![]() |
Citaat:
|
Enfin, bottom line:
Tamelijk lullig openingsbod van PP, maar we willen vooruit dus we gaan een lullig tegenbod doen: - alle rekeningen van PP, alle persoonlijke rekeningen van de hoofdorganisatie worden geblokkeerd en onder curatele geplaatst. Volledig financieel onderzoek EN - onafhankelijk team van experten, onder controle van een gerenommeerde internationale onderzoeksinstantie doen een ramponderzoek. EN - verzekering vergoed schade, niet rampenfonds EN - strakkere wetgeving, verzekering, meer verplichtingen |
Het beste is dat iedereen hier in trapt en dit bod met open armen zal ontvangen.
|
Citaat:
Pukkelpop was uitverkocht en heeft al het geld dus van iedereen gekregen....sommige artiesten moeten ze niet betalen...en de schade is voor de verzekering...dus hoe kan pukkelpop in de negatieve getallen zitten? De verkoop van drank ed. gaan toch de winst niet uitmaken voor pukkelpop zelf, verhuren zij de plaatsen niet gewoon zodat iemand drank of eten kan verkopen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus, de uitgaven zijn niet verminderd en de belangrijkst inkomsten zijn weggevallen ==> probleem |
Wie van jullie azijnpissers had eigenlijk effectief een ticket voor pukkelop? Hebben jullie te lijden onder de -door jullie slecht ontvangen- compensatieregeling?
Ik begrijp niet zo goed waarom jullie daar nu zo heftig over doen. |
Het kan natuurlijk zijn dat PP het geld van de ticketverkoop al in Dexia hadden gestoken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet je drankbonnetjes en dergelijke op voorhand kopen bij de opera? Er zijn jongeren die meer dan 200 euro of 8000 bef geïnvesteerd hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat zo? Is drank en eten belangrijk voor het festival zelve? Verhuurt pukkelpop de standjes niet gewoon aan 3den welke dus ook gewoon pukkelpop hebben betaald? Ook weet ik dat er heel wat mensen al hun drank en eet bonnetjes al gekocht hadden...opnieuw al ontvangen geld... Ik zie dus voorlopig dat de uitgaven deels veminderd zijn en de inkomsten zijn gebleven. |
Citaat:
|
Chokri, de man van "de mensen".
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be