Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarom is er hier geen bejaardendraad? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163988)

Trixie 30 november 2011 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 5834517)
Zeker de oudste Vlaamse zanger. 79 jaar oud!

Waow, oh geweeeeeldig zeg! Oh my God!
(serie- serie-ie)

Everytime 30 november 2011 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834524)
Waow, oh geweeeeeldig zeg! Oh my God!
(serie- serie-ie)

:lol:
Die man is een grap op zich!8-)

Trixie 30 november 2011 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 5834536)
:lol:
Die man is een grap op zich!8-)

Zou toch graag z'n bankrekening rijker zijn se!
Pas op: ik ben hem over 4-5 jaar life gaan bekijken. Die heeft (had) wel een serieus stembereik hoor. Ik heb hier nog de foto's ergens liggen.
Toch een kleine anekdote hierover: dat was in een enorme feesttent. Ik schat dat er ongeveer 600-800 mensen aanwezig waren. Den Eddy komt het podium op, neemt zijne micro ter hand en zegt: "Waow, geweeeeldig dat ik hier mag optreden voor een publiek van 10000 man"! :lol::lol::lol:

lombas 30 november 2011 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834481)
Heb jij grootouders? (weet wel dat het mijn zaken niet zijn)...

Nee ik heb geen grootouders, mijn vader was God's creatie en mijn moeder heeft Hij uit zijn rib gemaakt...

;-)

Natuurlijk wel.

Grootvader 1: nooit gekend, +/- tien jaar voor mijn geboorte gestorven (60 was-ie, dacht ik).
Grootvader 2: gestorven op z'n 86ste. Heeft drie infarcten na elkaar gedaan, lag er nog een half jaar bij als ziekenhuisvegetatie omdat een nonkel weigerde passieve euthanasie toe te laten.
Grootmoeder 1: gestorven op 99-jarige leeftijd na twintig jaar als raamversiering te hebben gefunctioneerd.
Grootmoeder 2: is nu 85 (?) denk ik, functioneerde redelijk goed tot ze twee jaar terug naar een (riante) serviceflat verhuisde.

Eén op vier dus.

eno2 30 november 2011 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 5834477)

fantastisch
awesome guitarplaying
clapton gooi jouw kroon
@ trixie: ik speelde & zong dat tien jaar in duinbos, duin, en strand en sommigen gooiden € (cent:-()

Trixie 30 november 2011 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5834570)
Nee ik heb geen grootouders, mijn vader was God's creatie en mijn moeder heeft Hij uit zijn rib gemaakt...

;-)

Natuurlijk wel.

Grootvader 1: nooit gekend, +/- tien jaar voor mijn geboorte gestorven (60 was-ie, dacht ik).
Grootvader 2: gestorven op z'n 86ste. Heeft drie infarcten na elkaar gedaan, lag er nog een half jaar bij als ziekenhuisvegetatie omdat een nonkel weigerde passieve euthanasie toe te laten.
Grootmoeder 1: gestorven op 99-jarige leeftijd na twintig jaar als raamversiering te hebben gefunctioneerd.
Grootmoeder 2: is nu 85 (?) denk ik, functioneerde redelijk goed tot ze twee jaar terug naar een (riante) serviceflat verhuisde.

Eén op vier dus.

Dus als ik het goed heb, functioneerde jouw grootmoeder 2 redelijk goed tot haar 83ste. Zou jij haar 8jaar eerder laten euthanaseren hebben dan? Ik veronderstel dat ze dan nog "goed" was. En zouden HAAR kinderen dat ook gedaan hebben, gwn omdat ze 75 was?

Trixie 30 november 2011 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5834047)
Na 75: euthanasie.

Mijn moeder is nu 72. Ik kan mij niet voorstellen dat ik haar binnen minder dan 3j zou laten euthanaseren...:cry:

eno2 30 november 2011 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834588)
Mijn moeder is nu 72. Ik kan mij niet voorstellen dat ik haar binnen minder dan 3j zou laten euthanaseren...:cry:

Hei zeg, dat doen we zelf als we nog kunnen;-)

Trixie 30 november 2011 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5834603)
Hei zeg, dat doen we zelf als we nog kunnen;-)

AAha, betrapt Enootje! Geef toe dat ge ook 72 zijt. :lol:

eno2 30 november 2011 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834606)
AAha, betrapt Enootje! Geef toe dat ge ook 72 zijt. :lol:

En gij, met een moeder van 72!

57!

Trixie 30 november 2011 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5834616)

57!

Wat 57?? Leg uit! :evil:

Trixie 30 november 2011 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5834616)

57!

Is uw moeder mss maar 55 ofzo? 8O

eno2 30 november 2011 15:44

Dank zij mijn recente laptop en WIFI kan ik mijn verloren discografie recupereren:cheer:

eno2 30 november 2011 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834621)
Is uw moeder mss maar 55 ofzo? 8O

watte bedoeldege gij nu weer¿

Mijn vader is gestorven in 19678O

eno2 30 november 2011 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834619)
Wat 57?? Leg uit! :evil:

Zijde nog geen 578OEn gij wilt met respect behandel worden?:twisted:

lombas 30 november 2011 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834583)
Dus als ik het goed heb, functioneerde jouw grootmoeder 2 redelijk goed tot haar 83ste. Zou jij haar 8jaar eerder laten euthanaseren hebben dan? Ik veronderstel dat ze dan nog "goed" was. En zouden HAAR kinderen dat ook gedaan hebben, gwn omdat ze 75 was?

Bon, zie het dan anders: de maximum voor pensioenen wordt tien jaar.

Maar dat is "niet eerlijk", want benadeeld de armen.

Dus: euthanasie op 75, zonder verhogen van pensioenleeftijd.

De pensioenleeftijd werd op 65 gezet omdat de meeste mensen al dood waren of gemiddeld slecht nog enkele jaren te leven hadden. Maar door het kunstmatig in leven houden en nodeloos verlengen, wordt dat systeem ondraaglijk.

Ik zie niet in dat mensen veel langer kunnen werken dan hun 65ste. Dus: ofwel limiteer je de uitkeringen, ofwel annihileer je de mensen zelf.

roger verhiest 30 november 2011 15:47

Als je niet bejaard wil worden moet je jong sterven.
Je bent bejaard als je altijd benadrukt dat je nog niet oud bent.
Je bent bejaard als je "the sixties" nog herinnert alsof het gisteren was.
Je bent bejaard als je je echte foto niet op het forum durft plaatsen.
Je bent bejaards als je kleinkinderen tieners zijn (& je kinderen zoetjesaan in de "midlifecrisis belanden)
Je bent bejaard als ouderen op de tram je hun plaats afstaan.
Je bent bejaard als je zeer gevraagd wordt voor vrijwilligerswerk.

Het leven is fijn & ik zou het ondanks de kleine ongemakken niet willen missen.

Everytime 30 november 2011 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834565)
Pas op: ik ben hem over 4-5 jaar life gaan bekijken. Die heeft (had) wel een serieus stembereik hoor. Ik heb hier nog de foto's ergens liggen.
Toch een kleine anekdote hierover: dat was in een enorme feesttent. Ik schat dat er ongeveer 600-800 mensen aanwezig waren. Den Eddy komt het podium op, neemt zijne micro ter hand en zegt: "Waow, geweeeeldig dat ik hier mag optreden voor een publiek van 10000 man"! :lol::lol::lol:

Typisch Eddy!:lol:
Hem "The Voice of Europe" noemen is wel belachelijk.;-)

eno2 30 november 2011 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5834634)
Bon, zie het dan anders: de maximum voor pensioenen wordt tien jaar.

Maar dat is "niet eerlijk", want benadeeld de armen.

Dus: euthanasie op 75, zonder verhogen van pensioenleeftijd.

De pensioenleeftijd werd op 65 gezet omdat de meeste mensen al dood waren of gemiddeld slecht nog enkele jaren te leven hadden. Maar door het kunstmatig in leven houden en nodeloos verlengen, wordt dat systeem ondraaglijk.

Ik zie niet in dat mensen veel langer kunnen werken dan hun 65ste. Dus: ofwel limiteer je de uitkeringen, ofwel anihileer je de mensen zelf.

Die Trixie die heeft toch monstertjes aan haar boezem hoor.

Kijk, schakel dan eerst de politici uit die limietloos bijverdienen gaan invoeren na pensionering.

Die hoeven immers niets anders te doen dan halfdood zitpenningen op te strijken tot hun 87-ste.

eno2 30 november 2011 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5834565)

In snErtvelde was er eens een man..
En die zong wat een ander niet kan.
Kom luister eens hier
Voor Euro-papier
Daar heeft die Pavarotti niks an.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be