; meer zelfs: zich niet te moeten beheersen, want niet opgejut door wat zeverpraat van betogers.

Maar je hebt ook flikken die maar flik geraakt zijn door hun partijkaart. En in Brussel zal dat wel een PS of een FDF partijkaart zijn.

Verder vind ik persoonlijk dat men niet mag zeggen dat er bij ons systematisch politiegeweld toegepast wordt.
Als NVA-er en als flamingant heb ik het betreurd dat vb. Luikse flikken in Brussel Vlaamse volksvertegenwoordigers moeten aanhouden, maar dat is van een andere orde dan ordinair politiegeweld. Dat is puur politiek.

Ik hoop voor jou dat achteraf niet zal blijken dat dit een Vlaming is.

Vette Pois(s)on 15 oktober 2011 08:47

Ze hadden beter de stoottroepen van Luik opgetrommeld.

karo 15 oktober 2011 08:50

Een geluk dat bijna iedereen tegenwoordig foto's/filmbeelden kan nemen of we hadden dit zelfs niet geweten.

Mitgard 15 oktober 2011 09:07

Misschien zouden die mensen beter in een islamitisch land gaan betogen.
De politie is daar veel beschaafder.

http://www.youtube.com/watch?v=o4KRNCdG4I4

giserke 15 oktober 2011 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5744510)
Misschien zouden die mensen beter in een islamitisch land gaan betogen.
De politie is daar veel beschaafder.

http://www.youtube.com/watch?v=o4KRNCdG4I4

Ziet U veel verschil met de flikken hier?

Ik niet.

plakker 15 oktober 2011 09:35

Ik heb persoonlijk geen probleem om betogende mensen met geweld te verwijderen, dat hoort bij een betoging (ik heb het niet over een vredige optocht he).
Maar geboeide mensen in het gezicht schoppen kan niet, en dat vonden ze ook, daarom is ie geschorst.
Ik vraag me natuurlijk ook af hoe het komt dat die vent dat doet, heeft ze zitten roepen en spuwen? Wat is er vooraf gebeurd?
Eender wat kan je de feiten niet goedpraten, maar niet alles is zwart wit.
Wat een flik?? 't Is een nazi!!! Ja kom, laat ons de kindertijd achter ons laten he

giserke 15 oktober 2011 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5744530)
Ik heb persoonlijk geen probleem om betogende mensen met geweld te verwijderen, dat hoort bij een betoging (ik heb het niet over een vredige optocht he).
Maar geboeide mensen in het gezicht schoppen kan niet, en dat vonden ze ook, daarom is ie geschorst.
Ik vraag me natuurlijk ook af hoe het komt dat die vent dat doet, heeft ze zitten roepen en spuwen? Wat is er vooraf gebeurd?
Wat een flik?? 't Is een nazi!!! Ja kom, laat ons de kindertijd achter ons laten he

Flikken zijn idd per definitie nazi.
En waarom doen ze dat? Omdat het een bende debiele gefrustreerde zakken zijn.

plakker 15 oktober 2011 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5744534)
Flikken zijn idd per definitie nazi.
En waarom doen ze dat? Omdat het een bende debiele gefrustreerde zakken zijn.

Leuke definities heeft u, zullen we onthouden wanneer u een volgende keer een definitie geeft van iets

Mitgard 15 oktober 2011 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5744515)
Ziet U veel verschil met de flikken hier?

Ik niet.

Die in Pakistan zijn niét geschorst hoor. ;-)

De schoofzak 15 oktober 2011 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5744433)
Ik hoop voor jou dat achteraf niet zal blijken dat dit een Vlaming is.

Vlamingen met een ps-kaart op zak, zijn de allerergsten.

De schoofzak 15 oktober 2011 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5744376)
Alleen omdat het gefilmt is en op internet staat.
Als ervaren anti globalist en betoger kan ik U nog 10000 dezelfde gevallen geven onbestraft.

Hoeveel gevallen kent gij zo ?

In ieder geval: er zijn veel mensen met andere ervaringen.

(en van die anti-globalisten: dat is meer dan dik verdiend. Meestal.)

Quorn 15 oktober 2011 09:47

Citaat:

Tutututut, geen verschoning zoeken.
Beheersing ispart of the job. Als je nt tegen wat geroep van geboeid meisje kan zoek je mr ander werk. :evil:

plakker 15 oktober 2011 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5744554)
Tutututut, geen verschoning zoeken.
Beheersing ispart of the job. Als je nt tegen wat geroep van geboeid meisje kan zoek je mr ander werk. :evil:

Had je't lijntje eronder ook niet in 't vet kunnen zetten?

stalov 15 oktober 2011 10:06

Ze zijn gewoon politie omdat ze iemand willen slaan,... .

peter1962 15 oktober 2011 13:10

Citaat:

Je hebt er geen probleem mee om betogende mensen met geweld te verwijderen... Djeezes... Heb je er eigenlijk enig idee van hoe debiel deze uitspraak is ?

Klein vraagje : wat als het nu zou gegaan zijn om de betoging onlangs in Linkebeek, en de geboeide persoon was niet dat meisje maar bv Ben Weyts. En die zou iets geroepen hebben naar diezelfde politieman. Als die dan Ben Weyts in zijn gezicht zou stampen, en dan nog op de grond opnieuw slagen, zou je daar ook "geen probleem" mee hebben ?

Geef daar maar eens antwoord op.

Dixie 15 oktober 2011 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5744953)

Geef daar maar eens antwoord op.

hij/zij heeft het over een NIET vredige betoging, geweld moet met geweld beantwoord worden !

rookie 15 oktober 2011 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 5744497)
Ze hadden beter de stoottroepen van Luik opgetrommeld.

dan waren de reactie's van de linkie winkies : "eigen schuld dikke bult" . Nu is het kot te klein natuurlijk

Mam 15 oktober 2011 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 5744025)
Ziekmakende Amerikaanse methoden die de VS weer overgenomen heeft van de SS en Gestapo.

Say what?

Het is wel een ziekmakend tafereel en ik ben blij dat de agent in kwestie werd geschorst.

Xenophon 15 oktober 2011 13:57

Citaat:

Het is gewoon een standaard flik, dat wil zeggen, iemand die niet met de macht dat die mensen hebben overweg kan.

Sfax 15 oktober 2011 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5744376)
Alleen omdat het gefilmt is en op internet staat.
Als ervaren anti globalist en betoger kan ik U nog 10000 dezelfde gevallen geven onbestraft.

Jij bent een superlouis-type dus :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be