![]() |
Citaat:
Citaat:
Alsof we dat al niet wisten... Ik hou ook niet van Ikea, maar dat ligt aan Ikea, niet aan 't publiek daar. En deCora is wat veraf. |
Citaat:
|
Citaat:
Op mijn BB gaat 'Euro' typen veel sneller dan in de symbolen-menu op zoek te gaan naar het symbool '€' |
Citaat:
Ik was ff van mijn melk toen ik afgelopen zaterdagavond Ikeastan binnenwandelde ... Ga er ook eens heen, zaterdagavond rond 18:00, Ikea Anderlecht ... |
Citaat:
Zullen we het eens hebben over jouw uitgesproken Vlamingenhaat? |
Citaat:
Ik zie het nog niet gebeuren dat ze zich in jouw eigen land eerst met plezier laten bezetten door een Marokkaanse kolonie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan het spijtig vinden maar om er iets aan te doen moet je esperantist worden en ageren tegen de theorie dat iedereen zich zou moeten assimileren tot een drager van de mengelmoescultuur. vercheidenheid is de kracht van onze soort: koester ze inplaats van ze te bestrijden ! |
Citaat:
De problemen ontstaan niet door de 'verscheidenheid' maar door de toenemende segregering van 'culturen' die haaks staan/ achter lopen op ons sociocultureel niveau... Lees anders maar eens de persoonlijke ervaringen van een multiculturele 'vreemdelinge' in een geislamitiseerde wijk op dit forum... |
Citaat:
wat uit de islamitische cultuur verscheidend van onze cultuur is een meerwaarde in jouw leven geworden? |
Citaat:
En niet dat ik geen ervaring heb met allochtonen, woon dicht bij Brussel, ga er regelmatig winkelen, heb er Middelbare school gelopen, in de Westland Shopping Center in Anderlecht heb je ook een heel verscheiden publiek, maar daar heb ik nog nooit ervaren wat ik afgelopen zaterdag evroer. |
Citaat:
Citaat:
Verder woon ik in een geschat 50% allochtone wijk. Ik merk niets van 'bezetting' |
Citaat:
Citaat:
Dat heeft niets met haat te maken, alles met politieke meningsverschillen, mijn beste. |
Citaat:
We drinken schotse whisky, Russische wodka en Franse wijn. We dragen amerikaanse Jeans en oosterse zijde. We rijden met Duitse, Franse en Japanse wagens die we vullen met Saudische benzine. We hebben Afrikaans hardhout liggen in de tuin, naast onze Japanse kerselaar. We tikken op een PC made in China kijken naar de monitor uit Zuid-Korea, bellen met een Japanse GSM. De sofa is van Italiaans leder en de slaapkamer staat vol met Zweedse meubels. We koken op een Italiaanse Smeg met Russisch gas. En dat is nog maar een kleine greep van wat verscheidenheid ons oplevert. |
Citaat:
En ik heb een geweldig bezwaar tegen de hoge criminaliteit van bepaalde allochtonen, hun uitgesproken integratieonwil en hun irritante religieuze opdringerigheid en bezettingsdrang. Dat heeft niets met haat of xenofobie te maken maar alles met het vaststellen van een kwalijke alles behalve verrijkende evolutie mijn beste. Een evolutie die ze in uw zionistsche staat niet laat gebeuren, en die wij hier ook niet hoeven te tolereren. |
Citaat:
Openingstijden: Maandag-Donderdag:10u -20u Vrijdag: 10u - 21u Zaterdag: 9u - 20u http://www.ikea.com/be/nl/store/anderlecht/store_info |
Citaat:
Die couscous kan ik gerust in de Delhaize kopen zonder dat half Marokko hier op het ocmw komt leven en de steden komt inpalmen. Het begint een wreed kostelijke couscous te worden. |
Citaat:
Het ene irriteert je, het andere is volkerenmoord. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be