![]() |
Citaat:
werk genoeg naar we vernemen |
Citaat:
Raf was al aan het vieren. ;-) |
Citaat:
wie is raph? |
Citaat:
Dan overschat u zichzelf enorm en onderschat u de N-VA kiezer. De N-VA heeft inderdaad wel wat supporters maar ook een verhaal zoals De Gucht al zei. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft daar geen cordon voor nodig. |
de gucht heeft vooral een cordon rond de BBI nodig als we de kranten mogen geloven
|
Citaat:
|
Citaat:
Als we in 14 iets forceren, is het op die manier hoor, en op geen enkele andere manier zal het lukken (of n-va moet een absolute meerderheid halen) U komt hier keer op keer op keer op keer weer mee af, en telkens antwoord ik u hetzelfde. Blijkbaar is het het ene oor in en het andere uit. Dat is jammer. OF gaat u door tot we uit ergernis zeggen: ja we gaan een regering vormen met het vb, en liefst zelfs al coalities in oktober '12? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb daar geen schrik van , omdat dan alsnog hun macht zou beperkt blijven tot regeren met de midelen die ter beschikking zijn . Vlaanderen onafhankelijk en andere wetswijzigingen kunnen er niet komen omdat ze dan 2/3 meerderheid moeten vinden . Ik wacht de leugens en beloftes af , en ze kunnen mijn steun krijgen , puur uit protest , en om hen een kans te laten , maar ze naar 67 % sturen zou ik nu ook niet doen . |
Citaat:
MAAR , anderzijds denk ik dat het Vlaams belang een veel luidere roeper is , dan dat het een rasistische partij is , ze somt nu eenmaal heel veel waarheden op , feiten die niet meer door de beugel kunnen . En men gebruikt die toon , om duidelijkheid te stellen . Laat ze eens verkozen zijn , het enige wat zal resten is een soep die niet te heet is om gegeeten te worden . en mogelijk zal ze wel de wetten trachten toe te passen die er voor handen zijn , om migratie aan de kak te stellen. Stel nu dat Vb 35 % zou halen en NV-A 17 % dan zou ik heel wat argwanender zijn . De kamelions van de huidige politiek verdienen niets meer dan er eens lekker uit te liggen . |
Citaat:
Als ze Vlaanderen op de kaart willen zetten als een racistisch volk dan kunnen ze dit doen We weten allemaal dat racisme hier weinig aan te pas komt (buiten familie DE WINTER) Maar begin de naam Flandres dan maar overal te schrappen in alle touristische brochures en zoveel meer. Ik denk dat ze Vlaanderen dan uit de Euro wippen. |
[
Citaat:
Ik haal de uitspraken van Bart De Wever aan en u vindt dat we het over u hebben. Citaat:
Citaat:
Dat komt er van als u reageert op een posting die u ofwel niet heeft gelezen ofwel ze niet heeft begrepen... |
Citaat:
Snap je nu waarom er nog zoveel mensen op het Belgische paard blijven wedden? Het einde is nog lang niet in zicht. |
Citaat:
En laat ons wel wezen fieseler heeft gelijk maar hij mist wel de clue; terwijl de N-VA inderdaad als punt 1 in haar statuten de onafhankelijkheid heeft staan is ze wel naar de kiezer getrokken met de belofte te hervormen. Achteraf afkomen met een trouwring voor het VB is ronduit kiezersbedrog en dus helemaal niet mogelijk. |
Citaat:
Formeel kunnen ze nog een regering vormen, maar in de praktijk zal die meerderheid niet werkbaar zijn. Volgens mij ligt dat point of no return zelfs een beetje beneden de 50 procent van Vlaamse stemmen. Hoe dan ook, tegen dat het zover is, zullen het de francofonen zijn die ons buitenkieperen. (die mannen weten wanneer het feest gedaan is, en kunnen er op tijd uittrekken, met geheven hoofd ...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be