![]() |
Dankzij de N-VA kent ons land nu een ratingverlaging van Moody's.
Of voor de N-VA cheerleaders: Ondanks de N-VA kent ons land nu een ratingverlaging van Moody's: http://forum.politics.be/showthread.php?t=164897 |
Citaat:
|
![]() |
Ik zou niet zeggen dat een linkse instabiele regering de schuld is van de N-VA. Eerder de schuld van mensen �* la Wouter Beke, De Croo en co. Ik ben geen N-VA'er maar aangezien een groot deel van de Vlamingen rechts stemt moet er daar wel rekening mee worden gehouden.
|
@Frost
Wat had Wouter Beke, De Croo en co dan wel moeten doen ? |
![]() |
![]() |
Citaat:
Potsierlijke trol. |
Citaat:
We zaten wel degelijk op dat kantelmoment. Maar Elio heeft het handig gespeeld door oa de koning te misbruiken. Bewijs, een andere boodschap voor vlamingen dan voor walen. De koning werkt dus in feite voor de PS. |
Citaat:
Inderdaad, eerst een mes in de rug van BDW steken en vervolgens op vakantie vertrekken: ![]() |
Citaat:
|
|
Citaat:
Elio Di Rupo heeft Bart De Wever leren kennen en hij wist dat hiervoor geen gevaar was. |
Citaat:
Ik betreur het dat jij niet weet hoe democratie werkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Koning steunt PS. |
Citaat:
We weten ondertussen wel dat jij hier de N-VA van alle kanten zwart probeert te maken door de N-VA cheerleader uit te hangen en de N-VA als naïeve amateurs af te schilderen. Wat heb je eigenlijk tegen de N-VA ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be