![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.radio1.be/programmas/vand...7-miljoen-euro |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zielig
Zieliger Vive la belgique |
Citaat:
En de heksenjacht op de persoon Muyters heeft duidelijk geen enkele impact op zijn werk. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...verschot.dhtml |
Citaat:
Waarom zou de man moeten opstappen zolang zijn kabinet presteert? |
Citaat:
Niet dat ik het De Tijd kwalijk neem. Ze proberen gewoon een klaar en duidelijk antwoord los te krijgen zodat de mensen hiermee rekening kunnen houden in hun planning. |
Citaat:
Ik denk niet dat de mensen daar genoeg mee zullen nemen. Ze willen een beetje meer duidelijkheid over hoe ze hun bakstenen project het best inplanten. |
Citaat:
De fout ligt in deze niet alleen bij Muyters. Kris Peeters draagt in deze zelfs meer verantwoordelijkheid. Zeker omdat zijn partij mee in de federale regering zit. Maar Kris Peeters heeft een mooier maatpak en is van harder beton gemaakt en met betere teflon afgewerkt. Hij zit er niet op te janken zoals Muyterske. |
Citaat:
Moet een kankerpatiënt één dag na de diagnose weten welke behandelingen (bestraling, chemo, ...) zal volgen, of moet die patiënt hem eerst eens informeren en kijken wat de ziekte allemaal inhoudt en wat hij allemaal kiezen en beslissen tegen wanneer het moment er is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De hamvraag, gesteld in de titel van de draad:
Zijn we nu eindelijk van Phillippe Muyters verlost ? wordt beantwoord als volgt: Ge zult van de Muyt af zijn, zodra ge van de N-VA af zult zijn. Dat kan dus nog even duren. Speldeprikjes: peilingen, tellingen van aantal leden van de partij ... Eerste, maar kleine, afspraak: 14 oktober e.k. , 's avonds Echte grote afspraak: Vlaamse of Federale verkiezingen, in 2014 (of vroeger ??) . |
Citaat:
Hij had dezelfde vraag kunnen stellen en zijn keuzemogelijkheden op een volwassen niveau kunnen formuleren. Zegt wel wat over jou. |
Dat Muyters maar vlug de hele Vlaamse regering en hun praatbarak, genaamd "Vlaams parlement" met zich meepakt.
|
Citaat:
En inderdaad, ik lig echt niet wakker van de voorhuid van Jezus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be