Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Leonard misbruikt de preekstoel, echt gelijk 'vroeger' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163203)

Txiki 16 november 2011 07:33

Alsof het iets uitmaakt wat die pippo daar loopt te wauwelen.

Bokkenreyder 16 november 2011 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5805155)
Alsof het iets uitmaakt wat die pippo daar loopt te wauwelen.

Niet iedereen is en 'Txiki'! :evil:

Albrecht 16 november 2011 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5805151)
In die situatie zou hij zelfs elke schijn van partijdigheid moeten weren.

En de onderhandelaars aanmoedigen is partijdigheid?

Bokkenreyder 16 november 2011 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5806133)
En de onderhandelaars aanmoedigen is partijdigheid?

Welke kleuren had zijn sjaal en welke supportersliedjes heeft hij gezongen? :roll::roll::roll:

Fieseler 16 november 2011 17:13

Afgelopen week heel even met Leonard een klapke gedaan.
Zéér zéér innemende persoonlijkheid, perfect tweetalig en een kanjer van een luciditeit voor zijn ouderdom.
Ik ben altijd fan geweest van die gast.
Alleen al omdat hij zonder verpinken durft tegen de stroming in te varen.
Alle commentaren van de sossenpers zal hem aan zijn behaarde en ijskoude reet roesten....

Het enige spijtige is dat ik het in verband met een aantal zaken helemaal niet eens ben met 's mans mening en ideologie...eigenlijk zo'n beetje zoals ik het niet eens ben met sommige ethische standpunten van het VB.

Voor de rest een reus als je hem vergelijkt met de regimepersgefabriceerde "politici" van vandaag....wauw...

Ik vind het trouwens voor een groot gedeelte zijn verdienste dat ongelovigen zoals ikzelf, na de gore klootzak en laffe hond Daneels, terug interesse hebben voor zijn clubje...eindelijk duidelijkheid ivm de standpunten...het zijn niet mijn standpunten maar hij heeft de euvele moed om ze zwaar beargumenteerd te verdedigen...proficiat...
Uiteraard heeft hij het volste recht om in zijn eigen clubhuis zijn eigen mening te verkondigen...als men ziet welke racistische en abjecte standpunten er in andere clubhuizen wordt gehuldigd (ik denk aan de gemiddelde ABVV vakbondscentrales) dan onderscheidt hij zich als uiterst welopgevoed, inteligent en dapper...

filosoof 16 november 2011 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5803213)
zolang "de staat" de priesters (en andere geestelijken) hun wedde betaalt, kan van "scheiding van kerk en staat" geen sprake zijn

Napoleon beloofde dat te betalen! :roll:

born2bewild 16 november 2011 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5806333)
Zéér zéér innemende persoonlijkheid, perfect tweetalig en een kanjer van een luciditeit voor zijn ouderdom.
Alle commentaren van de sossenpers zal hem aan zijn behaarde en ijskoude reet roesten....

Het enige spijtige is dat ik het in verband met een aantal zaken helemaal niet eens ben met 's mans mening en ideologie...eigenlijk zo'n beetje zoals ik het niet eens ben met sommige ethische standpunten van het VB.

Voor de rest een reus als je hem vergelijkt met de regimepersgefabriceerde "politici" van vandaag....wauw...

Ik vind het trouwens voor een groot gedeelte zijn verdienste dat ongelovigen zoals ikzelf, na de gore klootzak en laffe hond Daneels, terug interesse hebben voor zijn clubje...eindelijk duidelijkheid ivm de standpunten...het zijn niet mijn standpunten maar hij heeft de euvele moed om ze zwaar beargumenteerd te verdedigen...proficiat...
Uiteraard heeft hij het volste recht om in zijn eigen clubhuis zijn eigen mening te verkondigen...als men ziet welke racistische en abjecte standpunten er in andere clubhuizen wordt gehuldigd (ik denk aan de gemiddelde ABVV vakbondscentrales) dan onderscheidt hij zich als uiterst welopgevoed, inteligent en dapper...

exactly

filosoof 16 november 2011 17:25

Citaat:

Citaat:

altijd fan geweest van die gast.
Zéér zéér innemende persoonlijkheid
zijn behaarde en ijskoude reet
Voor de rest een reus

Citaat:

gore klootzak en laffe hond Daneels

Ja, ja, we snappen het...:twisted:

Veel geluk en voorspoed samen, hé.

born2bewild 16 november 2011 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5806361)
We snappen het...:twisted:

je bent jezelf aan het overschatten, hetgeen moeilijk te vermijden is in uw geval

Fieseler 16 november 2011 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5806364)
je bent jezelf aan het overschatten, hetgeen moeilijk te vermijden is in uw geval

:lol:

edit: hier noemen ze dat (naar het hanenvechten): "het fas af"

peter1962 16 november 2011 18:05

Kerkelijke gezagsdragers die zich tijdens formatie gesprekken moeien door hen goede moed toe te wensen, nemen een politiek standpunt in. Dat valt niet te ontkennen. Is dat de taak van een pastoor ?

Xenophon 16 november 2011 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5806478)
Kerkelijke gezagsdragers die zich tijdens formatie gesprekken moeien door hen goede moed toe te wensen, nemen een politiek standpunt in. Dat valt niet te ontkennen. Is dat de taak van een pastoor ?

Je kan het hen niet kwalijk nemen dat ze voorstander zijn van een door Belgiscisten gedomineert gerecht, anders is het slecht nieuws voor de nu door Belgie beschermde pedo-pastoors.

Albrecht 16 november 2011 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5806478)
Kerkelijke gezagsdragers die zich tijdens formatie gesprekken moeien door hen goede moed toe te wensen, nemen een politiek standpunt in.

Je maakt gewoon van een mug een olifant.

Als hij nu sprak over 'die verfoeilijke goddeloze PS en de maçonnieke ketterse liberalen', dan zou ik het ongepast vinden voor zo'n gelegenheid.

Albrecht 16 november 2011 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5806485)
Je kan het hen niet kwalijk nemen dat ze voorstander zijn van een door Belgiscisten gedomineert gerecht, anders is het slecht nieuws voor de nu door Belgie beschermde pedo-pastoors.

Nochtans is katholiek-flamingant rechts een grote fan van Léonard.

Xenophon 16 november 2011 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5806489)

Dat verandert weinig aan de feiten.

Albrecht 16 november 2011 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5806502)
Dat verandert weinig aan de feiten.

Welke feiten? Léonard is bot en doet weinig doordachte uitspraken, maar hem gelijkstellen aan een onderkruiper zoals Danneels gaat toch wel erg ver.

Het Oosten 16 november 2011 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5806488)
Je maakt gewoon van een mug een olifant.

Als hij nu sprak over 'die verfoeilijke goddeloze PS en de maçonnieke ketterse liberalen', dan zou ik het ongepast vinden voor zo'n gelegenheid.

Pas op, 'framassons' zijn wel ketters natuurlijk,maar van dat soort ketters die ik wel mag.

Fieseler 16 november 2011 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5806489)

Misschien...dat zou dan nogmaals bewijzen dat vele flaminganten, ook al zijn ze het niet eens met zijn ideologie, een eerder open en tolerante geest hebben

Another Jack 16 november 2011 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5806355)
exactly

Jij bent precies wel nog altijd een brave katholieke jongen gebleven, hé kleine?

Albrecht 16 november 2011 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5806776)
Misschien...dat zou dan nogmaals bewijzen dat vele flaminganten, ook al zijn ze het niet eens met zijn ideologie, een eerder open en tolerante geest hebben

Ze zijn het vooral eens met z'n morele standpunten, en omdat ie ooit eens ten voordele van Vlaanderen heeft gesproken, behandelen ze hem als de Waalse Charles de Valois.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be