Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   NVA-onthulling van de dag: geen budget voor illegalen te repatriëren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165914)

stuyckp 9 januari 2012 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5919100)
De Polen en Roemenen zijn de nieuwe slaven en verdienen één euro per uur.

bron ?

Salvadorii 9 januari 2012 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5919486)
bron ?

Zijn duim, vers eruitgezogen deze ochtend...

Anselmo 9 januari 2012 17:45

Citaat:

Kennissen vertelden me dat een Poolse werkvrouw 12 Euro per uur vraagt bij een minimum van 4 uur werk per adres.
Reken dus dat ze ca 100 Euro per dag of 500 �* 600 Euro per week verdienen. (netto!)
Na een verblijf van 3 maanden gaan ze met ca 8000 Euro terug naar Polen.
Poolse mannen vragen 15 Euro in de bouw.

Kasumi 9 januari 2012 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5919353)
Mijn motieven zijn zeer eenvoudig. Eerst en vooral respect voor de nagedachtenis van mensen die in de concentratie- en uitroeiïngskampen gestorven zijn. Verder respect voor een politieke partij die zich inpast in de parlementaire democratie. En tot nader order beantwoordt N-VA volgens mij aan dat begrip. En al evenzeer de zogenaamde "traditionele" partijen. Ook al ben ik het niet altijd eens met de laatsten hun beleidskeuzes, het zijn evenzeer democratische groeperingen.

Om die reden was ik geschokt door de postings van Egmond Codfried. Dat was ronduit een misbruik van de Holocaust-gedachtenis.

Wie leeft daar nog van?

stuyckp 9 januari 2012 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 5919613)
Wie leeft daar nog van?

En wie leeft er van uw protest tegen de koning ?
Komaan zeg, even serieus blijven he. Je roept op tot een protest en je weet niet hoe, dan moet je ook niet komen zagen over het terecht morele protest van een medeforummer.

Salvadorii 9 januari 2012 19:19

Dudes, relax, let's remember that the real enemy is the big fat shaking parasite sitting in his golden throne, the lowlife absent dad the goes through life monagasking his way through the riviera, that distant descendant of someone who made his name butchering and enslaving people (well, in this case not so distant if you count Africans, and we do), the most noblest of the weasel family, Edelfret himself.

God save the King (nobody else can...)

fonne 9 januari 2012 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5919054)
Wie de schoen past....
Jullie distantiëren je niet van de nazi-bende op dit forum...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jullie

http://nl.wiktionary.org/wiki/jullie

Ik distancieer me 100% van jou.

ik.

ik.

peter1962 9 januari 2012 19:48

Het kan toch echt niet veel moeite kosten om over onderwerpen waar terugkeer van illegalen in voorlkomen op een beschaafde manier te discussiëren, zou ik denken. Toch is er altijd iemand die erin slaagt om dit partijpolitiek te gaan linken aan n-va, terwijl er objectief gezien geen enkel element is waarop we zouden kunnen denken dat er een nieuw vlaams blok is opgestaan. Ik heb nog geen enkele mandataris horen ranzige uitspraken doen, en (veel belangrijker) die partij heeft samen met de anderen aktief meegewerkt aan een verstrenging van de wetgeving. Ze hebben dat gedaan zonder in het parlement het Horst Wessel lied te zingen en ik zag ook Jan Jambon niet met een bruin hemd rondlopen en toogpraat over vreemdelingen rondstrooien.

Het is oneerlijk om iemand, of een partij, aan een intentieproces te onderwerpen tenzij daar redenen voor bestaan. Wat mij persoonlijk betreft is dat niet het geval en ik vind het dan ook lulkoek om dat te suggereren.

Anderzijds mag het verweer van de n-va fans ook wel wat sterkere onderbouw kennen... dat gezaag over Godwin is weinig to the point en het geven van godwin punten is al helemaal zinloos.

Als die budgetten inderdaad zo sterk daalden, dan is dat maatschappelijk een zeer relevant feit. Er is nu eenmaal een grote groep mensen die van de overheid verlangt dat ze niet alleen papiertjes uitdeelt om mensen te vragen terug te keren, maar aan een aktief beleid op dat vlak.

Ik zie eerlijk gezegd ook niet in hoe je dat doet met inkrimpende budgetten.

Onze nieuwe staatssecretaris kan misschien wat licht laten schijnen in de duisternis, eens haar maand stilte om te blokken voorbij is.

fonne 9 januari 2012 19:48

Citaat:

Waarom komen ze hier werken aan één euro per uur, als ze in eigen land veel meer kunnen verdienen?

fonne 9 januari 2012 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5918590)
Wat heeft dit toch te betekenen? Gaat men ze toch liever vergassen dan deporteren, na beroving van goed en gouden tanden? Blijkbaar krijgen wij bij de nieuwe holocaust (2012-2016) weer van die vreselijke gasovens, die stank en witte as veroorzaakten. Toch houdt men vol: 'wij hebben het niet geweten.'

[img ]http://furtherglory.files.wordpress.com/2010/07/111-sc-203461_buchenwald_ovens_14april1945.jpg[/img]

Buchenwald

:hm:

fonne 9 januari 2012 19:56

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5918769)
Praten over jullie eigen holocausten en vaststellen dat jullie nog steeds in termen van holocaust-denken spreken is racistisch?

De enige die in holocaust-denken spreekt is ene Egmond Codfried, die nog persoonlijk als vrijwilliger op de killing-fields aan de slag is geweest naar het schijnt.

Bijlage 84352

djimi 9 januari 2012 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5919054)
Wie de schoen past....
Jullie distantiëren je niet van de nazi-bende op dit forum...

Op die negeer-lijst van u staan wel wat namen van forumgenoten die zich reeds herhaaldelijk uitdrukkelijk distantieerden van alles wat nog maar van ver naar nazisme ruikt of er vaag op lijkt.

Egmond Codfried 12 januari 2012 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 5919127)
De Polen en Roemenen arbeiden om de vergoedingen aan de werkloze allochtonen te kunnen betalen.

Turken in Nederland klagen dat ze geen werk meer krijgen aangeboden! Nederlanders worden ontslagen, zodat Polen hun baan kunnen overnemen. Natuurlijk zijn Polen, Roemenen, Turken en Nederlanders slachtoffer van dezelfde inhalige Europese elite.

Egmond Codfried 12 januari 2012 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5918618)
Dat hierboven is wel een zeer grove aanval op de regering. Veronderstellen dat ze die mensen zo zou elimineren, alleen al maar omdat er geen budget voorzien is om ze te repatriëren met een vliegtuig, dat is zelfs voor mij te ver !! dank u

In feite reageerde ik meer in het algemeen, dan specifiek op wat de Belgische regering doet of niet doet of wat ze zou moeten doen. Mijn gedachte is dat men in Europa in het algemeen snode plannen heeft met haar allochtone burgers, en dat de plannen in de richting van een uitdrijving/ etnische reiniging gaan. Ik ben geen Holocaust ontkenner, alleen vind ik niet dat de moord op joden erger is dan de moord op de 45.000 zwarten tijders de WWII, waarover men nooit praat. Reden waarom ik vraagtekens plaats bij de ware toedracht van de Holocaust, in de versie die de Staat ons opdringt. Verder stel ik ook vast dat men in de officiele versie nooit praat over de rol van de Joodse Raad en de collaboratie van Joden met de Bezetter. Verder maak ik er bezwaar tegen dat men te weinig aandacht besteed aan de grote hulp die Nederlanders gaven aan het opsporen en uitleveren van hun joodse landgenoten. Ik geloof ze niet wanneer ze zeggen: wij hebben het niet geweten. Deze zaken haal ik aan, niet om te kwetsen, maar om de nieuwe beoogde slachtoffers van de aanstaande Holocaust, waartoe ik mij als Surinaamse Nederlander toe reken, te waarschuwen. Met de emotionele reacties van WWII overlevenden kan ik verder niets, want het zou inhouden dat ik niet mag praten over zaken die voor mij van belang zijn, op de wijze die mij goeddunkt. Eerst publiceerde ik een wetenschappelijk historisch essay, om aan te geven dat ik serieuze intenties heb met deze discussie. Mijn losse commentaren refereren daaraan. Als men dus precies wil weten wat ik bedoel, dien men dit essay te lezen.

KOMT ER WEER EEN HOLOCAUST?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=134523

HITLER'S BLACK VICTIMS

http://books.google.nl/books/about/H...4C&redir_esc=y

http://forum.politics.be/showthread.php?t=165911

Egmond Codfried 12 januari 2012 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5920091)
De enige die in holocaust-denken spreekt is ene Egmond Codfried, die nog persoonlijk als vrijwilliger op de killing-fields aan de slag is geweest naar het schijnt.

Bijlage 84352

ER IS EEN ONVERMOGEN BIJ SOMMIGEN OM ANDERE OPINIES TE HOREN EN TE BEGRIJPEN, EN TE ACCEPTEREN. DE WERELD IS VEEL GROTER DAN NEDERLAND OF BELGIË. OVER DE HELE WERELD KIJKEN MENSEN TOE, VOLGEN HET NIEUWS EN DOEN ONDERZOEK. DEZE MENSEN HEBBEN OOK EEN ANDERE GESCHIEDENIS DAN BELGEN OF NEDERLANDERS DUS REAGEREN ZIJ ANDERS. EN ER STAAT NERGENS VAST DAT ALLEEN JULLIE HET BIJ HET RECHTE EIND ZOUDEN HEBBEN.

Kortom, je klinkt behoorlijk achterlijk en onbeschaafd met je persoonlijke aanvallen.

fonne 12 januari 2012 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5919485)
Dat doen we wel. Ik geef u een Godwinpunt om er weer iets bij te sleuren dat niet gepast is als het over illegalen repatrieren gaat.

Egmond Codfried heeft eindelijk een forum gevonden waar hij niet geband wordt.

Egmond Codfried.

fonne 12 januari 2012 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5926894)
ER IS EEN ONVERMOGEN BIJ SOMMIGEN OM ANDERE OPINIES TE HOREN EN TE BEGRIJPEN, EN TE ACCEPTEREN. DE WERELD IS VEEL GROTER DAN NEDERLAND OF BELGIË. OVER DE HELE WERELD KIJKEN MENSEN TOE, VOLGEN HET NIEUWS EN DOEN ONDERZOEK. DEZE MENSEN HEBBEN OOK EEN ANDERE GESCHIEDENIS DAN BELGEN OF NEDERLANDERS DUS REAGEREN ZIJ ANDERS. EN ER STAAT NERGENS VAST DAT ALLEEN JULLIE HET BIJ HET RECHTE EIND ZOUDEN HEBBEN.

Kortom, je klinkt behoorlijk achterlijk en onbeschaafd met je persoonlijke aanvallen.

Beste: schreeuw niet zo. Ik heb geen enkel probleem om andere opinies te horen en te begrijpen, en ze desgevallend te bestrijden, maar ik zie geen enkele reden waarom jij op zowat elk forum van de wereld de boel moet verzieken door in eender welke draad volledig off-topic wat gruwelplaatjes te plaatsen. Zoiets noemen ze SPAM en ik kan maar hopen dat daar eindelijk eens tegen opgetreden wordt, zoals op andere fora al gebeurd is.

Egmond Codfried 12 januari 2012 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5926912)
Beste: schreeuw niet zo. Ik heb geen enkel probleem om andere opinies te horen en te begrijpen, en ze desgevallend te bestrijden, maar ik zie geen enkele reden waarom jij op zowat elk forum van de wereld de boel moet verzieken door in eender welke draad volledig off-topic wat gruwelplaatjes te plaatsen. Zoiets noemen ze SPAM en ik kan maar hopen dat daar eindelijk eens tegen opgetreden wordt, zoals op andere fora al gebeurd is.

negeerlijst

Tommm 12 januari 2012 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5926894)

Boduo 14 januari 2012 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5926884)
. Deze zaken haal ik aan, niet om te kwetsen, maar om de nieuwe beoogde slachtoffers van de aanstaande Holocaust, waartoe ik mij als Surinaamse Nederlander toe reken, te waarschuwen. Met de emotionele reacties van WWII overlevenden kan ik verder niets, want het zou inhouden dat ik niet mag praten over zaken die voor mij van belang zijn, op de wijze die mij goeddunkt. Eerst publiceerde ik een wetenschappelijk historisch essay, om aan te geven dat ik serieuze intenties heb met deze discussie. Mijn losse commentaren refereren daaraan. Als men dus precies wil weten wat ik bedoel, dien men dit essay te lezen.

KOMT ER WEER EEN HOLOCAUST?

Je kan op je 2 oren slapen: er komt geen holocaust !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be