![]() |
Citaat:
Maar sommige klanten zullen die meerprijs wel graag betalen zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat dat meisje wakker ligt van racisme, en zeker niet nu ze miss Belgie is. Mogelijk zat zij op een elitaire school. |
Citaat:
Komaan Demper wees blij dat het ditmaal geen West-Vlaamse is, zoals dit doorgaans wel is. Walgen van haar, het kind heeft je toch niets misdaan? :-) |
Citaat:
Negertjes heb ik in het algemeen vriendelijk gevonden, al is me nu een tijdje duidelijk aan het worden dat er ook echte perfide negers bestaan zoals die geschiedsvervalser hier op politics. |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
De meest politiek correcte miss ooit.
Kon niet anders in een land met de meest politiek correcte premier ooit. De vrees om door het CGKR of teams vreemdelingen belaagd te worden als we even op de lang geworden tenen - dankzij onze Belgische betuttelingswetten - trappen of ze menen dat we daarop getrapt hebben, wordt wel heel erg groot. Had het een Waalse of Vlaamse geweest, dan had het meteen een communautair kantje gekend. Nu het een Afrikaanse is, zwijgt iedereen als vermoord (reden: zie supra). Weeral een mogelijke staatsrel ontweken. |
Zouden die lippen op dat meisken nog echt zijn of zou er al met de spuit ingezeten zijn ?
|
Citaat:
Maja, 't is geen Miss Flanders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Erg dat. :? En dan die speciale kortingen voor tripjes naar Zuid-Frankrijk... Tja ... Zij staat overigens in groot contrast met de huidige Miss, de huidige Miss heeft een zeer kinderlijke uitstraling. Ze zou zo voor 14 of zelfs jonger kunnen doorgaan. :? Daardoor heeft haar look iets lief en onschuldig. Maar het is zeker geen babe, ook niet speciaal knap vind ik. En ik denk eerder dat ze heel gehaaid uit de hoek kan komen. Iemand als Ellen Petri heeft daarentegen een echt "volwassen vrouw" en babe uiterlijk. Mooier, maar zoals iemand al zei: op straat zie je dagelijks mooiere vrouwen passeren. Daarbij denk ik niet dat we willen velen hoeveel de Miss-meisjes in hun uiterlijk hebben geïnvesteerd in termen van tijd en geld. :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be