![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dergelijke soort afwegingen kunnen inderdaad meespelen. De zaak is dat hierdoor het beleid niet anders zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gij leeft nog in de prehistorie van verhofstadt de leugenaer ge weet wel, de risee van europa |
Citaat:
|
Citaat:
stierestront die verkiezingen gaan er komen jongen :lol: |
Citaat:
|
Voor wanneer staat het gepland? Zodat ik een plek in men agenda vrijmaak.
![]() |
Citaat:
Ten tweede, naar aanleiding van deze draad, heb ik speciaal gekeken naar de twee deelfragmenten van Ter zake, op videozone van de VRT. Ook op dat vlak deel ik jouw mening dus niet. Maggie De Block heeft mij niet voldoende kunnen overtuigen. Ze is overduidelijk geen oen; maar ze bracht geen "visie". Ander en beter |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De fout ligt voornamelijk bij De Croo die daar iemand gezet heeft die er niets van kent en dat in een regering die maar 2 en een half jaar heeft om een beleid uit te voeren. |
Citaat:
Zoiets in dat genre ? Neen. Beter dat de portefeuille Asiel & Migratie in handen is van iemand van wie gezegd wordt dat ze geen visie heeft. Kijk toch eens verder dan al dat politiek profileergedrag en dan stel je vast dat iedereen vindt dat Maggie De Block de juiste persoon op de juiste portefeuille is. Behalve degenen die liever een open-armen-asielbeleid gevoerd zien worden. |
Citaat:
geen tijd genoeg gehad om de juiste m/v op de juiste plaats te mikken (journaliste signaleert terecht dat er zelfs binnen OVLD meer capabele mensen beschikbaar waren mét de nodige voorkennis) zoveel geduld en gebrek aan serieux moeten wij als burger toch van geen enkele partij pikken ?!? t is net zoals de 'wil' van DR om Nederlands te leren ... echt ... die man zit 20 jaar in de B politiek en die moet nu zijn NL gaan verbeteren ??? ... zo'n dingen moet toch niemand pikken ??? je werft in je bedrijf toch ook geen boekhouder aan die dan belooft een cursus boekhouden te gaan volgen ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...eweigerd.dhtml |
Citaat:
ik was idd geen expert, maar ik had wel een basis waar ik gewoon op kon verder werken. Zoals Anna List hierboven zegt, je gaat geen niet-boekhouder aanwerven om direct in een boekhouding mee te draaien. En kom, ze heeft idd "geluk" dat het geen strenge winter is, de opvangcrisis is sowieso zeer moeilijk op te vangen, laat staan voor iemand die er weinig voeling mee heeft. Je bent dan afhankelijk van anderen en naar wie ga je het meest luisteren dan? |
Citaat:
Citaat:
De journalist gaat iets te ver in haar kritiek en subjectiviteit; ik denk dat ongeveer iedereen het daar over eens is. Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be