![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, daar zwaaien ook de traditio's de plak. Kom aub niet vertellen dat de vlaamsnationalisten vlaanderen rechthouden. Dat hebben de traditionele België minnende partijen gedaan en dat doen ze nog. |
Citaat:
Er is een fundamenteel verschil tussen de Vlaamse regering en de rest. Dat betekent niet dat we blind moeten zijn voor de problemen, maar de andere regeringen hebben veel meer problemen en vooral die hebben een tekort. Waarom jij uw frustraties altijd op Vlaanderen moet schuiven is me niet duidelijk. Stem liever op een andere partij die niet corrupt is. |
Citaat:
Jij hebt de facto geen affaire op welke partij ik al dan niet stem. Zorg voor Nationale lijsten, dan kan ik eventueel voor N-VA stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt tijd dat jullie ogen open gaan dat uw redding niet van de PS zal komen. |
Citaat:
het is de schuld van beque, decroo en gennez |
Citaat:
|
Citaat:
Waarin "Grote Lichten" als Danny Pieters, Broeder Bracke, Muyters en nog een groot aantal andere consoorten zitten ? Als jij dat gelooft, dan ben je wel erg naïef. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb gesproken. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie mij bijvoorbeeld niet stemmen voor een partij waarvan de kopman vrolijk op de koffie gaat met J.M. Le Pen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hun eerste maatregel, de afschaffing van de jobkorting, ben ik niet vergeten. |
Citaat:
U leeft in België, een federale staat dat solidariteit hoog in het vaandel voert. Uw voorouders werkten wellicht niet in Wallonië toen ze in vlaanderen weinig of geen werk was ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be