![]() |
Citaat:
|
Iemand een idee hoeveel deze rode beroepsopportunist vangt om gezant voor Marokko te spelen?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geloof het of niet |
Citaat:
|
|
Citaat:
kunt u petrick daar dan van op de hoogte brengen, het moet hem ontsnapt zijn tussen de drukke dexia vergaderingen druk druk druk |
Citaat:
Ik vind het - in tegenstelling tot wat jij beweert over mij - hemeltergend dat er wellicht een vlaamse minderheidsregering komt; en neen ik vind het allesbehalve logisch dat er wellicht een regering komt die eerder centrum links geöriënteerd zal zijn. Hoe kom je erbij dat ik hier anders over denken zou? |
Citaat:
Maar dat is niet erg, ik ben er van overtuigd dat je andere kwaliteiten bezit. Je bent toch weer niet boos op ome Jack, hoop ik... |
Citaat:
Gelul, niemand hoeft meneer Jansen erop te wijzen dat hij Vlaams parlementslid is, ik kan me echter niet van de indruk ontdoen dat jou dit ontgaan was. Alle sympathie hoor, goegelen is niet voor iedereen weggelegd. |
Citaat:
kijk: De Simple d’Anvers pakt in het Vlaams Parlement 75.000 euro netto per jaar, plus kostenvergoeding en een medewerker, om gemiddeld één keer om de drie weken een halfuurtje op zijn werk te verschijnen. Boven op deze 75.000 euro strijkt hij vanzelfsprekend ook het enige salaris op waarvoor hij werkt: dat van burgemeester. In Antwerpen 125.000 euro per jaar, allerlei kostenvergoedingen niet inbegrepen. Hij krijgt verder 20.000 euro om in de raad van bestuur van Dexia niet te zien dat honderden miljarden Belgisch spaargeld in bodemloze Franse putten worden gedumpt. En hij krijgt een veelvoud van dat bedrag om een paar keer per jaar onder het genot van een glas champagne ‘ja’ te gaan knikken in het bestuur van de Antwerpse Haven. Excuseer: the Port of Antwerp. Tellen we dat alles op, dan moeten we rond de twintig jaarinkomens van een werkloze SP.A-kiezer zitten. http://www.knack.be/opinie/blogs/meu...0008553998.htm als u gelijk heeft mag dat gezegd worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
La Chatelaine de Lasne, rooie Laurette doet beter met 30.000€ per maand, ook "voor de mensen". |
Citaat:
al herinnert john combrez zich niet precies wie dat is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die is goed....een belofte van armoede in een A8 afgelegd wat heeft de heer patrick j trouwens uitgevoerd bij het dexia hedgefund, toen het drama zich onder zijn neus (sorry) aan het ontwikkelen was? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be