![]() |
Ik meen ergens zelfs een apparaat gezien te hebben dat electronica volledig blokkeert, onklaar maakt, zoiets als de gevechtsvliegtuigen hebben....moet het eens terug opzoeken.
Ik denk zelfs dat er een zelfbouwpakket van bestond. Hm zal mijn Amerikaanse vrienden eens moeten raadplegen daarover. Trajectcontrole per sateliet, haha, ze gaan nog werk hebben om al die voertuigen in BE alleen al te volgen... Enne als ze het proberen in mijne auto te plaatsen, onmiddellijk klacht voor schending van de privacy. Ik denk zelfs dat het mogelijk is om een klacht voor schending van de privacy in te dienen als ze je met een sateliet volgen... |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens als ze het verplichten in te bouwen is er sprake van schending van de privacy. |
Citaat:
Op een gegeven moment krijgen autoconstructeurs de verplichting om zo'n kastje in te bouwen, en x-aantal jaren later krijgen alle auto's die voor die verplichting gebouwd zijn, ook de verplichting om zoiets in te bouwen. En dat is makkelijk te verplichten, want elk jaar moet je naar de keuring... Maar geen nood. Er zullen snel "altruïsten" genoeg zijn die voor een prijsje een kooitje van Faraday er rond bouwen, dat je op een of ander manier kan in- en uitschakelen of eraf halen voor de keuring. Wel opletten dat je het altijd op dezelfde plaats terug inschakelt als waar je het hebt uitgeschakeld ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
slaap zacht |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zullen er wel een verhaaltje aan breien dat het zogezegd in het voordeel van de mensen is. Dat je bijvoorbeeld maar taks/verzekering betaalt navenant dat je rijdt, ofzoiets. Laatst stond er ook een artikel in de krant dat er veel politieagenten zomaar, om persoonlijke redenen gaan rondneuzen in de mensen hun gegevens. Dit is ook tegen de privacywet. heb jij er nog veel van gehoord? Ik heb heb alleen gelezen dat ze "er iets aan gaan doen". Dat "iets" is waarschijnlijk de boel in de doofpot steken. |
Stingray, ik ben oprecht jaloers op je naïviteit. Ik heb de indruk dat jij echt nog gelooft dat het ooit nog goed komt.
Ik geloof meer in Bill Hicks en uitspraken als "all governments are lying cocksuckers" |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is idem. |
Citaat:
Er zijn plaatsen waar zo'n paal wel nuttig is, zeker indien de snelheid realistisch is. ;-) |
Citaat:
Als je dan achter op hem rijd ben je ook nog in fout. Hij heeft zelfs het bewijs dat hij geen 70 reed, van die flitspaal, omdat hij niet geflitst werd. |
Citaat:
Wat is dit voor onzin? Sommige flitspalen zijn nu eenmaal nuttig, zeker bij verkeerslichten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar breng ze nu niet op ideeën hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be