Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Yves *zonder scrupules* Leterme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163721)

ViveLaBelgique 25 november 2011 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 5824245)
Tuurlijk joh,ze doen maar....

Na superclub en L&H het derde bedrog...

De stijging van de rente vanmorgen laat anders zien dat het Leterme is die zelf het poepje moet opsnuiven....

Het verwacht succes zorgt voor een besparing van 10 �* 30 miljoen € jaarlijks voor de komende 8 jaar.

Niet slecht geboerd.

Eyjafjallajökull 25 november 2011 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5824259)
Het verwacht succes zorgt voor een besparing van 10 �* 30 miljoen € jaarlijks voor de komende 8 jaar.

Niet slecht geboerd.

Zoals te vrezen was, een druppel op een hete plaat dus...

Vito 25 november 2011 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5824108)
toch zeker niet voor er ook een belastingsaftrek aan gekoppeld is :-P

En voor het duidelijk is hoeveel % roerende voorheffing erop geheven zal worden. 15%: no way. 20% of 25%: lijkt me waarschijnlijker. Nota Di Rupo spreekt van 20%. Dat wil zeggen dat het reële rendement daalt van 3,4% op 5 jaar naar 3,2%.

Ik vermoed dat tak21 producten van 8 jaar en 1 dag weer erg populair zullen worden als die stijging van roerende voorheffing erdoor komt.

Svennies 25 november 2011 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 5824285)

Ach,het schijnt dat viveke niet de beste in rekenen is,een meeruitgave van jaarlijks miljarden dank zij die hoge rente in vergelijking brengen met een verwachte besparing van pakweg 13 miljoen dank zij die staatsobligaties...

Inderdaad ,een druppel op een hete plaat...

Sommigen zijn al blij met een dooie mus...

guido 007 25 november 2011 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5823666)
Omdat je geen cent geeft om je eigen centen. Je kan naar daar emigreren als economisch asielzoeker. We hebben die hier al genoeg.

Wat permiteer jij je eigenlijk?

guido 007 25 november 2011 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5823740)
Gevoelig onderwerp blijkbaar. Veel centen verloren op de beurs ?

Daar heb jij niets mee te maken.

ViveLaBelgique 25 november 2011 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 5824285)

Het zal iets in dezelfde grootte orde worden dan de Vlaamse kindpremie. Enkel telt deze mee voor het dubbele van het bedrag om dat deze aan de andere kant van de balans staat.

Eyjafjallajökull 25 november 2011 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5824395)
Het zal iets in dezelfde grootte orde worden dan de Vlaamse kindpremie. Enkel telt deze mee voor het dubbele van het bedrag om dat deze aan de andere kant van de balans staat.

De bedragen die jij noemt doen me eerder aan euromillions denken, maar dan abstractie makende van het concept "winnaar".

ViveLaBelgique 25 november 2011 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 5824327)
Ach,het schijnt dat viveke niet de beste in rekenen is,een meeruitgave van jaarlijks miljarden dank zij die hoge rente in vergelijking brengen met een verwachte besparing van pakweg 13 miljoen dank zij die staatsobligaties...

Ik weet niet hoe jij aan het rekenen bent. Wat nu wordt opgehaald via staatsbons moet niet opgehaald worden via de markten. Ik bereken gewoon de besparing die deze uitgifte van de staatsbon meebrengt.

Je bent aan het afdwalen naar het feit dat de begroting voor de komende jaren zal moeten rekening houden met een hogere kost van de financiering van de staatsschuld. Dat is een andere discussie.

ViveLaBelgique 25 november 2011 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5824349)
Daar heb jij niets mee te maken.

http://www.youtube.com/watch?v=DrUB0g8Vjgg

Svennies 25 november 2011 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5824410)
Ik weet niet hoe jij aan het rekenen bent. Wat nu wordt opgehaald via staatsbons moet niet opgehaald worden via de markten. Ik bereken gewoon de besparing die deze uitgifte van de staatsbon meebrengt.

Je bent aan het afdwalen naar het feit dat de begroting voor de komende jaren zal moeten rekening houden met een hogere kost van de financiering van de staatsschuld. Dat is een andere discussie.

Nee,dat is dezelfde discutie....

Waar denkt u dat het momenteel opgehaalde geld naartoe gaat...:roll::roll:

zebrapad 2 december 2011 17:19

Awel, hendrikske van de cd&v, maar lachen met Vanrossem....
Het zijn rare tijden, zeker
http://www.youtube.com/watch?v=r_VXaA8YKMg

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be