Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood
(Bericht 5766744)
En daarna vragen ze waarom men anti-zionisten vergelijkt met anti-semieten. Protocollen van de wijzen van Sion zeker van buiten geleerd.
|
Dag Fiere Jood,
1. Je moet die Protocollen er niet bij sleuren als
stromansargument (typisch, waarom doet u dit nou toch??...), ik heb daar nog nooit iets uit geciteerd en helemaal nooit gebruikt. Ik heb die protocollen absoluut niet nodig om bepaalde praktijken van uw cult bloot te leggen. Ik doe dat aan de hand van werken van joden (waarvan er sommigen zijn die met uw cult helemaal niets meer te maken willen hebben), dus gelieve geen stromansargumenten te gebruiken.
2. Mijn kritiek is
niet gericht op ras, volk of individuen, wel op de CULT, nl zij die u gebruiken. En de kritiek is volledig onderbouwd met joodse bronnen, die ik in 95 % van de gevallen erbij plaats. Van plat racisme kan geen sprake zijn, maar ik begrijp wel dat u dat graag wilt doen geloven, zoals bv de documentaire ''Defamation'' van uw cult genoot Yoav Shamir duidelijk maakte. ;-) Gelukkig ziet de moderatie dit ook, die vallen nog niet te rap voor uw drukkingsmiddelen.
3. U noemt zichzelf
''fiere jood'' en u verdedigt de
joodse staat. M.a.w. u en Israel definieren en identificeren zichzelf expliciet en openlijk als joods. Dat impliceert evenwel, dat wij niet-joden, gentielen dus, ons mogen afvragen wat dat joods zijn, joodse identity politics e.d. juist betekent en inhoudt en er kritiek op mogen hebben. Of mag dat niet? Hier is wat Gilad Atzmon erover zegt:
Ik citeer hem even:
Citaat:
Jewish identity is tied up with some of the most difficult and contentious issues of today. The purpose in this book is to open many of these issues up for discussion. Since Israel defines itself openly as the ‘Jewish State’, we should ask what the notions of ’Judaism’, ‘Jewishness’, ‘Jewish culture’ and ‘Jewish ideology’ stand for. Gilad examines the tribal aspects embedded in Jewish secular discourse, both Zionist and anti Zionist; the ‘holocaust religion’; the meaning of ‘history’ and ‘time’ within the Jewish political discourse; the anti-Gentile ideologies entangled within different forms of secular Jewish political discourse and even within the Jewish left. He questions what it is that leads Diaspora Jews to identify themselves with Israel and affiliate with its politics. The devastating state of our world affairs raises an immediate demand for a conceptual shift in our intellectual and philosophical attitude towards politics, identity politics and history.
|
Duidelijk zo? Lees anders eens zijn boek. Wat ik ben nog heel braaf in vgl met Gilad. Maar ja, hij zal wel weer een ''self hating jew'' zijn zeker :roll:
Bijlage 83280
4. Verder mag ik uiteraard toch wel citeren wat Weizmann, Herzl, Ben Gurion als ''fiere joden'', zelf gezegd hebben over hun cultgenoten, of is dat ook al gecensureerd wanneer het u goed uitkomt???? Dat zijn toch geen self hating jews, maar ueber zionisten....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood
(Bericht 5766744)
Niet normaal dat de moderatie niks aan doet,maar dat zijn we gewoon.
|
Zeg eens op basis van wat??? Met dergelijke uitspraak bevestig je wat Gilad zegt: jij bent zodanig geindoctrineerd en daarmee van uw buitengewone, verheven status overtuigd dat je geen kritiek kan aanvaarden. Sukkelaar toch, de Synagoge van Satan heeft u goed te pakken.
Remember :
I know the blasphemy of them which say they are Jews, and are not, but are the Synagogue of Satan."
—
Revelation 2:9
''Fiere Arier'' :roll:.