Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Het extremisme heeft weer een gezicht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164499)

fonne 13 december 2011 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5852250)
Al wie de flamingantische bosapen tegenspreekt, is een extremist. Wel, dan ben ik fier er één te zijn ! :-D

Bij de meeste verdedigers van on-land België gaat het gewoon om een extreme vorm van domheid hoor.

Albrecht 13 december 2011 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5861020)
Bij de meeste verdedigers van on-land België gaat het gewoon om een extreme vorm van domheid hoor.

De meeste verdedigers van de eenheid van dit land zijn sluwe eurocraten. Hun probleem is niet domheid, maar hebzucht.

voicelesscharlie 13 december 2011 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5852232)
Het extremisme heeft weer een gezicht.

Dewael Patrick, limburgse extremist en bekende arrogante zakkenvuller, liet zich vandaag weer kennen in de praatbarak na een tussenkomst van de N-VA. De extremist in kwestie is gefrustreerd nu hij met lede ogen toeziet hoe de N-VA het electoraat van z'n partijtje wegplukt door de extremistische boodschap van het liberalisme beter te verpakken.

Alleen, buiten het feit dat liberalisme niks anders dient dan rijk-volk-eerst beleid, is de OVLD op de koop toe belgicistisch van nature. Extremist Dewael moest dit vandaag nog maar eens bevestigen. N-VA werd onkunde om compromissen toegewreven door zakkenvuller Patrick.

Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.

Dewael een"liberaal"?:roll:

De OVLD is al lang GEEN liberale partij meer.
Deze partij is in hetzelfde bedje ziek als de CD&V,SPA en GROEN!

Het is een "Neo-Marxistische"partij geworden.

Al deze partijen dienen de belangen van de zuilen,de particratie,
de central banken, en uiteraard hun eigen zaK en die van collega_partijbonzen en ambtenaren.

-Jo- 13 december 2011 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 5861490)
Dewael een"liberaal"?:roll:

De OVLD is al lang GEEN liberale partij meer.
Deze partij is in hetzelfde bedje ziek als de CD&V,SPA en GROEN!

Het is een "Neo-Marxistische"partij geworden.
Al deze partijen dienen de belangen van de zuilen,de particratie,
de central banken, en uiteraard hun eigen zaK en die van collega_partijbonzen en ambtenaren.

:rofl:

freelancer 13 december 2011 20:05

Als ik "Het extremisme heeft weer een gezicht" zie staan... dan denk ik altijd onbewust aan -Jo- 8O

voicelesscharlie 13 december 2011 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5861667)
Als ik "Het extremisme heeft weer een gezicht" zie staan... dan denk ik altijd onbewust aan -Jo- 8O

2

voicelesscharlie 13 december 2011 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5861603)
:rofl:

Inderdaad schokkerend voor nitwitz

Maar leg mij eens het verschil uit tussen OVLD,SPa en CD&V:roll:

Ik hoorde Dewael in de zevende dag de vermogensbelasting verdedigen.
Liberaal?:rofl::rofl:Die is even liberaal als Trotski.

de gelijkpunten kan ik onmiddelijk aantonen.=>NEOMARXISME

Nestor Burma 13 december 2011 22:03

[...]

Nestor Burma 13 december 2011 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 5861830)

Misschien is dat "neo-marxisme" niets anders dan het moderne (= kwantitatieve, materialistische) wereldbeeld.

Communisten, sociaal-democraten, liberalen ... en libertariërs verschillen dan enkel onder elkaar over het beheer van de wereld.

voicelesscharlie 13 december 2011 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 5862024)
Misschien is dat "neo-marxisme" niets anders dan het moderne (= kwantitatieve, materialistische) wereldbeeld.

Communisten, sociaal-democraten, liberalen ... en libertariërs verschillen dan enkel onder elkaar over het beheer van de wereld.

Neo-Marxisme is cultuurmarxisme=politiek correct denken.

Inderdaad gaan deze niet verder dan een dialectisch materialisme.
Ze denken in termen van "hebben" en "niet hebben" en van "onderdrukken" en" onderdrukt worden" op basis van materialisme.

Libertariêrs reken ik daar niet onder.Hen kan het niet schelen wie heeft of niet heeft.

Maikel Joosten 13 december 2011 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5852250)
Al wie de flamingantische bosapen tegenspreekt, is een extremist. Wel, dan ben ik fier er één te zijn ! :-D

Jij bent echt wel een speciaal geval 8O

-Jo- 14 december 2011 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5861667)

Persoonlijke aanval: 100%
Zinvolle inhoud: 0%

Zo kennen we jou. :-D

-Jo- 14 december 2011 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 5861830)

:lol: Uw zever is écht niet shockerend hoor, met de beste wil van de wereld maar neen, het is het niet m'n beste extremist.

Citaat:

8O Heb ik dan beweerd dat er een fundamenteel verschil tussen hen is?

Citaat:

Het systeembeheer heeft geen bal met neomarxisme te maken uiteraard, tenzij dat het eindresultaat van marxisme en liberalisme uiteindelijk in grote mate gelijklopend is. Het zijn enkel uw extremistische libertaire oogkleppen die ervoor zorgen dat alles wat niet in het libertaire kraam (lees lijkenkar) past als "neomarxisme" beschouwd wordt.

xrc 14 december 2011 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5861166)
De meeste verdedigers van de eenheid van dit land zijn sluwe eurocraten. Hun probleem is niet domheid, maar hebzucht.

Sinds lang ben ik het nog eens met je eens.

voicelesscharlie 14 december 2011 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5862356)
:lol: Uw zever is écht niet shockerend hoor, met de beste wil van de wereld maar neen, het is het niet m'n beste extremist.

8O Heb ik dan beweerd dat er een fundamenteel verschil tussen hen is?

Het systeembeheer heeft geen bal met neomarxisme te maken uiteraard, tenzij dat het eindresultaat van marxisme en liberalisme uiteindelijk in grote mate gelijklopend is. Het zijn enkel uw extremistische libertaire oogkleppen die ervoor zorgen dat alles wat niet in het libertaire kraam (lees lijkenkar) past als "neomarxisme" beschouwd wordt.

Dat zal alles duidelijker maken.

http://www.vrijspreker.nl/wp/2009/10...e-van-het-neo-

Albrecht 14 december 2011 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 5862814)

Dat is echt helemaal niet neutraal, hoor. Da's een libertariër...

Beno 14 december 2011 13:48

De Wael extremistisch? Hahahah. Ja, voor wie zelf extreem is maar zichzelf 'normaal' noemt is een redelijke uitleg 'extreem'. Man toch, ga ergens anders uw onzin uitkramen.

zebrapad 14 december 2011 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5852232)
Het extremisme heeft weer een gezicht.

Dewael Patrick, limburgse extremist en bekende arrogante zakkenvuller, liet zich vandaag weer kennen in de praatbarak na een tussenkomst van de N-VA. De extremist in kwestie is gefrustreerd nu hij met lede ogen toeziet hoe de N-VA het electoraat van z'n partijtje wegplukt door de extremistische boodschap van het liberalisme beter te verpakken.

Alleen, buiten het feit dat liberalisme niks anders dient dan rijk-volk-eerst beleid, is de OVLD op de koop toe belgicistisch van nature. Extremist Dewael moest dit vandaag nog maar eens bevestigen. N-VA werd onkunde om compromissen toegewreven door zakkenvuller Patrick.

Waarom moeten wij liberale politieke organisaties nog dulden? Is het niet hoog tijd dat dergelijke organisaties verboden worden en hun actieve leden onder toezicht/controle staan? Persoonlijk meen ik dat er werk moet gemaakt worden van een strikt verbod op elke politieke organisatie die het "individu" laat primeren op de gemeenschap.

Op die foto trekt hij serieus op Verherstraeten :lol:
http://www.verherstraeten.be/?page_id=4

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be