| porpo |
1 december 2011 23:53 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
(Bericht 5837551)
ah enkele dagen geleden beweerde U nog stellig dat de oppositie enkel vreedzaam betoogden...
|
Klopt! Spreek ik mezelf tegen? Nee want ik spreek over de toekomst.
Ik zeg nu moeten ze verdergaan met revolutie, vredig en dagelijks honderden duizenden op straat in alle steden; op vrijdag na het gebed miljoenen op straat.
ALS Assad idioot het niet wil begrijpen en beslist om verder te gaan met zijn fascistische aanpak, dan pas zouden golfstaten ingrijpen en revolutionairen bewapenen want zelfverdediging is het recht van alle mensen.
Citaat:
(Bericht 5837551)
nu geeft U toe dat het terroristen zijn en wil U hen bewapenen.
|
Terroristen? Natuurlijk is Assad idiooot en zijn honden terroristen. Heb ik ooit het tegendeel beweerd? Natuurlijk niet want ze zijn duidelijk terroristen die onschuldige ongewapende revolutionairen, burgers, vrouwen, kinderen, vee en eigendommen van revolutionairen bombarderen.
Citaat:
(Bericht 5837551)
Nemand kan echter verhinderen dat Russische en Iraanse wapens SyriË bereiken en ingezet worden om de extremistische moslim broeders (uiteraard het hart van de oppositie) te verslaan. Desnoods moet Assad Israel-tactieken inzetten. huis na huis doorzoeken en alle gekende terroristen oppakken. Wie gewapend weerstand biedt is geen burger meer en mag dus ter plaatse neergeschoten worden.
|
Natuurlijk mag Assad dat doen wanneer die revolutionairen bewapend worden. Ik ben niet tegen een strijd tussen Hamas militanten en zionistische soldaten; ze mogen maar de wet van de natuur en de wet van Kaïn en Abel voortzetten, dat is geen enkel probleem. Geen probleem met een strijd tussen de soldaten van Assad idioot en gewapende revolutionairen. Het probleem is in wat Assad idiooot op het ogenblik doet: onschuldige ongewapende revolutionairen, burgers, vrouwen, kinderen, vee en eigendommen van revolutionairen met zware wapens bombarderen!!
Begrijp mij niet verkeerd a.u.b!
|