![]() |
Neee , wilnie vooorgetrokkke of medelijden , daa hreb ikhetschijt aaan !!
Ikben wie ik bezn ,simpel , . a/d lijn !!!! Maaar aanvallle opmijn handicap , IRL of internet , STOP ermeee !!!! |
Citaat:
Mag ik je handtekening? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom loopt hij dan te janken, met zijn handicap? |
Citaat:
Vragnestellen over mij handicap , MOETkunnnen ,is geeen probleem !! Maar ,aaanvallren/uitlachen opmijn handicap , zie k als bedreiging opmijn leven , IRL & internet !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zet mijop u negeeerlijst , probleeem opgelost !!!!!!!! |
Citaat:
|
Stoppen met zagen kan ook helpen.
Uiteraard moet er niet gelachen worden met een handciap. Maar iemand met een handicap moet ook niet heel de tijd lopen zagen. Dat begint op de duur een beetje op uit een poel getrokken worden en er terug inspringen om hardnekkig te blijven spartelen. Mensen zullen dan misschien drie keer u terug uit die poel trekken, maar één keer ze merken dat ge liever ligt te spettelen in de moos, tja, dan bollen ze het ook maar af, denkend "trek uwe plan". Doe maar gewoon en leg wat geld op den toog voor een rondje. |
Citaat:
|
Citaat:
soit, wie drinkt er nog iets? |
Citaat:
|
Citaat:
Mij doet die kerel denken aan die gekke Hollander met zijn perfecte gevechtshouding. :lol: |
Citaat:
En zijn neefje Maupie!!!!! Die hun deurklinken veeeeeel te laag stonden.....:lol::lol::lol::lol: EN hun meetlinten veel te kort. Nee serieus, ik vind Cookie's stijl heel anders dan van Lowieke. Kijk Txiki'ken, (:-P), feit is dat Cookie niet goed ziet. Feit is ook dat hij daar TELKENS opnieuw verantwoording voor moet afleggen. Keer op keer. Sorry hoor, maar voel wel mee met die man. Waarom zou een slechtziende niet mogen/kunnen forummen? |
Citaat:
Van of aan wie "moet" hij trouwens verantwoording afleggen? En dan nog "telkens". Hij doet niet liever. |
Citaat:
joe aar not ee naais piepel toedeej! :? |
Citaat:
|
Ik ben ook gecaptihand metaal dan nog, ik kan geen nee zeggen :(
@Txiki Een Jupiterke voor mij aub! En voor alle andere medegecaptihanden ge moet er niet mee inzitten zo kan het ook. Ik heb nog nooit een gecaptihanden uitgelachen maar lachen om eventuele situatie humor moet kunnen. Het is al erg genoeg dat andere metaal gecaptihanden zoals joden en andere alochtonen niet met grapjes kunnen lachen. Grapje, moet kunnen! ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be