Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Ahlam Tamimi lachte toen ze hoorde dat ze niet 2 maar 8 kinderen doodde (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161889)

Oblique 18 oktober 2011 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 5750812)
Ik zweeg alleszins niet toen, maar ik heb een stille stem op fora, nieuwssites en YouTube. Persoonlijk ben ik geen anti-Zionist meer. Wellicht heeft Israël diens huidige houding nodig om te overleven, zolang Hamas bestaat en zolang anti-Zionisme Islamistisch van karakter blijft. Desondanks ben ik tegen het gebruik van witte fosfor en het dehuhamiseren van burgerslachtoffers.
Ik ben ook tegen het cultiveren van de haat bij Palestijnen om de oorlogsstemming er tot in het oneindig in te houden. Israëlische Arabieren zijn veel beschaafder dan Palestijnen. Waarom? Zij worden minder blootgesteld aan propaganda sinds kindsbeen. Volgens veel anti-Zionisten is de oplossing voor het conflict dat Palestijnen de boel overnemen en een schrikbewind op touw zetten waar Israël als een softie-staat tegen lijkt.

Of dat Israel ineens den boel annexeert, wat het toch van plan lijkt te doen, inclusief de inwoners! Dat is ook goed hoor.

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 5750819)
Het is de naam der vrijheid. Vrijheid is een vrouwelijk woord, net als alle abstracta.

Dank je voor je correctie.

Nynorsk 18 oktober 2011 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750813)
Dat is zo. Maar in een oorlog vallen nu eenmaal slachtoffers. Vrouwen, kinderen en mannen...

Ik heb mensen gekend die hier in de oorlog andere mensen gedood hebben.
Ze zijn er nooit goed van geweest.
Het laatste wat ze zouden gedaan hebben is er vrolijk over doen dat ze er meer doodgedaan hebben dan gedacht.
Je zou denken dat als je daar in de gevangenis zit te zitten, het toch wel eens in je op zou komen dat die kinderen eigenlijk ook maar kinderen zijn, de toekomst, en dat die ook maar opgroeien in iets gruwelijks waar ze in eerste instantie slachtoffer van zijn. Duidelijk niet dus.

Ratatosk 18 oktober 2011 22:57

oorlogsgebied volgens dat ongedierte hier.

Dit is de plek waar die kinderen zijn vermoord.

Oblique 18 oktober 2011 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750821)
is er soms oorlog in een burgerwijk ergens in Jeruzalem? ik denk het niet. Mijn wens is dat jullie dezelfde behandeling krijgen als die vermoorde kinderen en dit duizend keer erger. Jullie zijn geen mensen maar ongedierte.

Tuurlijk, zolang de zionistische entiteit haar grenzen niet bekend maakt, leven de Palestijnen onder militaire bezetting. Wat een oorlogs(mis)daad is.

Weyland 18 oktober 2011 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750826)
Dank je voor je correctie.

Graag gedaan. Jij herhaalde een fout van iemand anders.

Soms lijk ik schoolmeesterachtig, maar toch verbeter ik taalfouten wanneer ik voel dat het er echte zijn (en geen chattaal op K&K bijvoorbeeld).

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750821)
is er soms oorlog in een burgerwijk ergens in Jeruzalem? ik denk het niet. Mijn wens is dat jullie dezelfde behandeling krijgen als die vermoorde kinderen en dit duizend keer erger. Jullie zijn geen mensen maar ongedierte.

Ga je nu ontkennen dat er oorlog is tussen de Palestijnen en zionisten?
Jouw wens kan me gestolen worden, eerst en vooral. Ten tweede, wie bedoel je met 'jullie'? En wie noem je ongedierte?

Ik lees hier een zionist die in de handen begint te klappen bij de dood van duizenden Palestijnse kinderen en begint te gillen bij de dood van enkele Joodse kinderen. Niemand is hier voorstander van het doden van kinderen hoor.

Nynorsk 18 oktober 2011 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750818)
Neen, het is oké om jezelf te verdedigen en je land in naam der vrijheid. En tijdens die verdediging kunnen nu eenmaal slachtoffers vallen. Trouwens, zionisten of gatlikkende zionisten zullen die post bij voorbaat niet begrijpen. Dus doe vooral geen moeite.

Een pizzeria aanvallen is geen collateral damage eh.

Ratatosk 18 oktober 2011 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5750833)
Tuurlijk, zolang de zionistische entiteit haar grenzen niet bekend maakt, leven de Palestijnen onder militaire bezetting. Wat een oorlogs(mis)daad is.

Een pizzatent vol met burgers is oorlogsgebied; goed bezig stuk krapuul. Ik geef u één waarschuwing. Maakt u in mijn nabijheid niet bekend dat ge oblique zijt. Ongedierte als u verdiend een pak rammel.

Kinderenmoord okee vinden, hoe laag kunt ge niet vallen.

suqar_7loe 18 oktober 2011 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750828)
Ik heb mensen gekend die hier in de oorlog andere mensen gedood hebben.
Ze zijn er nooit goed van geweest.
Het laatste wat ze zouden gedaan hebben is er vrolijk over doen dat ze er meer doodgedaan hebben dan gedacht.
Je zou denken dat als je daar in de gevangenis zit te zitten, het toch wel eens in je op zou komen dat die kinderen eigenlijk ook maar kinderen zijn, de toekomst, en dat die ook maar opgroeien in iets gruwelijks waar ze in eerste instantie slachtoffer van zijn. Duidelijk niet dus.

Daar spreek ik me niet over uit. Mijn punt is alleen maar dat er nu eenmaal slachtoffers vallen.

filosoof 18 oktober 2011 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750794)
Den N-VA wilt de illegalen buitenschoppen en jij wilt deze vrouw binnenhalen...

Ze mogen gerust Ronald Jansen naar ginder sturen.

Oblique 18 oktober 2011 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750815)
Het lijkt me nogal duidelijk dat je je met je bericht even goed tot mij richt.
Van waar de behoefte om zo'n zwakke argumentatie te geven?
Kan je niet to the point antwoorden?

Dat is wat uw hersenpinsels er van maken. Ik zou niet eens weten wie ge zijt, en op het eerste zicht wil ik het ook niet weten. To the point genoeg of moet er een tekening bij?

Nynorsk 18 oktober 2011 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750842)
Daar spreek ik me niet over uit. Mijn punt is alleen maar dat er nu eenmaal slachtoffers vallen.

En die zullen blijven bestaan zolang mensen net als jij van mening zijn dat daar niks mis mee is.

suqar_7loe 18 oktober 2011 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5750833)

Klopt, en het is een plicht voor iedere Palestijn op te komen voor zijn familie, volk en land.

Ratatosk 18 oktober 2011 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750842)

Een bomaanslag in een pizzatent vol met onschuldige burgers en kinderen is volgens u een oorlogsdaad?

Ge zijt echt laag, ik maak geen woorden meer vuil aan iets walgelijk als u.

suqar_7loe 18 oktober 2011 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5750846)
Ze mogen gerust Ronald Jansen naar ginder sturen.

Ronald is een Belg dus elders heeft die man niets te zoeken.

Nynorsk 18 oktober 2011 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5750847)
Dat is wat uw hersenpinsels er van maken. Ik zou niet eens weten wie ge zijt, en op het eerste zicht wil ik het ook niet weten. To the point genoeg of moet er een tekening bij?

als ge niet eens weet wie ik ben, waarom zit je dan te suggereren dat ik zou zwijgen bij slachtoffers aan de andere kant?

Oblique 18 oktober 2011 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750829)
oorlogsgebied volgens dat ongedierte hier.

Dit is de plek waar die kinderen zijn vermoord.

Dat zal dan wel. Net zoals scholen, ziekenhuizen, ambulances en VN gebouwen dat zijn voor Israel.

Nynorsk 18 oktober 2011 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750852)
Ronald is een Belg dus elders heeft die man niets te zoeken.

Zie het als een soort ruil: wij halen hier een massa criminelen binnen, en af en toe geven we er eens eentje terug.

Nynorsk 18 oktober 2011 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5750855)
Dat zal dan wel. Net zoals scholen, ziekenhuizen, ambulances en VN gebouwen dat zijn voor Israel.

Daar is dan ook niks mis mee eh, volgens de 'daar is niks mis mee' redenering.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be