![]() |
Citaat:
|
Zolang Het Grote Oosten (daarmee bedoel ik niet de dubbelnick van system) een behoorlijk sterke invloed heeft in de SPa moet je van hen niet veel verwachten inzake Vlaamse reflex. H.G.O. is een zeer Belgicistisch geörienteerde groepering. Er zijn in Vlaanderen plaatselijke loges (uit de kring van Het Grote Oosten) die zelfs nog "le français" als voertaal gebruiken. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daar gaat het net om, alle partijen staan socio-economisch en zelfs etisch rond het midden, de partijstandpunten zijn omwisselbaar, het maakt dus weinig uit op wie je nu stemt als je dat belangrijk vindt. maar eens dat je staatsstructuren, democratie en taal belangrijk vindt, heb je in Vlaanderen wel een keuze. ofwel stem je N-VA, die daar andere ideeën over heeft ofwel stem je op 1 van die andere partijen, die ook daar omwisselbaar zijn. |
Altijd hetzelfde gezeur natuurlijk. Ik vind de oproep waardevol. Het opent deuren voor overleg en analyse. Alleen is dit forum al lang niet meer het juiste medium daarvoor.
Iets als éir�*g�* kunnen we hier goed gebruiken. www.eirigi.org Indien de topicstarter een ernstige dialoog wil hieromtrent, sta ik hiervoor open. En ik ken alvast een aantal mensen die daar ook oren naar zullen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Let liever zelf op. |
Citaat:
betekent > propaganda > rechts. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets kan enkel gerealiseerd worden door met de juiste mensen in overleg te treden op de juiste manier. |
Citaat:
|
Het probleem is dat een groot deel van wie zich links noemt in Vlaanderen zich niet met zijn/haar regio kan of wil associëren en dus niet 'Vlaams' wil zijn. Zo laten zij het Vlaams-zijn (on)bewust over aan de rechterzijde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be