![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Reken dus dat ze ca 100 Euro per dag of 500 �* 600 Euro per week verdienen. (netto!) Na een verblijf van 3 maanden gaan ze met ca 8000 Euro terug naar Polen. Poolse mannen vragen 15 Euro in de bouw. |
Citaat:
|
Citaat:
Komaan zeg, even serieus blijven he. Je roept op tot een protest en je weet niet hoe, dan moet je ook niet komen zagen over het terecht morele protest van een medeforummer. |
Dudes, relax, let's remember that the real enemy is the big fat shaking parasite sitting in his golden throne, the lowlife absent dad the goes through life monagasking his way through the riviera, that distant descendant of someone who made his name butchering and enslaving people (well, in this case not so distant if you count Africans, and we do), the most noblest of the weasel family, Edelfret himself.
God save the King (nobody else can...) |
Citaat:
ik. ik. |
Het kan toch echt niet veel moeite kosten om over onderwerpen waar terugkeer van illegalen in voorlkomen op een beschaafde manier te discussiëren, zou ik denken. Toch is er altijd iemand die erin slaagt om dit partijpolitiek te gaan linken aan n-va, terwijl er objectief gezien geen enkel element is waarop we zouden kunnen denken dat er een nieuw vlaams blok is opgestaan. Ik heb nog geen enkele mandataris horen ranzige uitspraken doen, en (veel belangrijker) die partij heeft samen met de anderen aktief meegewerkt aan een verstrenging van de wetgeving. Ze hebben dat gedaan zonder in het parlement het Horst Wessel lied te zingen en ik zag ook Jan Jambon niet met een bruin hemd rondlopen en toogpraat over vreemdelingen rondstrooien.
Het is oneerlijk om iemand, of een partij, aan een intentieproces te onderwerpen tenzij daar redenen voor bestaan. Wat mij persoonlijk betreft is dat niet het geval en ik vind het dan ook lulkoek om dat te suggereren. Anderzijds mag het verweer van de n-va fans ook wel wat sterkere onderbouw kennen... dat gezaag over Godwin is weinig to the point en het geven van godwin punten is al helemaal zinloos. Als die budgetten inderdaad zo sterk daalden, dan is dat maatschappelijk een zeer relevant feit. Er is nu eenmaal een grote groep mensen die van de overheid verlangt dat ze niet alleen papiertjes uitdeelt om mensen te vragen terug te keren, maar aan een aktief beleid op dat vlak. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in hoe je dat doet met inkrimpende budgetten. Onze nieuwe staatssecretaris kan misschien wat licht laten schijnen in de duisternis, eens haar maand stilte om te blokken voorbij is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 84352 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
KOMT ER WEER EEN HOLOCAUST? http://forum.politics.be/showthread.php?t=134523 HITLER'S BLACK VICTIMS http://books.google.nl/books/about/H...4C&redir_esc=y http://forum.politics.be/showthread.php?t=165911 |
Citaat:
Kortom, je klinkt behoorlijk achterlijk en onbeschaafd met je persoonlijke aanvallen. |
Citaat:
Egmond Codfried. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be