Fieseler |
16 november 2011 17:13 |
Afgelopen week heel even met Leonard een klapke gedaan.
Zéér zéér innemende persoonlijkheid, perfect tweetalig en een kanjer van een luciditeit voor zijn ouderdom.
Ik ben altijd fan geweest van die gast.
Alleen al omdat hij zonder verpinken durft tegen de stroming in te varen.
Alle commentaren van de sossenpers zal hem aan zijn behaarde en ijskoude reet roesten....
Het enige spijtige is dat ik het in verband met een aantal zaken helemaal niet eens ben met 's mans mening en ideologie...eigenlijk zo'n beetje zoals ik het niet eens ben met sommige ethische standpunten van het VB.
Voor de rest een reus als je hem vergelijkt met de regimepersgefabriceerde "politici" van vandaag....wauw...
Ik vind het trouwens voor een groot gedeelte zijn verdienste dat ongelovigen zoals ikzelf, na de gore klootzak en laffe hond Daneels, terug interesse hebben voor zijn clubje...eindelijk duidelijkheid ivm de standpunten...het zijn niet mijn standpunten maar hij heeft de euvele moed om ze zwaar beargumenteerd te verdedigen...proficiat...
Uiteraard heeft hij het volste recht om in zijn eigen clubhuis zijn eigen mening te verkondigen...als men ziet welke racistische en abjecte standpunten er in andere clubhuizen wordt gehuldigd (ik denk aan de gemiddelde ABVV vakbondscentrales) dan onderscheidt hij zich als uiterst welopgevoed, inteligent en dapper...
|